Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایلنا»
2024-04-16@21:31:21 GMT

ترکیب بایرن مونیخ مقابل هرتابرلین اعلام شد

تاریخ انتشار: ۴ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۸۵۹۹۶۹

به گزارش ایلنا، از هفته بیست و سوم بوندس لیگا تیم‌های بایرن مونیخ و هرتابرلین در ورزشگاه آلیانز آرنا به مصاف هم خواهند رفت.

از ترکیب بایرن مونیخ در این مسابقه رونمایی شد:

                          

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: ایلنا

کلیدواژه: بایرن مونیخ بوندس لیگا هرتابرلین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۵۹۹۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

با وجود حضور در لیست فروش، سرژ گنابری تمایلی به ترک بایرن مونیخ ندارد

به نظر نمی‌رسد سرژ گنابری به این سادگی‌ها راضی به ترک بایرن مونیخ شود

طرفداری | سرژ گنابری طی سال‌های گذشته به هیچ عنوان نتوانسته عملکرد درخشانش در فصل 20-2019 که بایرن مونیخ موفق به کسب شش‌گانه شد را تکرار کند و همین باعث شده مدام از او انتقاد شود.

در کنار عملکرد ضعیف، او مدام دچار مصدومیت می‌شود و اکنون نیز به دلیل مصدومیت قادر به همراهی تیمش در دیدار حساس مقابل آرسنال نیست. مواردی که اکنون باعث شده گمانه‌زنی‌هایی زیادی درباره آینده او به وجود بیاید.

به گزارش گئورگ هولتنسر از کیکر؛ نظرت درون باشگاه درباره سرژ گنابری بسیار متفاوت است. از یک سو، مصدومیت‌های متعدد این بازیکن بارها باعث شده تا مدت‌ها از میادین دور باشد و از سوی دیگر، این استدلال وجود دارد که گنابری وقتی آماده باشد، مهره قابل اعتمادی در امر گلزنی است و کیفیت او تحسین‌برانگیز است.

هر چند اگر یک پیشنهاد جدی وجود داشته باشد، فروش گنابری در پنجره نقل و انتقالات تابستانی پیش رو، دور از انتظار نخواهد بود. البته این بازیکن در مونیخ احساس خوبی دارد و بنابراین دید آیا خود او نیز با این انتقال موافق خواهد بود یا خیر.

فلوریان پلتنبرگ از اسکای آلمان نیز گزارش داده بایرن آماده در نظر گرفتن پیشنهادهای دیگر باشگاه‌ها برای گنابری است اما خود این بازیکن دوست دارد در مونیخ بماند.به همین خاطر انتظار می‌رود گنابری به به احتمال زیاد پس از این تابستان نیز در بایرن باقی بماند. مگر آنکه پیشنهاد بزرگ و وسوسه‌انگیزی به دستش برسد.

گفتنی است قرارداد گنابری با بایرن تا سال 2026 اعتبار دارد و هنوز دو فصل دیگر از آن باقی مانده است. او در فصل جاری موفق شده از خود آمار نه چندان جالب 5 گل و 1 پاس گل در 17 بازی را ثبت کند.

از دست ندهید ????????????????????????

جشن قهرمانی بایرلورکوزن در بوندسلیگا هواداران آرسنال از قهرمانی ناامید شدند اینتر مساوی کرد، رکورد تاریخی امتیازات لیگ‌های اروپایی دست‌نخورده ماند حضور فردوسی‌پور در مراسم ختم همسر مالک تراکتور

دیگر خبرها

  • توماس توخل: لیگ برتر انگلیس سخت‌ترین لیگ جهان است
  • هری کین: تاتنهامی‌ها مقابل آرسنال از بایرن مونیخ حمایت می‌کنند
  • با وجود حضور در لیست فروش، سرژ گنابری تمایلی به ترک بایرن مونیخ ندارد
  • خط و نشان دکلان رایس برای بایرن مونیخ: شب خاصی را در آلیانتس آرنا رقم می‌زنیم
  • مدیر عامل بایرلورکوزن: برای فصل آینده هیچ ترسی از بایرن مونیخ نداریم
  • بایرن و اولین شکار تابستانی از اشتوتگارت
  • طلسم شوم: خوش شانسی کومان حریف کین نشد!
  • بنر کنایه‌آمیز هواداران بایرن مونیخ خطاب به اولی هونس
  • دایو اوپامکانو: شایعات؟ قرارداد من تا سال 2026 اعتبار دارد، تا 2026!
  • تایید وجود بند فسخ در قرارداد سباستین هونس با اشتوتگارت