Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-24@01:15:08 GMT

نظری: انگار همه قائم‌شهر در ورزشگاه بودند!

تاریخ انتشار: ۴ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۸۵۹۷۰۷

نظری: انگار همه قائم‌شهر در ورزشگاه بودند!

مهاجم نساجی معتقد است جو ورزشگاه شهید وطنی موجب شده بود تا نیمی از کارایی بازیکنان فولاد کاسته شود.

به گزارش "ورزش سه"، محمدمهدی نظری با بیان اینکه بازی خوبی برابر فولاد انجام دادیم، اظهار کرد: ما و فولاد بازی را هجومی شروع کردیم و هر دو تیم به دنبال سه امتیاز بودیم؛ خوشبختانه از موقعیت‌هایی که به دست آوردیم، به خوبی استفاده کردیم و سه امتیاز را گرفتیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

او با تاکید بر اینکه بازی خیلی سختی پشت سر گذاشتیم، ابراز کرد: وقتی آقای قطبی و بازیکنان فولاد جو ورزشگاه شهید وطنی را دیدند، ۵۰ درصد از کارایی آنها کم شد؛ تماشاگران نساجی پُر شور و با هجیان هستند و کار را برای هر تیمی که به قائم‌شهر می‌آید، سخت می‌کنند؛ دست تک تک آنها را می‌بوسیم که دیروز بیشتر از همیشه سنگ تمام گذاشتند؛ در تمام بازی‌ها تماشاگران نساجی همینطور بودند، اما انگار دیروز ههم قائم‌شهر به ورزشگاه آمده بودند.

 

مهاجم نساجی درباره عملکرد درخشانی که برابر فولاد داشت، گفت: خدا را شکر این لطف شامل حال من شد که اینطور کار کنم؛ سعی کردم هر موقع به‌عنوان بازیکن تعویضی یا فکیس وارد زمین می‌شوم، مثمر ثمر باشم؛ دیروز هم واقعا مثل تمام بازی‌ها با تمام قوا و جان و دل برای نساجی بازی کردم؛ برابر فولاد تمام تلاش خود را انجام دادم و در کنار سایر بازیکنان تیم که عملکرد خوبی داشتند، سعی کردم به تیم کمک کنم که خدا را شکر مزد زحماتمان را گرفتیم.

 

نظری یادآور شد: از زمان حضور آقای جلالی، فوتبال ما رو به جلو شده و روند رو به رشدی داشتیم؛ زمان زیادی نیست که آقای جلالی به تیم ما اضافه شده ولی می‌توانم بگویم که خدا را شکر هر هفته بهتر شدیم و امیدوار هستیم این روند را تا پایان نیم‌فصل دوم ادامه دهیم.

 

او درخصوص هدف نساجی در لیگ هجدهم عنوان کرد: واقعیت این است که اولین هدف ما ماندن در لیگ برتر و بعد از آن کسب رتبه تک رقمی است.

محمدمهدی نظری نساجی مازندران

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: نساجی مازندران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۵۹۷۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هم از استقلال امتیاز می گیریم هم از پرسپولیس | خط و نشان برای سرخابی ها

به گزارش همشهری آنلاین سعید غلامعلی بیگی، بازیکن باتجربه نساجی در مورد وضعیت این روزهای تیم‌شان با خبرنگار ما صحبت کرد. او در مورد پیروزی ارزشمندشان مقابل تراکتور گفت: ما به این برد نیاز مبرمی داشتیم چراکه در بازی‌های صنعت نفت و ملوان که می‌توانستیم ببریم این اتفاق رقم نخورد. بازی سختی بود و توانستیم قابل قبول بازی کنیم و ۳ امتیاز بگیریم.

بیگی راجع به بازی بعدی شان مقابل ذوب آهن گفت: ان‌شاءالله با گرفتن نتیجه مقابل ذوب آهن وضعیت بهتری پیدا کنیم‌. ذوب آهن تیم قابل احترام و جوانی است که فوتبال خوبی ارائه می‌دهد اما ما هم از زمانی که آقای الهامی آمده‌اند فوتبال خوب و تماشاگرپسندی ارائه داده‌ایم. تلاش می‌کنیم در این بازی هم ۳ امتیاز بگیریم.

این بازیکن در مورد اینکه آیا نساجی در لیگ ماندگار می‌شود یا خیر گفت: الان تمام تمرکزمان روی این ۶ بازی است. به نظرم نساجی در لیگ می‌ماند چون تیم‌های بالاتر از ما اختلاف زیادی با ما ندارند.

او در مورد برنامه سخت نساجی در هفته‌های پایانی لیگ عنوان کرد: بازی‌های سختی داریم اما بازی‌های ما مقابل پرسپولیس و استقلال داخل خانه است و تراکتور را هم اینجا بردیم. در وطنی یار دوازدهم داریم و آنها یکی از بهترین هواداران ایران هستند. آنها برای قهرمانی تلاش می‌کنند و خیلی حساس است و باید جلوی ما با تمرکز وارد شوند اما ما هم به بردن در خانه محکوم هستیم. امتیاز گرفتن از تیم‌های بزرگ نشدنی نیست و جلوی سپاهان و تراکتور این کار را کردیم و می‌توانیم از پرسپولیس و استقلال هم امتیاز بگیریم‌.

او خطاب به هوادارانشان گفت: امسال نتوانستیم دل هواداران را شاد کنیم. دست تک تکشان را می‌بوسم چراکه از لحظه‌ای که وارد ورزشگاه می‌شوند حمایت می‌کنند. سرمایه اصلی این تیم و استان هواداران هستند.

کد خبر 846807 برچسب‌ها ویژه ورزشی باشگاه استقلال باشگاه پرسپولیس

دیگر خبرها

  • هم از استقلال امتیاز می گیریم هم از پرسپولیس | خط و نشان برای سرخابی ها
  • بحران استادیوم برای میزبانی استقلال - سپاهان
  • مرحله دوم انتخابات مجلس در قائمشهر تمام الکترونیک است
  • بیانیه باشگاه نساجی درباره اتفاقات بازی خیبر - دریا بابل
  • بوقچی‌های فوتبال این بار در لیگ یک جنجال آفرینی کردند
  • بیانیه عذرخواهی نساجی از مردم مازندران
  • نساجی و موقعیتی کلیدی برای تعیین قهرمان!
  • زامهران: قرار گرفتن نساجی در انتهای جدول باورکردنی نیست
  • کدام تیم قهرمان می‌شود؟
  • هشدار جدی به مسعود شجاعی و هوادار!