Web Analytics Made Easy - Statcounter

تیم فوتبال استقلال خوزستان در حالی این هفته در یک بازی حساس برابر سپیدرود رشت قرار خواهد گرفت که کریم بوستانی نگران مصدومیت تعدادی از شاگردانش است. ۰۴ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۷:۳۶ ورزشی فوتبال ایران نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، استقلال خوزستان روز جمعه در هفته بیستم مسابقات فوتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور در رشت به مصاف سپیدرود خواهد رفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آبی‌پوشان اهوازی در شرایطی این بازی حساس را در پیش دارند که احمد آل‌نعمه، سعید زارع و مهرداد پورابوالقاسم مصدوم هستند و حضور آنها در بازی با سپیدرود در هاله‌ای از ابهام قرار دارد.

این سه بازیکن در بازی با صنعت نفت آبادان هم به میدان نرفتند، ولی بوستانی امیدوار است که حداقل یک یا دو بازیکن مصدوم تیم استقلال خوزستان به بازی با سپیدرود برسند.

وحید خشتان، مهاجم استقلال خوزستان هم در بازی با سپیدرود تیمش را همراهی خواهد کرد. این بازیکن بعد از بازی با پرسپولیس در تمرینات این تیم حضور پیدا نکرد و این موضوع باعث شد تا باشگاه وی را جریمه کند. خشتان در بازی با صنعت نفت به دلیل جریمه انضباطی از سوی باشگاه به میدان نرفت، ولی این بازیکن به تمرینات بازگشته و همراه با استقلال خوزستان به رشت خواهد رفت.

انتهای پیام/

R1015203/P/S3,27/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۶۰۲۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاپیتان استقلال هم یک بازی محروم شد

دروازه بان استقلال در ماجرای مصاحبه درباره جریمه ۳۰۰میلیونی ناشی از جنجال تماس با یک زن بعداز بازی با آلومینیوم اراک، یک جلسه محروم شد.

به گزارش تابناک ورزشی؛ سیدحسین حسینی کاپیتان استقلال، که در واکنش به جریمه نقدی ۳۰۰ میلیون تومانی بخاطر لمس جیمی‌جامپ زن ، گفته بود: "فدای سر آن خانم، پرداخت می‌کنم...! " امروز با رای کمیته انضباطی محروم شد.

در خصوص گزارش واصله علیه سیدحسین حسینی بازیکن باشگاه استقلال تهران مبنی بر نقض ماده ۷۱ مقررات انضباطی باتوجه به مجموع اوراق و محتویات پرونده و با عنایت به مصاحبه ایشان پس از بازی با تیم شمس آذرقزوین در تاریخ ۳۱ فروردین ماه بیان مطالبی در ارتباط با رأی صادره از سوی این کمیته در پرونده که در مورد تخلفات بازیکن موصوف بعد از مسابقه تیم‌های آلومینیوم اراک و استقلال تهران از جمله بدرفتاری نسبت به مقامات رسمی مسابقه (افسران امنیتی مسابقه) صادر گردیده ، هرچند در ظاهر این مطالب حکایت از تمکین از رأی صادره دارد ولی چگونگی و نحوه بیان و عبارات به کار رفته در این مصاحبه موید قصد مشارالیه در خفیف و سبک جلوه دادن تصمیمات و اقدامات صورت گرفته از سوی رکن قضایی فدراسیون فوتبال پیرامون تخلفات رخ داده در مسابقه دو تیم آلومینیوم اراک و استقلال تهران می‌باشد.

در نتیجه فعل سیدحسین حسینی از مصادیق رفتار توهین آمیز تشخیص و بر همین اساس مستند به مواد ۷۱ و ۱۱۳ مقررات انضباطی ضمن قطعی و قابل اجرا شدن یک جلسه محرومیت تعلیقی ایشان موضوع دادنامه شماره ۳۰۹۶ مورخ 29 فروردین ماه نامبرده به پرداخت مبلغ سیصد میلیون ریال جریمه نقدی و نیز الزام به عذرخواهی در رسانه‌های رسمی بابت تخلفات ارتکابی خود با لحاظ ماده ۸۹ مقررات موصوف و همچنین باشگاه استقلال تهران نیز بلحاظ تحقق مسئولیت تضامنی در خصوص این تخلف و عدم نظارت بر مصاحبه صورت گرفته وفق ماده ۵۰ مقررات انضباطی به پرداخت مبلغ 600 ریال جریمه نقدی محکوم می‌گردد.

رأی صادره ظرف مهلت هفت روز از تاریخ ابلاغ قابل تجدیدنظر خواهی نزد کمیته استیناف می‌باشد.

 

دیگر خبرها

  • فحش‌های پول‌ساز! ۴۵۰ میلیون درآمد فدراسیون از ۳ پرونده
  • فحش های پول ساز / ۴۵۰ میلیون درآمد فدراسیون از ۳ پرونده
  • ستاره خارجی استقلال به تمرینات بازگشت
  • باشگاه استقلال پیگیر بازگشت هافبک ازبکی به تمرینات
  • آخرین وضعیت مصدومان سپاهان؛ رضا اسدی و فرشاد احمدزاده به پرسپولیس می‌رسند
  • آخرین وضعیت مصدومان سپاهان
  • آخرین وضعیت مصدومان سپاهان/۴ بازیکن در حال درمان
  • تشریح آخرین وضعیت مصدومان تیم فوتبال سپاهان از زبان پزشک تیم
  • اعلام وضعیت 4 ستاره سپاهان برای پرسپولیس
  • کاپیتان استقلال هم یک بازی محروم شد