Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-23@18:09:35 GMT

بازرسان در امور مدیران اجرایی دخالت نکنند

تاریخ انتشار: ۴ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۸۶۰۶۰۳

بازرسان در امور مدیران اجرایی دخالت نکنند

معاون حقوقی و نظارت همگانی سازمان بازرسی کل کشور گفت: بازرسان نباید در امور مدیران اجرایی دخالت کنند یا دنبال مچ گیری از آنها باشند زیرا روحیه خدمت و تلاش و کار از مدیران گرفته می‌شود.

به گزارش ایسنا حسین شهرابی فراهانی در آیین تکریم و معارفه بازرسان کل سابق و جدید استان کهگیلویه و بویراحمد افزود: همدلی و تعامل خوبی بین دادگستری، بازرسی و دیگر دستگاه‌های اجرایی کهگیلویه و بویراحمد وجود دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه، بازرسان بیشتر به دنبال ارشاد مدیران باشند، مدیران هم به وظایف قانونی خود عمل کنند، اظهارکرد: یکی از وظایف عمده بازرسان حسن انجام امور در نظام اداری و پیشگیری از بروز فساد در نظام اداری است.

معاون حقوقی و نظارت همگانی سازمان بازرسی کل کشور خاطرنشان کرد: بازرسان با تذکرهای به موقع و لازم از بروز خطا و فساد در ادارات پیشگیری کنند، چون این تذکر نوعی پیگیری است زیرا هم هزینه در پی ندارد و هم آبروی مدیر محفوظ می ماند.

شهرابی فراهانی با بیان اینکه افتخاری است که فردی چون حاج آقای مزارعی رئیس کل دادگستری استان در راه قانون و انجام قانون باشد، نتیجه اش همدلی ست که اکنون وجود دارد.

وی ادامه داد: دوران تحریم است و نظام فشار اقتصاد ما را هدف گرفته است ما با این همدلی از این بحران خارج می شویم.

معاون حقوقی و نظارت همگانی سازمان بازرسی کل کشور با اشاره به اینکه سید مهدی تقوی به سمت بازرس کل استان مرکزی منصوب شده اند، اضافه کرد: مشکلات اقتصادی استان مرکزی را با درایت و مدیریت و نظارت بر حسن اجرای قوانین از آقای تقوی استفاده  شود و  مدیر جدید در استان کهگیلویه و بویراحمد بیش از 40 سال در سازمان بازرسی سابقه دارد و قبلاً در این استان خدمت کرده است با همدلی و همکاری و نظارت بر دستگاهها نباید در کار مدیران دخالت انجام وظیفه که روح شجاعت و تصمیم گیری را از آنها بگیریم، برخی از خطاها را نا دیده بگیرید.

به گزارش ایسنا، در پایان این آئین "غلامحسین کرمی" به سمت بازرس کل استان کهگیلویه و بویراحمد معرفی و از "سید مهدی تقوی" بازرس کل قبلی تقدیر به عمل آمد.


انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: سازمان بازرسي كل كشور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۶۰۶۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گردنه بیژن در کهگیلویه و بویراحمد بازگشایی شد

به گزارش خبرنگار مهر، حمیدرضا پیمانجو دوشنبه شب در حاشیه بازگشایی این محور در گفتگو با خبرنگاران افزود: گردنه بیژن در ارتفاع سه هزار و ۲۰۰ متری از سطح دریا قرار دارد و این گردنه یکی از مرتفع‌ترین گردنه‌های کهگیلویه و بویراحمد است.

پیمان جو با بیان اینکه ارتفاع برف در برخی از نقاط گردنه بیژن در سال‌های پربارش تا هفت متر نیز می‌رسد، گفت: این گردنه استان اصفهان را به کهگیلویه و بویراحمد متصل می‌کند و با توجه به بارش سنگین برف در این گردنه، آبانماه این مسیر مسدود و در اوایل اردیبهشت بازگشایی می‌شود و بازگشایی آن سبب سهولت در رفت و آمد و کاهش یک ساعت و سی دقیقه‌ای مسافت سی سخت به پادنا و سمیرم می‌شود.

وی افزود: جاده سی سخت به سمیرم در مسیر جاده گردنه بیژن ۲۳ کیلومتر طول دارد و ۱۴ کیلومتر آن برف گیر است و با بازگشایی این جاده، تردد وسایل نقلیه آسان و مسیر تردد عشایر کوچ رو هموار می‌شود.

کد خبر 6086390

دیگر خبرها

  • همدلی بین نخبگان و مدیران گره‌گشای مشکلات استان است
  • جزئیات خرید تضمینی گندم در کهگیلویه و بویراحمد اعلام شد
  • گردنه بیژن در کهگیلویه و بویراحمد بازگشایی شد
  • پرونده ۲ هزار نانوایی متخلف به تعزیرات حکومتی البرز ارجاع شد
  • دهن‌کجی منطقه آزاد بوشهر به مردم با انتصاب مدیران پروازی
  • طرح جدید اتاق اصناف / منتظر این بازرسان باشید
  • بازرسان اعماق دریا
  • برنامه‌های فرهنگی دستگاه‌ها همراه با پیوست اقتصادی باشد
  • ناگفته‌های کهگیلویه و بویراحمد در گفتن نگین
  • ۱۲۰۰ پنل خورشیدی بین عشایر کهگیلویه و بویراحمد توزیع می‌شود