Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-23@19:37:22 GMT

ووشوکاران سمنانی در رقابت های کشوری درخشیدند

تاریخ انتشار: ۴ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۸۶۰۲۷۶

ووشوکاران سمنانی در رقابت های کشوری درخشیدند

سمنان- ایرنا- سرپرست هیات ووشو استان سمنان گفت: بانوان ووشوکار سمنانی موفق به کسب 10 مدال رنگارنگ در رقابت های قهرمانی ووشو کشور شدند.

محسن خدابخش عصر شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: چهار مدال طلا، چهار مدال نقره و 2 برنز سهم بانوان ووشو کار سمنانی در رقابت های قهرمانی کشور به میزبانی تهران بود.
وی با بیان اینکه ورزشکاران حاضر در این رقابت ها در سبک «دی تانگ چوان» با هم به رقابت پرداختند، تصریح کرد: آیناز غایبی در رده سنی نونهالان و وزن منفی 45 کیلوگرم مدال طلای این رقابت ها را از آن خود کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


خدابخش ادامه داد: شبنم کلامی، هانیه عرب صالحی و مریم مختاری در رده سنی جوانان و به ترتیب در وزن های منفی 48، منفی 56 و منفی 60 کیلوگرم ووشوکاران سمنانی این رقابت ها بودند که موفق به کسب مدال طلا شدند.
وی ابرازداشت: فاطمه طالع زاده در وزن منفی 52 کیلوگرم، پریسا ملک احمدی در ورزن منفی 65 کیلوگرم و فاطمه عاشوری در وزن منفی 70 کیلوگرم ووشوکاران رده سنی جوانان این استان در این رقابت ها مدال نقره را به خود اختصاص دادند.
سرپرست هیات ووشو استان سمنان با اشاره به اینکه کیمیا افتخاری در رده سنی بزرگسالان و وزن منفی 45 کیلوگرم مدال نقره را به گردن آویخت، یادآورشد: فاطمه زهرا حسین پور در وزن منفی 60 کیلوگرم و مهسا سادات حسینی در وزن منفی 70 کیلوگرم در این رده سنی در رقابت های قهرمانی کشور مدال برنز را کسب کردند.
به گزارش ایرنا، رقابت های قهرمانی ووشو بانوان کشور دوم اسفند 97 در تهران آغاز شد و شامگاه جمعه سوم اسفند به پایان رسید.
9891/7408

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ورزش ووشو ورزش بانوان سمنان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۶۰۲۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایان سفر پرماجرای تیم ملی کشتی فرنگی(عکس)

به گزارش "ورزش سه"، سی و چهارمین دوره رقابت های کشتی فرنگی قهرمانی آسیا روزهای 27 و 28 فروردین ماه در شهر بیشکک قرقیزستان برگزار شد و در پایان سعید اسماعیلی در وزن 67 کیلوگرم:، ناصر علیزاده در وزن 87 کیلوگرم، محمدهادی ساروی در وزن 97 کیلوگرم و امین میرزازاده در وزن 130 کیلوگرم به مدال طلا دست یافتند، پویا دادمرز در وزن 55 کیلوگرم، محمدرضا رستمی در وزن 72 کیلوگرم و رسول گرمسری در وزن 82 کیلوگرم صاحب مدال نقره شدند و امیررضا ده بزرگی و ایمان محمدی در وزن 63 کیلوگرم نیز به مدال برنز رسیدند و تیم ملی کشتی فرنگی با کسب 4 مدال طلا، 3 مدال نقره و 2 مدال برنز با اقتدار عنوان قهرمانی قاره کهن را از آن خود کرد.

اعضای تیم کشتی فرنگی ایران که به خاطر سیل بی سابقه در امارات و کنسل شدن پروازها چها روز اضافه تر در قرقیزستان مانده بودند، بالاخره بعد از باز شدن پروازها ساعت 14:30 امروز یکشنبه از طریق فرودگاه امام خمینی (ره) به کشور بازگشتند و مورد استقبال ابراهیم مهربان دبیر فدراسیون کشتی و احمد نامنی مدیرکل امور مشترک فدراسیون‌ها قرار گرفتند.

دیگر خبرها

  • مبارزه ووشوکاران ۳۸ کشور در چین/ رقبای نمایندگان ایران مشخص شدند
  • جام‌جهانی ووشو| نمایندگان ایران حریفان خود را شناختند
  • نمایندگان ووشو ایران حریفان خود را در جام‌جهانی شناختند
  • ووشوکاران در ساندا و تالو حریفان خود را شناختند
  • حضور ۵ بانوی ووشو کار سپاهانی در رقابت‌های جام جهانی
  • مدال طلای مسابقات دوچرخه سواری کشوری از آن ورزشکار کازرونی
  • کاراته کا‌های کرمانی و صید ۵ مدال رنگارنگ از رقابت‌های کشوری
  • کسب دو نقره و یک برنز تیم ملی بوکس در تورنمنت قرقیزستان
  • صعود دو بوکسور ایرانی به فینال | صفری به مدال برنز رضایت داد
  • پایان سفر پرماجرای تیم ملی کشتی فرنگی(عکس)