Web Analytics Made Easy - Statcounter

حسین ولی زاده روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: سومین دوره رقابت‌های بین‌المللی رشته رزمی سوپرساباکی با حضور ورزشکارانی از افغانستان، استرالیا، هند، پاکستان، عراق، سوریه، ازبکستان، ترکیه، جمهوری آذربایجان، لبنان، پاکستان و گرجستان همراه با ایران در رده‌های سنی نونهالان، نوجوانان، جوانان، بزرگسالان و پیشکسوتان برگزار می‌شود و ایران در این پیکارها 2 تیم دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: این مسابقات بین‌المللی کمیته سوپرساباکی فدراسیون ورزش‌های رزمی با همکاری منطقه آزاد ماکو، هفتم و هشتم اسفند در بخش بانوان و نهم و دهم اسفند در بخش مردان برگزار می‌شود.
به گزارش ایرنا، منطقه آزاد ماکو به عنوان یکی از هفت منطقه آزاد کشور به لحاظ محدوده جغرافیایی منطبق بر شهرستان های ماکو، شوط، پلدشت و شهر مرزی بازرگان است؛ مساحت این منطقه حدود پنج هزار کیلومتر مربع بوده و به تنهایی بیش از 75 درصد کل مساحت مناطق آزاد کشور را به خود اختصاص داده و دومین منطقه آزاد بزرگ دنیاست.
این منطقه در مجاورت کشورهای ترکیه و جمهوری آذربایجان قرار دارد و طول مرزهای جمهوری اسلامی ایران در این منطقه با این کشورها به ترتیب 130 و 140 کیلومتر است.
7132/3072
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: 40 سالگی انقلاب کنفرانس مونیخ بودجه 98 اسلامی ایران افغانستان ایران سوریه لبنان 40 سالگی انقلاب کنفرانس مونیخ بودجه 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۵۹۹۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاکو، دل آرنولد را برد!

همشهری آنلاین-ویژه ورزش ایران درسال 1402 بدون هیچ شک و تردیدی، هادی چوبان بود. گرگ ایرانی باز هم به جمع بهترین‌های مسترالمپیا راه پیدا کرد و بین 5نفر آخر قرار گرفت.

هادی انتظار داشت برای دومین سال متوالی، مجسمه باارزش مسترالمپیا را به دست بیاورد اما در نهایت پشت هم باشگاهی‌اش درک لانسفورد ماند و نفر دوم شد. حتی دوم شدن در چنین رقابتی در سطح جهان، یک دستاورد خارق‌العاده به نظر می‌رسد اما اتفاقاتی که روی آن سکو برای هادی رخ داد، خیلی درخشان نبود. او به شدت عصبانی به نظر می‌رسید و به همین خاطر حتی تا پایان مراسم روی سکوی بازی‌ها نماند و خیلی زود جدا شد.

هادی باور داشت که باید قهرمان می‌شد و از تصمیم نهایی داورها اصلا راضی به نظر نمی‌رسید. شاید اگر سال با همین اتفاقات برای هادی تمام می‌شد، او قطعا از خودش ناراضی بود اما این ستاره در همین سال، در رقابت بین‌المللی آرنولدکلاسیک هم شرکت کرد و با اختلاف زیادی، نفر اول این مسابقه‌ها شد. از همان اولین روز حضور هادی در این رقابت‌ها، آرنولد علاقه ویژه‌ای به ژست‌های او پیدا کرده است. برای اولین بار در تاریخ، چهره‌ای از آسیا نفر اول آرنولدکلاسیک شد و جایزه بزرگ 300 هزار دلاری را از آن خودش کرد. جایزه‌ای که قرار است سال آینده به 500 هزار دلار برسد.

هادی امسال هم ورزشکار محبوب مردم ایران بود و باز هم مزد تلاش بی‌توقف، تمرین‌های سخت همیشگی و دوری از خانواده را به بهترین شکل ممکن گرفت. هادی یکی از معدود چهره‌های ورزش ایران است که در سطح دنیا نیز طرفداران بسیار زیادی دارد. طرفدارانی که هر وقت با این ستاره روبرو می‌شوند، تواضع بیش از حد او آنها را شگفت‌زده می‌کند.

کد خبر 840995 برچسب‌ها هادی چوپان ویژه ورزشی مجله زندگینامه اهالی ورزش ایران

دیگر خبرها

  • حضور ۱۵ تیم خارجی در رقابت‌های بین‌المللی کوراش
  • کاکو، دل آرنولد را برد!
  • برگزاری مسابقات بین‌المللی کوراش در اسفراین
  • گود «زینل خان» اسفراین میزبان مسابقات بین‌المللی کوراش شد
  • سطح ووشو ایران در مجامع بین‌المللی مطلوب است
  • استقبال مسافران نوروزی و شهروندان از برنامه های جشن بهار در بهار منطقه آزاد ماکو
  • ارتقای کیفیت فضاهای آموزشی منطقه آزاد ماکو
  • گود زینل خان میزبان کوراش کاران داخلی و خارجی
  • برگزاری مسابقات بین المللی کوراش در اسفراین/ حضور ۱۵ کشور در گود زینل خان
  • حضور تیم های خارجی در مسابقات کوراش اسفراین