Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- رئیس اتحادیه مشاوران املاک خراسان‌جنوبی گفت: به رغم وجود زمین در استان، بهای زمین نسبت به استان‌های دیگر و میانگین کشوری بالاتر است و ضرورت کار کارشناسی و انبوه‌سازی برای کنترل قیمت‌ها وجود دارد.

به گزارش گروه فضای مجازی خبرگزاری میزان، رئیس اتحادیه مشاوران املاک خراسان‌جنوبی گفت: به رغم وجود زمین در استان، بهای زمین نسبت به استان‌های دیگر و میانگین کشوری بالاتر است و ضرورت کار کارشناسی و انبوه‌سازی برای کنترل قیمت‌ها وجود دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

علیرضا اربابی اظهار کرد: وضعیت بازار مسکن در بهمن نسبت به ماه‌های پیش از آن تغییر چندانی نداشته است.

وی با بیان اینکه مانند ماه‌های گذشته در بازار مسکن خرید و فروش زیادی صورت نمی‌گیرد، افزود: قیمت مسکن در برخی نقاط نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۵۰ درصد افزایش داشته است.

رئیس اتحادیه مشاوران املاک خراسان‌جنوبی با اشاره به اینکه وضعیت اجاره‌نشینی تا حدودی بهبود یافته است، تصریح کرد: در بخش مسکونی افزایش ۳۰ تا ۴۰ درصدی و در بخش تجاری افزایش ۵ تا ۱۰ درصدی اجاره‌بها را داشته‌ایم.

اربابی خاطرنشان کرد: پیش‌بینی ثبات قیمت‌ها را تا ماه‌های آینده داریم.

وی عنوان داشت: ۶۵ درصد افزایش قیمت مربوط به زمین است به طوری که قیمت زمین نسبت به ماه گذشته ۵ تا ۱۰ درصد افزایش یافته است.

رئیس اتحادیه مشاوران املاک خراسان‌جنوبی ادامه داد: علی‌رغم وجود زمین در استان، بهای زمین نسبت به استان‌های دیگر بالاتر است و ضرورت کار کارشناسی و یا انبوه‌سازی برای کنترل قیمت‌ها وجود دارد.

انتهای پیام/
منبع: فارس
خبرگزاری میزان: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوماً به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفاً جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: مسکن افزایش اجاره بها خراسان جنوبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۶۰۵۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیت کوین صعود کرد

آفتاب‌‌نیوز :

امروز در بازار ارز‌های دیجیتال قیمت بیت کوین و اتریوم افزایش داشته است.

قیمت بیت کوین امروز به ۶۶،۰۲۶ (شصت و شش هزار و بیست و شش) دلار رسید که نسبت به روز قبل، افزایش ۲.۰۷ درصدی داشته است.

قیمت اتریوم امروز به ۳،۲۱۲ (سه هزار و دویست و دوازده) دلار رسید که نسبت به روز قبل، افزایش ۲.۲۸ درصدی داشته است.

منبع: دنیای اقتصاد

دیگر خبرها

  • نرخ تورم ماهانه چهارمحال و بختیاری از میانگین کشوری کمتر است
  • ۲۳۰۰ قطعه زمین ویژه‌ طرح جوانی جمعیت در بیرجند آماده واگذاری است
  • ۲ هزار و ۳۰۰ قطعه زمین در خراسان جنوبی آماده واگذاری است
  • افزایش ۱۶ درصدی بارش‌ها در کشور
  • بارش‌های کشور در سال گذشته چطور بود؟/ پاسخ احد وظیفه
  • خشکسالی در کمین این استان‌ها
  • خوب و بد وضعیت بارندگی در کشور/ افزایش و کاهش۱۶ درصدی بارش ها
  • قیمت سکه در جا زد/ طلا کاهشی شد
  • بیت کوین صعود کرد
  • رشد چشم‌گیر خرید تضمینی گندم در خراسان جنوبی