Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-03-28@19:03:46 GMT

بیش از 7.5 میلیارد ریال کالای قاچاق در سمنان کشف شد

تاریخ انتشار: ۴ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۸۶۰۱۳۷

بیش از 7.5 میلیارد ریال کالای قاچاق در سمنان کشف شد

سمنان- ایرنا- فرمانده انتظامی استان سمنان گفت: هفت میلیارد و 615 میلیون ریال انواع کالای قاچاق در طرح 48 ساعت گذشته پلیس آگاهی این استان کشف و ضبط شد.

به گزارش ایرنا، سردار روح الامین قاسمی روز شنبه با اشاره به اجرای برنامه های مقطعی پلیس آگاهی، به خبرنگاران اظهار داشت: طرح های ویژه کوتاه مدت در مبارزه با قاچاق کالا با به کارگیری تمام توان عملیاتی از جمله برنامه های مقطعی پلیس آگاهی است که نتایج خوبی را نیز به همراه داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی بیان کرد: در اجرای طرح 48 ساعت گذشته پلیس آگاهی استان سمنان، 11 نفر از عاملان قاچاق کالا شناسایی و دستگیر شدند.
قاسمی ادامه داد: ماموران پلیس آگاهی، 6 دستگاه خودرو را به خاطر حمل انواع کالای قاچاق از جمله موتورسیکلت، گوشی تلفن همراه، رول های کاغذ دیواری و زغال در اجرای طرح 48 ساعته توقیف کردند.
وی با اشاره به دیگر کالاهای قاچاق کشف شده پلیس در این طرح مانند سوخت، توتون و تنباکو، دام و احشام تصریح کرد: بنابر برآورد و اظهار نظر کارشناسان امر، این کشفیات بالغ بر 7 میلیارد و 615 میلیون ریال ارزش دارد.
فرمانده نیروی انتظامی استان سمنان با هشدار جدی به اخلال گران امنیت اقتصادی، یادآور شد: عموم مردم با نیروی انتظامی به منظور حمایت از کالای ایرانی و مقابله با قاچاق همکاری کرده و هرگونه اطلاعات خود را به مرکز فوریت های پلیسی 110 اعلام کنند.
به گزارش نیروی انتظامی استان سمنان، ارزش کالاهای قاچاق کشف شده در این استان در 10 ماه ابتدایی سال 97 بیش از 487 میلیارد و 660 میلیون ریال بود که نسبت به سال گذشته، 287.5 درصد افزایش داشت.
9891/7408

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي انتظامي كشف كالاي قاچاق سمنان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۶۰۱۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قاچاق احشام در بندرعباس 

سرهنگ عباس علی یاری فرمانده انتظامی شهرستان بندرعباس گفت: مأموران انتظامی شهرستان با همکاری عوامل پلیس امنیت اقتصادی استان حین گشت زنی در محور "حاجی آباد-بندرعباس "حوالی روستای دشت امام، به یک دستگاه خودروی کشنده داف حامل احشام مشکوک شده و جهت بررسی دستور توقف دادند.

وی افزود: مأموران خودرو را متوقف و در بازرسی از آن، تعداد ۹۳ رأس احشام قاچاق و فاقد هر گونه مجوز حمل کشف کردند.

سرهنگ علی یاری ارزش مالی احشام قاچاق کشف شده از این خودرو را برابر اعلام نظر کارشناسان اقتصادی ۱۰ میلیارد ریال عنوان کرد.

این مسئول انتظامی با بیان این که در این رابطه یک متهم دستگیر و با تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شد، از عموم شهروندان خواست در صورت مشاهده هرگونه قاچاق کالا، سوخت و مواد مخدر، در اسرع وقت موضوع را از طریق سامانه تلفنی فوریت‌های ۱۱۰ به پلیس گزارش نمایند.

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

دیگر خبرها

  • از کشف کالاهای غیربهداشتی تا چوب تاغ در عملیات‌ پلیسی سمنان
  • انهدام باند ۲۰۰ میلیارد ریالی سارقان منزل
  • قاچاق احشام در بندرعباس 
  • کشف کالای دخانی ۱۰ میلیاردریالی قاچاق در بابل
  • تقویت واحد‌های گشت پلیس آگاهی جهت امنیت شهروندان در نوروز
  • کشف ۳ میلیارد تومان تجهیزات پزشکی قاچاق در شهرقدس
  • دستگیری عامل ربایش دختر ۲۰ساله در تهران
  • کشف بیش از 30میلیارد کالای قاچاق در سروآباد
  • کشف بیش از ۳۰ میلیارد کالای قاچاق در سروآباد
  • از توقیف لندکروز ۱۷۰ میلیاردی تا توقیف اتوبوس حامل ۱۱ میلیارد کالای قاچاق