Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-18@07:38:01 GMT

کتابچه گام دوم انقلاب در استان گلستان منتشر شد

تاریخ انتشار: ۴ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۸۶۰۵۳۱

کتابچه گام دوم انقلاب در استان گلستان منتشر شد

سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گلستان با اشاره به بیانیه مقام معظم رهبری در گام دوم انقلاب اسلامی گفت: کتابچه گام دوم انقلاب در استان تدوین، چاپ و توزیع شد و همایش‌های دانش‌آموزی با عنوان امیدافزایی و آینده‌پژوهی انقلاب‌اسلامی نیز اجرا خواهد شد. ۰۴ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۷:۵۹ استانها گلستان نظرات - اخبار استانها -

نجیب اله تاری ظهر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به بیانیه مقام معظم رهبری اظهارداشت: مردم ایران در 4 دهه اخیر، استقامت را که هویت یک مسلمان انقلابی و بصیر است؛ به خوبی آموخته‌اند و در یوم الله 22 بهمن چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، با حضور بی‌نظیر خود عیدکمال انقلاب را جشن گرفتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به بیانیه مقام معظم رهبری در گام دوم انقلاب اسلامی افزود: اکنون در طلیعه دهه پنجم انقلاب و آغاز دوره دوم بلوغ آن، رهبر فرزانه انقلاب در بیانیه‌ای مهم افق آینده را برای آحاد ملت ایران ویژه برای نسل جوان ترسیم کرده‌اند.

سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان ادامه داد: بیانیه گام دوم انقلاب در واقع یک مانیفست تمام وکمال برای 40 سالگی انقلاب اسلامی است و گذشته پرافتخار و چرایی یک آینده پرامید و درخشان را پیش روی ایران اسلامی ترسیم می‌کند.

قزوین‌| «جوانان» کلید واژه اصلی در بیانیه گام دوم انقلاب هستند«منشور اقتصاد در گام دوم»|ضرورت‌های اصلاح ساختار اقتصادی کشور+فیلمامام جمعه زاهدان: بیانیه گام دوم نقشه راه تشکیل تمدن اسلامی است/ خداحافظی خطیب جمعه با مردم

وی افزود: جوانان مومن انقلابی به صورت ویژه مخاطب این بیانیه هستند. شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گلستان با همکاری و مشارکت ادارات و دیگر نهادهای عضو این شورا در راستای روشنگری و تبیین راهکارهایی برای عمل در دهه پنجم انقلاب اسلامی سلسله نشست‌ها و همایش‌هایی را در سراسر استان برای مردم به ویژه نسل جوان برگزار خواهد کرد.

تاری گفت: این شورا در نخستین قدم، مبادرت به تدوین، چاپ و توزیع کتابچه گام دوم انقلاب به عنوان یک سند مکتوب کرده است. در ادامه نیز همایش‌های دانش‌آموزی تحت عنوان امیدافزایی و آینده پژوهی انقلاب‌اسلامی را نیز برنامه ریزی و اجرا خواهد کرد.

انتهای پیام/

R41471/P1494/S6,70/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۶۰۵۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فلسطین: دستگیری و شکنجه کودکان توسط اسراییل محکوم است

از زمان آغاز جنگ غزه در هفتم اکتبر سال گذشته میلادی، رژیم صهیونیستی به طور گسترده اقدام به دستگیری غیرنظامیان فلسطینی و شکنجه آنها کرده است. این موارد تنها خلاصه به مردان نمی‌شود و گزارش‌ها حاکی از دستگیری زنان و حتی کودکان خردسال توسط نظامیان صهیونیست است. 

به گزارش الجزیره، دولت فلسطین مستقر در غزه امروز (سه شنبه) با صدور بیانیه‌ای دستگیری و شکنجه کودکان از سوی ارتش رژیم صهیونیستی را محکوم کرد. 

براساس بیانیه منتشر شده در این باره، از گروه‌های حقوق بشری و جامعه بین المللی خواسته شده است پس از شهادت وحشتناک فلسطینیان آزاد شده از بند اسراییل، اقدامات قاطعی در این زمینه انجام دهند.

در گزارش‌های منتشر شده از شهادت زندانیان فلسطینی در بند اسراییل که برخی از آنها حتی کمتر از ۱۲ سال داشته اند از شکنجه شدید، بدرفتاری و بی توجهی پزشکی به اسرا سخن به میان آمده است. 

این بیانیه تاکید دارد: شهادت این اسرا بار دیگر خوی شیطان صفتانه دشمن صهیونیستی را نشان داد. این مسئله مثال دیگری است که نشان می‌دهد ارتش رژیم صهیونیستی چگونه قوانین بین المللی و بشردوستانه را نقض کرده و به جنایت جنگی و نسل کشی خود علیه فلسطینیان در غزه ادامه می‌دهد. 

وزارت خارجه آمریکا سالانه گزارش‌هایی را درباره نقض حقوق بشر و شرایط زندانیان در جهان منتشر کرده و در صدر این لیست کشور‌های مخالف ایالات متحده را قرار می‌دهد. با این حال، واشنگتن همواره چشمان خود را به روی جنایات رژیم صهیونیستی بسته و هیچ گاه اشاره‌ای به کودکان فلسطینی در بند اسراییل نمی‌کند.

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل خاورمیانه

دیگر خبرها

  • رفع اختلال در سامانه بیمه سلامت در گلستان تا ۲۴ ساعت آینده
  • فلسطین: دستگیری و شکنجه کودکان توسط اسراییل محکوم است
  • عملیات وعده صادق سیلی محکمی به اسرائیل و آمریکا بود
  • بیانیه موزه دفاع مقدس به مناسبت روز ارتش جمهوری اسلامی ایران
  • بیانیه دانشگاه هنر درباره عملیات وعده صادق
  • فراخوان مردمی «وعده صادق» در استان گلستان منتشر شد
  • رتبه چهارم گلستان در پرداخت تسهیلات بانکی ساخت و نوسازی مسکن در کشور
  • مجلس خبرگان رهبری بیانیه صادر کرد
  • آینده درخشان کشور درگرو نقش‌آفرینی جوانان است
  • بیانیه جامعه ورزش استان همدان در حمایت از پاسخ مقتدرانه به صهیونیست‌ها