Web Analytics Made Easy - Statcounter

اعضای باند ۱۵ نفره که به منازل شمال و شمال غرب تهران دستبرد می‌زدند، بازداشت شدند. ۰۴ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۷:۵۶ اجتماعی پلیس تهران نظرات - اخبار اجتماعی -

به گزارش خبرنگار انتظامی باشگاه خبرنگاران پویا؛ مأموران کلانتری 134 شهرک قدس، سارقان منازل شمال و شمال غرب تهران را بازداشت کردند.

اعضای این باند سابقه‌دار متشکل از 13 مرد و دو زن جوان هستند که مرتکب سرقتهای میلیونی می‌شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته سردار حسین رحیمی؛ فرمانده انتظامی تهران بزرگ 6 عضو این باند دارای سابقه ارتکاب جنایت و قتل عمد هستند که پس از اخذ رضایت اولیای‌دم و سپری شدن محکومیت از زندان آزاد شده بودند.

یکی از اعضای این باند نیز تاکنون 56 بار به اتهام جرایم مختلف بازداشت و روانه زندان شده بود.

در همان تحقیقات مقدماتی مشخص شد که اعضای خانم این گروه از سارقان منزل، وظیفه شناسایی محلهای سرقت را برعهده داشته و به شیوه پرسه‌زنی و زاغ‌زنی، منازل خالی از سکنه را شناسایی و در ادامه، دیگر اعضای گروه سرقت از منازل را انجام می دادند.

مأموران تاکنون موفق به شناسایی بیش از 14 محل سرقت شدند و متهمان برای ادامه تحقیقات و شناسایی دیگر جرایم ارتکابی، در اختیار اداره هفدهم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفتند.

اعضای این باند در یکی از سرقتهای خود به گفته شاکی پرونده، اموال داخل گاوصندوق شامل پول، ارز، طلا و جواهرات به ارزش تقریبی 400 میلیون تومان را به سرقت برده بودند همچنین از اعضای این باند مقادیری اشیاء تاریخی متعلق به دوره هخامنشیان کشف شده است.

فیلم/ آموزش سرقت ایربگ پژو 206 در اینستاگرام!

انتهای پیام/

کشف اموال مسروقه از باند ۱۵ نفره سرقت منازلبازداشت اعضای باند مخوف سرقت منازلبازداشت اعضای باند مخوف سرقت منازلبازداشت اعضای باند مخوف سرقت منازل کشف اموال مسروقه و ادوات جرم از باند ۱۵ نفره سرقت منازلبازداشت اعضای باند مخوف سرقت منازلبازداشت اعضای باند مخوف سرقت منازلبازداشت اعضای باند مخوف سرقت منازلکشف اموال مسروقه و ادوات جرم از باند ۱۵ نفره سرقت منازلبازداشت اعضای باند مخوف سرقت منازلبازداشت اعضای باند مخوف سرقت منازلبازداشت اعضای باند مخوف سرقت منازلبازداشت اعضای باند مخوف سرقت منازلکشف اموال مسروقه و ادوات جرم از باند ۱۵ نفره سرقت منازلکشف موادمخدر از باند ۱۵ نفره سرقت منازلکشف اشیاء تاریخی از باند ۱۵ نفره سرقت منازلکشف اموال مسروقه از باند ۱۵ نفره سرقت منازلکشف اموال مسروقه از باند ۱۵ نفره سرقت منازلکشف ابزارآلات استعمال مواد مخدر از سارقانبازداشت اعضای باند مخوف سرقت منازلبازداشت اعضای باند مخوف سرقت منازلبازداشت اعضای باند مخوف سرقت منازلبازداشت اعضای باند مخوف سرقت منازل R1370/P/S2,21,25,1392/CT1 واژه های کاربردی مرتبط پلیس آگاهی پلیس 110

منبع: تسنیم

کلیدواژه: پلیس آگاهی پلیس 110 پلیس آگاهی پلیس 110

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۶۰۵۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انهدام باند سارقان مسلح در شهرستان منوجان

سرهنگ حسن بژندی گفت: با توجه به وقوع دو فقره سرقت مسلحانه موتورسیکلت و همچنین طلا و جواهرات یک شهروند در حوزه بخش آسیمنون، ماموران پلیس آگاهی با اقدامات اطلاعاتی هویت سارقان مسلح که دارای سابقه سرقت و زورگیری بودند را شناسایی کردند.

 وی افزود: در ادامه ماموران پلیس آگاهی و پلیس اطلاعات و پاسگاه انتظامی بخش آسیمنون با تکمیل اقدامات اطلاعاتی ۳ سارق را شناسایی و طی عملیاتی یکی از آنان را دستگیر کردند که از این متهم یک دستگاه موتورسیکلت سرقتی، گردن بند طلا، یک دستگاه شماره کوب جهت تغییر ارکان موتورسیکلت، مقدار ۵۰۰ متر سیم کابل مخابراتی و لاشه احشام سرقتی کشف شد.

سرهنگ بژندی با اشاره به کشف ۲ دستگاه موتورسیکلت سرقتی و اعتراف متهم به یازده فقره سرقت گفت: این فرد جهت انجام تحقیقات بیشتر تحت نظر بوده و مراتب دستگیری همدستانش با جدیت در دستور کار پلیس قرار دارد.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • انهدام باند ۳ نفره سارقان با اعتراف به ۱۹ فقره سرقت
  • انهدام باند سارقان و کشف ۲۶ فقره سرقت در شهرستان خرم‌آباد
  • دستگیری سارقان حرفه‌ای منازل در تنکابن
  • انهدام باند سارقان در خرم‌آباد
  • انهدام باند سارقان احشام در بیله سوار
  • انهدام باند چهار نفره سارقان در اهواز
  • متلاشی شدن باند ۵ نفره سارقان موتورسیکلت و داخل خودرو در اندیمشک
  • انهدام باند سارقان احشام در دلیجان
  • باند سارقان و مالخران سیم برق در دشتستان منهدم شد
  • انهدام باند سارقان مسلح در شهرستان منوجان