Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ساتین»
2024-04-20@03:24:22 GMT

سید محمد حسین حجازی کیست؟ +عکس

تاریخ انتشار: ۴ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۸۶۰۲۳۴

سید محمد حسین حجازی کیست؟ +عکس

در آبان ۱۳۹۶ ، محمدعلی نجفی شهردار تهران در حکمی سیدمحمدحسین حجازی را به سمت مدیرعامل و عضو هیات مدیره شرکت نوسازی عباس آباد منصوب کرد.

در این حکم آمده است:

بسمه تعالی
برادر گرامی جناب آقای سیدمحمدحسین حجازی
بنا به پیشنهاد هیات مدیره شرکت نوسازی عباس آباد و تائید معاون محترم شهرسازی و معماری و نظر به حسن سوابق و تجارب جناب‌عالی، به موجب این حکم، شما را به سمت «مدیرعامل و عضو هیئت مدیره شرکت نوسازی عباس آباد» منصوب می‌کنم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

انتظار می‌رود با نگاه دقیق و علمی و با بهره‌گیری از تخصص و تجربه همکاران و با توجه به ضرورت نوسازی مجموعه عباس آباد به عنوان قلب فرهنگی و ذخیره‌ای ارزشمند برای تقویت حیات مدنی پایتخت نظام مقدس جمهوری اسلامی در جهت ایجاد سرزندگی و اعتلای فرهنگی و اعتقادی شهروندان تهرانی همه توان و تجربه خویش را به کار گیرید.
از درگاه خداوند متعال دوام توفیق جناب‌عالی را در خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی، تحقق منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی)، پیشرفت و آبادانی تهران و تأمین آسایش و آرامش شهروندان عزیز مسألت دارم.

***

سیّدمحمدحسین حجازی متولد ۱۳۶۰ است.

گفتنی است حجازی از سال ۹۳ به عنوان معاون فرهنگی و اجتماعی شرکت نوسازی عباس آباد فعالیت داشته است.
او که دارای مدرک تحصیلی کارشناسی ارشد مدیریت فرهنگی با گرایش برنامه ریزی فرهنگی است، پیش از این دارای فعالیت‌های مستمر در حوزه‌های مختلف فرهنگی و گردشگری بوده که از آن جمله می‌توان به مدیریت مناطق ۱ و ۷ سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران و ریاست فرهنگسراهای ملل و اندیشه اشاره کرد.

جشنواره‌های نوگلان حسینی، باغ خندان، باغ رمضان و لبخند صلواتی از جمله برنامه‌هایی فرهنگی است که در دوره مدیریت او در این فرهنگسراها و منطقه فرهنگی گردشگری عباس آباد انجام شده است.

اخبار تهران اخبار شهرداری تهران انتصابات جدید سوابق محمد علی نجفی سوابق محمدحسین حجازی عکس آقازاده های ایران مدیران و مسئولان ایران ۱۳۹۷-۱۲-۰۴مدیر

منبع: ساتین

کلیدواژه: اخبار تهران اخبار شهرداری تهران انتصابات جدید مدیران و مسئولان ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت saten.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساتین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۶۰۲۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سومین سالگرد شهادت سردار سید محمد حجازی در کرمان

 

   به گزارش خبر گزاری صداوسیما مرکز کرمان سردار حجازی در دوره‌ای جانشین فرمانده نیروی قدس سپاه بود و ۲۹ فروردین ۱۴۰۰ بر اثر عوارض شیمیایی ناشی از جنگ تحمیلی به شهادت رسید .
در  این مراسم  سردار کرمی همرزم شهید حجازی گفت: اگر به تاریخ پرفراز و نشیب جمهوری اسلامی نگاه کنیم پیروزی بر رژیم طاغوت ، پیروزی در جنگ تحمیلی وبه تازگی پیروزی بر استکبار با جریان مقاومت ، از وقایع ماندگار دوران انقلاب اسلامی است.
وی افزود: چهره‌های شاخص مقاومت همچون شهید حجازی ، سردار همدانی و سردار زاهدی به عنوان شهدای جریان مقاومت همگی انتخاب سردار سلیمانی بودند و توانستند کار را به خوبی پیش ببرند .
سردار کرمی با بیان اینکه شهید سلیمانی در جبهه مقاومت نقشی برجسته داشت گفت: پیروزی جبهه مقاومت نتیجه تلاش‌های بی‌وقفه این شهید بزرگوار است
وی همچنین حمله اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه و شهادت سردار زاهدی و همراهانش را حماقت این رژیم خواند و گفت: سیلی محکمی که رژیم صهیونیستی در تلافی این حمله خورد در طول بیش از ۷۰ سال اشغال فلسطین نخورده بود.

دیگر خبرها

  • تراکتور مغلوب نساجی شد
  • سه امتیاز برای حفظ تار و پود نساجی/ تراکتور بازهم شکست خورد
  • منطقه فرهنگی و گردشگری عباس‌آباد، منطقه برتر گردشگری تهران در نوروز
  • معرفی نفرات برتر پسران رده سنی جوانان در مسابقات کاراته قهرمانی ایران
  • سومین سالگرد شهادت سردار سید محمد حجازی در کرمان
  • محمد عباس‌زاده دوباره در نقش رهبر نساجی
  • محمد سُرور صراف لبنانی کیست و چرا موساد او را کشت؟!
  • بازار صالح آباد کجای تهران است و مناسب کیست؟
  • پادشاه خیانتکار اردن کیست؟ | با همسر و فرزندان این عرب اسرائیل‌دوست آشنا شوید ؛ از همسر فلسطینی تا دختر خلبان | تصاویر
  • آمادگی افتتاح طرح‌های برق منطقه‌ای سمنان با سه‌هزار میلیارد ریال در سفر دولت