Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جام جم آنلاین از ایسنا، رحیم اردلان، امروز چهارم اسفند با حضور در برنامه روی خط خبر شبکه خبر اظهار کرد: از یکم اسفند ماه سال جاری پرداخت عیدی مستمری بگیران این سازمان آغاز شد و طی همان روز، مبلغ یکهزار و ۴۴۰ میلیارد تومان به حساب ۱۶۲۰ هزار نفر از بازنشستگان واریز شد.

وی تاکید کرد: بیش از ۵۰درصد بازنشستگان در همان روز اول پرداختها، عیدی خود را دریافت کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه حقوق بازنشستگان سازمان تامین اجتماعی از ۲۰ تا ۳۰ هر ماه بر اساس حروف الفبا پرداخت می شود، گفت: به منظور ایجاد عدالت بین بازنشستگان، عیدی آنان برعکس حروف الفبا واریز شد.

اردلان با اشاره به اینکه میزان عیدی بازنشستگان سازمان تامین اجتماعی یک میلیون تومان بنا به اعلام دولت است، اظهار کرد: تا هفتم اسفند ماه تمامی بازنشستگان عیدی خود را دریافت می کنند.

وی در خصوص طرح کرامت رضوی، گفت: این طرح از سال ۹۳ آغاز شد و به موجب آن هر سال ۳۰ هزار نفر به مشهد مقدس اعزام می شوند.

اردلان با اشاره به واریز بسته حمایتی برای ۶میلیون و ۱۵۰ هزار نفر گفت: طی بررسی‌های انجام شده، یک میلیون و ۳۰۰ نفر جزو جاماندگان این بسته بودند که به محض تامین اعتبار از سوی دولت پرداخت خواهد شد.

معاون اداری و مالی سازمان تامین اجتماعی تصریح کرد: کل رقم بسته حمایتی که به این سازمان اختصاص داده شد، یکهزار و ۴۵۰ میلیارد تومان بود که به حساب تمامی سرپرستان خانوار واریز شد.

به گزارش اداره کل روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی، اردلان با بیان اینکه تمامی بازنشستگان سازمان تامین اجتماعی بسته حمایتی را دریافت کرده‌اند، گفت: جاماندگان این بسته، بیمه شدگان سازمان هستند که به محض تامین اعتبار از سوی دولت به آنان نیز پرداخت می شود.

منبع: جام جم آنلاین

کلیدواژه: تا هفتم اسفند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۶۰۴۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری آزمون استخدامی تامین اجتماعی در کردستان

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز کردستان ، اسدی گفت: این آزمون همزمان با سراسر کشور در کردستان برگزار شد و افراد قبول شده بعد از طی مراحل اداری به شکل پیمانی جذب سازمان تأمین اجتماعی خواهند شد.
وی افزود: از مجموع داوطلبان، یک‌هزار و یازده نفر خانم و یک‌هزار و ۲۹ نفر آقا شرکت داشتند.
رئیس سازمان جهاد دانشگاهی استان یاداور شد نتایج اولیه آزمون استخدامی سازمان تامین اجتماعی ظرف مدت ۲۰ روز اعلام و مراحل بعدی از جمله فرآیند مصاحبه و گزینش را پیش رو خواهیم داشت.
این آزمون برای جذب چهار هزار و ۹۰۲ نفر نیروی انسانی جدید در بخش‌های بیمه‌ای و درمانی کشور برگزارشد.

دیگر خبرها

  • خبر مهم از زمان دقیق افزایش حقوق بازنشستگان در سال ۱۴۰۳
  • افزایش حقوق بازنشستگان تأمین اجتماعی از این ماه
  • برگزاری آزمون استخدامی تامین اجتماعی در کردستان
  • بسته‌های غذایی برای مادران دارای فرزند شیرخوار؛ اعتبار تامین شد
  • زمان پرداخت افزایش حقوق بازنشستگان اعلام شد
  • افزایش حقوق بازنشستگان تأمین اجتماعی از ماه آینده اعمال می‌شود
  • افزایش مستمری بازنشستگان کارگری به کجا رسید؟
  • عیدی رئیس سازمان سنجش به متقاضیان نوبت دوم کنکور چه بود؟
  • جزئیات واریز حقوق بازنشستگان
  • جدول واریز و اضافه حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی فروردین ۱۴۰۳