Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-16@18:53:20 GMT

یادواره شهدای مدافع حرم در اردبیل برگزار می‌شود

تاریخ انتشار: ۴ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۸۶۰۴۸۲

یادواره شهدای مدافع حرم در اردبیل برگزار می‌شود

فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل گفت: طبق تمهیدات اندیشیده شده ۶ اسفند ماه یادواره شهدای مدافعان حرم در اردبیل برگزار می‌شود. ۰۴ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۷:۵۵ استانها اردیبل نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردبیل، سرتیپ دوم پاسدار جلیل بابازاده بعد از ظهر امروز در جلسه هماهنگی برگزاری برنامه‌های سالروز عملیات بدر و خیبر در اردبیل اظهار داشت:  طبق تمهیدات اندیشیده شده 6 اسفند ماه یادواره شهدای مدافعان حرم همزمان با سالروز عملیات خیبر و بدر در حسینیه ثارالله اردبیل برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ضمن محکوم کردن حادثه تروریستی اخیر بیان کرد: دشمنان چشم دیدن پیشرفت و اقتدار ملت ایران را ندارند و همیشه سعی دارند تا آسایش و آرامش ملت ایران را به هم زده و مشکلاتی ایجاد کنند که این مسئله برای ما بسیار حائز اهمیت است تا جواب دشمنان را با قاطعیت پاسخ دهیم.

یادواره شهدای عملیات خیبر و بدر در اردبیل برگزار می‌شوداردبیل|یادواره شهدای عملیات بدر و خیبر در گرمی برگزار شدیادواره 13 شهیده اردبیل برگزار شد

فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل گفت: آگاهی جامعه رسالت اساسی و راه شهدای والامقام است و ملت ایران همیشه با هدف پاسداری از حریم ولایت قدم به قدم گام برداشته و چهل سالگی نظام مقدس انقلاب اسلامی ایران را قهرمانانه جشن گرفتیم که این یک اصل اساسی است.

بابازاده بیان کرد: دفاع از ارزش‌ها و آرمان‌های مقدس انقلاب اسلامی در جامعه یک اولویت مهم و اساسی است که برگزاری یادواره‌های شهدا در این زمینه یک اصل اساسی و مهم است که این برنامه را با محوریت یاد و نام شهیدان مهدی و حمید باکری برگزار خواهیم کرد.

وی تصریح کرد: مهم‌ترین هدف ما ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است که برای دستیابی به این مهم از تمام ظرفیت‌ها استفاده می‌کنیم تا بتوانیم این فرهنگ و رسالت را در جامعه تداوم بخشیده و به اهداف خود در ارتباط با دفاع از این آرمان‌ها دست یابیم چرا که شهدای والامقام کشورمان فداکاری‌های خود را به دنیا ثابت کرده‌اند و برای دفاع از خاک میهن اسلامی از هیچ تلاشی دریغ نکرده‌اند.

انتهای پیام/ن

R41374/P/S6,49/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۶۰۴۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری اولین یادواره شهدای هنرمند مرند

فرمانده سپاه ناحیه مرند در یادواره شهدای هنرمند با اشاره به اهمیت هنر و رسانه در دنیای امروزی گفت: ایران اسلامی ما باید هم راستا با اقتدار نظامی اقتدار رسانه را نیز داشته باشد.

سرهنگ هنرور ادامه داد: دشمن می‌داند که گزینه نظامی علیه انقلاب اسلامی کاملا مردود است لذا تمام تلاش خود را در جنگ نرم به کار گرفته است که باید سربازان جنگ نرم و رسانه کاملا هوشیار باشند.

وی با بیان اینکه جهاد تبیین بهترین گزینه برای مقابله با جنگ رسانه‌ای دشمن است گفت: اهالی رسانه و هنر باید افتخار و غرور آفرینی سربازان این نظام در مقابله با دشمنی‌های مستکبران را به هر نحوی که است به گوش جهانیان برسانند.

فرمانده سپاه مرند به تغییر رویکرد هنر بعد از پیروزی انقلاب اسلامی اشاره و تاکید کرد: بعد از انقلاب اسلامی هنر در کشور بوی خدا ، قرآن و اهل بیت گرفت.

سرهنگ هنرور افزود: تقدیم شهدای هنرمند متاثر از همین تغییر رویکرد هنر بود که منش و روش اهل بیت علیهم السلام در روح هنر ایران دمیده شد.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • مشارکت فرمانداران در کنگره ۱۲ هزار شهید شهرستان‌های استان تهران
  • برگزاری یادواره شهدای هنرمند بوانات
  • برگزاری اولین یادواره شهدای هنرمند مرند
  • برگزاری یادواره شهدا در ملکان
  • برگزاری اولین یادواره شهدای هنرمند شهرستان مرند
  • برگزاری یادواره شهدای امدادگر استان اردبیل
  • یادواره منطقه‌ای شهدای ایل کلهر
  • راهپیمایی خودرویی در حمایت از حمله به اسراییل در قم برگزار شد
  • راهپیمایی خودرویی در قم برگزار شد
  • برگزاری بیش از ۱۰۰۰ یادواره شهدا در آذربایجان غربی