Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-20@07:42:00 GMT

تشدید تدابیر مواجه با خوردوهای سوختکش در ایام نوروز

تاریخ انتشار: ۴ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۸۶۰۴۹۰

تشدید تدابیر مواجه با خوردوهای سوختکش در ایام نوروز

سرپرست فرمانداری زاهدان در ستاد ساماندهی سفرهای نوروزی شهرستان بر تشدید اقدامات پیشگیرانه جهت ممانعت از تردد خوردو های سوختکش در ایام نوروز تاکید کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از عصرهامون، ابوذرمهدی نخعی در جلسه ستاد ساماندهی و خدمات سفر نوروزی این شهرستان که با حضور مسئولین و نمایندگان دستگاه های عضو در کمیته های ده گانه، بعد از ظهر امروز در سالن جلسات فرمانداری برگزار شد گفت: با توجه به اینکه عده ای از خدا بی خبر ذائقه و روحیه ی مردم را با اقدامی کور و مذبوحانه تلخ کردند، مناسب های پیش رو فرصتی است تا با ارائه برنامه های ویژه از نظر نوع و جنس فضای نشاط و شادی را به شهر برگردانیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: مسئولین ونمایندگان حاضر در کارگروه ها توجه داشته باشند که ضروریست با ارائه دیدگاه ها و نقطه نظرات سازنده و خلاقانه در جهت هر جه بهتر شدن خدمات در جلسه شرکت کنند.

نخعی با تاکید بر لزوم زیبا سازی ورودی و خروجی های شهر با المان های بومی، تصریح کرد: هماهنگی بین دستگاه های اجرایی جهت آذین بندی یکپارچه  شهر امریست که حتما باید مدنظر قرار گرفته شود و همه باید از یک رویه تبعیت کنند؛ بنابراین هرگونه اقدامی در این راستا تنها بعد از تصویب در این ستاد عملیاتی خواهد شد.
 
وی با انتقاد از وضعیت نظافتی شهر و لزوم مشارکت همگان در آراستگی بیشتر شهر گفت: سفر اخیر دکتر نوبخت، معاون رییس جمهور و رییس سازمان برنامه و بودجه به استان و بازدیدشان از حاشیه کلان شهر زاهدان، برکات زیادی برای این شهر داشت و قول های مساعدی برای تجهیز و نظافت شهر داده شد.

این مقام مسئول چهره شهر را در حال حاضر فاقد زیبایی و طراوت لازم دانست و اذعان کرد: عملیات پاکسازی و زیباسازی شهر حتما باید تا 10 روز مانده به پایان سال به اتمام برسد.

وی ضمن بیان اینکه لازم است کشیک ادارات در ایام تعطیلات برقرار باشد و یک مسئول با تفحیض اختیار در شهر حضور داشته باشد، تصریح کرد: ارگان های متولی تلاش کنند تا کارهای فرهنگی در نظر گرفته شده برای این ایام با در نظر گرفتن تقویم مذهبی، کاملا شاد و مفرح تهیه و تدوین شود.

وی در ادامه با اشاره به بحث لزوم تامین فضای پارکینگ در هسته مرکز بازار و بازار رسولی، تامین سرویس های بهداشتی سیار در پارک های استقرار مسافرین، کنترل ترافیک، تداوم گشت های تعزیراتی، آمادگی دستگاه های خدمات ایمنی و آتش نشانی و اورژانس، جمع آوری دست فروشان و متکدیان و تعبیه سطل زباله در معابر و پیاده روها خاطرنشان کرد: توجه به اقامه نماز جماعت در کلیه برنامه های فرهنگی این ستاد پیش بینی و نسبت به این امر توجه ویژه شود.

سرپرست فرمانداری زاهدان در پایان بر لذوم تشدید اقدامات سخت گیرانه و ممانعت از تردد خودروهای غیر ایمن و سوخت کش در جاده های حوزه شهرستان زاهدان تاکید کرد.

انتهای پیام/

 

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۶۰۴۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توجه به راه‌ها برای توسعه سواحل مکران جدی گرفته شود

احمد وحیدی در جلسه ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران سیستان و بلوچستان در فرمانداری شهرستان کنارک اظهار داشت: مسائل و مشکلات سیلزدگان از لحظات اولیه توسط مسوولان به ویژه استاندار و فرمانداران در حال پیگیری است و مشکلات براساس اولویت پیگیری و مرتفع خواهد شد و دولت در کنار مردم هست و از هیچ کوششی برای حل مشکلات مردم دریغ نخواهد کرد و این را مطمئن باشید.

وی افزود: در بحث برق اقدامات لازم در حال انجام است و ان شاالله بزودی تمام مشکلات مردم سیلزده حل شود و در ابتدا باید آب مردم به‌صورت سالم و بهداشتی تامین شود تا شاهد مشکلات دیگر در این مناطق نشوییم.

وی گفت: کار اساسی برای زیرساخت ها انجام گیرد تا مشکلات کمتر شود و مردم به راحتی بتوانند با آسوده‌خاطر زندگی کنند و ترس و هراسی در هنگام بارندگی نداشتی باشند.

وزیر کشور با اشاره به اینکه بیشتر جمعیت استان در روستاها هست لذا سرعت بیشتر در اجرای طرح های حوزه راه، برق، آب، تلفن و اینترنت و آبخیزداری در اولویت باشد، بیان کرد: مشکلات آبگرفتگی خانه‌ها در شهر کنارک نیز باید پیگیری شود و طرح های نیمه تمام فاضلاب شهری و هدایت آبهای سطحی به نتیجه برسد تا همیشه در کمترین بارندگی مردم با مشکل مواجه نشوند. اما در ابتدا به وسیله پمپ های قوی آب داخل خانه هر چه سریعتر تخلیه شود.

وحیدی ادامه داد: گرگروها (فرسایش خندقی خاک) برخی روستاها را با مشکل جدی تخریب مواجه کرده که امیدواریم با انجام طرح های آبخیزداری و مهار آب ها بتوانیم گرگروها را ساماندهی کنیم و این آبی که سدها ر پر کرده است برای اشتغال و تولید مفید است.

وی از تلاش همه دست اندرکاران و قشرهای مختلف مردم و مسولان برای رسیدگی به وضعیت سیلزدگان تشکر و قدردانی کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • منطقه فرهنگی و گردشگری عباس‌آباد، منطقه برتر گردشگری تهران در نوروز
  • ارایه خدمات مناسب به مسافران نوروزی و کاهش ۴۴ درصدی تصادفات شهر تهران
  • توجه به راه‌ها برای توسعه سواحل مکران جدی گرفته شود
  • کاهش بیش از ۳۰ درصدی سرقت در ایام نوروز در قزوین
  • دزفول پربازدید‌ترین شهر خوزستان در ایام نوروز ۱۴۰۳
  • دزفول رتبه نخست بازدید گردشگران را به خود اختصاص داد
  • برنامه «محفل» و «سال‌نو» شبکه سه در صدر توجه مردم/ افزایش ۲۵-۲۰ درصدی کاربران تلوبیون در ایام نوروز و ماه رمضان + فیلم
  • توزیع ۱.۵ میلیون لیتر سوخت میان ناوگان هوایی منطقه بوشهر در ایام نوروز
  • خدمت‌رسانی۳۵پایگاه هلال احمر کردستان به مسافران نوروزی
  • نجات ۷۰ سرنشین ۳ دستگاه اتوبوس گرفتار سیلاب در نیکشهر