Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-24@16:02:02 GMT

91 درصد تعهدات اشتغالزایی سال 97 سمنان محقق شد

تاریخ انتشار: ۴ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۸۶۰۶۱۱

91 درصد تعهدات اشتغالزایی سال 97 سمنان محقق شد

سمنان- ایرنا- مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان سمنان گفت: 91 درصد تعهدات اشتغالزایی استان سمنان از ابتدای فروردین امسال تاکنون محقق شده است.

به گزارش ایرنا، اسماعیل غنیان عصر شنبه در سی و هفتمین نشست کارگروه اشتغال استان سمنان در سالن مدیریت بحران استانداری افزود: بر اساس خود اظهاری دستگاه های اجرایی برای سال 97 قرار شد 10 هزار و 648 شغل در سمنان ایجاد شود که تاکنون 9 هزار و 701 شغل برای استان در سامانه رصد ثبت شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی خاطر نشان کرد: در یک ماه گذشته یک هزار و 204 شغل در استان سمنان ایجاد شد و تاکنون 91 درصد از کل تعهدات دستگاه های اجرایی محقق شده است.
غنیان اضافه کرد: در سمنان و شاهرود تاکنون 94 و 98 درصد از تعهدات اشتغالزایی دستگاه های اجرایی به تفکیک شهرستانی پرداخت شده است.
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان سمنان ادامه داد: تاکنون سازمان های صنعت، معدن و تجارت و جهاد کشاورزی استان سمنان به ترتیب 91 درصد و 96 درصد تعهد اشتغالزایی را محقق کردند.
وی تصریح کرد: برای سال جاری 112 میلیارد ریال سهمیه مشاغل خانگی به استان سمنان تخصیص یافت.
غنیان افزود: تاکنون 2‌ بانک عامل استان سمنان 100 درصد تعهدات خود را برای پرداخت مشاغل خانگی را پرداخت کردند و با برنامه ریزی اصولی مابقی بانک های عامل هم برای پرداخت این نوع تسهیلات اقدام می شود.
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان سمنان گفت: اعطای تسهیلات مشاغل خانگی با برنامه ریزی اصولی میسر است و این اداره کل پیگیر پرداخت 100 درصدی اعتبارها در سمنان است.
به گزارش ایرنا، در استان 702 هزار نفری سمنان بیش از 2 هزار واحد صنعتی و تولیدی فعال است.
سهم اشتغال سمنان در بخش صنعت و معدن بیش از 38 درصد، در کشاورزی بیش از 14 درصد و تولید ناخالص این استان با رقمی حدود 18.2 درصد مربوط به بخش کشاورزی و حدود 22 درصد مربوط به بخش صنعت و معدن است.
7339/7408

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اقتصاد اشتغال سمنان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۶۰۶۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برخورد قانونی با ۶۰ هزار خودرو در استان سمنان

رئیس پلیس راه استان سمنان از برخورد قانونی با ۶۰ هزار خودرو در این استان در راستای تأمین امنیت رانندگان قانونمند خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از سمنان و به نقل از روابط‌عمومی پلیس راهور استان، موسی بزرگی اظهار کرد: در فروردین سال‌جاری برای ۶۰ هزار خودرو در استان سمنان، اعمال قانون صورت گرفته و این اقدام که در راستای تأمین امنیت رانندگان قانونمند به انجام رسیده است، همچنان نیز ادامه دارد.

وی افزود: از این تعداد سه هزار خودرو تخلفات حادثه‌ساز و خطرآفرین انجام دادند و ۳۶۴ خودروی هنجارشکن توقیف شدند.

رئیس پلیس راه استان سمنان با اشاره به اینکه تخلفات رانندگی در فروردین سال‌جاری نسبت به مدت مشابه سال قبل افزایش ۵۰ درصد داشته است، خاطرنشان کرد: این برخوردها کاهش ۱۰ درصد تصادفات فوتی در فروردین سال‌جاری را به همراه داشته است.

بزرگی تصریح کرد: برخوردهای قانونی با رانندگان حادثه‌ساز نیز با رشد ۳۰ درصدی مواجه بوده است.

وی ادامه داد: سرعت و سبقت غیرمجاز، حرکت مارپیچ، انحراف به چپ و استفاده از تلفن همراه مهمترین مواردی بوده که برای آنها اعمال قانون انجام شده است.

کد خبر 747530

دیگر خبرها

  • برخورد قانونی با ۶۰ هزار خودرو در استان سمنان
  • شش الزامی که خریداران سرخابی‌ها باید رعایت کنند
  • ۶ الزامی که خریداران سرخابی‌ها باید رعایت کند
  • ۷۵۰۰ میلیارد تومان تسهیلات اشتغالزایی در کرمانشاه پرداخت شد
  • ایجاد ۴۰ هزار فرصت شغلی در استان کرمانشاه
  • کاهش ۱۸ درصدی سرقت در پایتخت از ابتدای سال ۱۴۰۳ تاکنون
  • اشتغالزایی در آذربایجان شرقی ۱.۳۱ برابر بیشتر از تعهد انجام شد
  • تحقق ۱۳۱ درصدی سهم اشتغالزایی در آذربایجان شرقی
  • شخم اولیه ۶۲ درصد از شالیزار‌های گیلان
  • اپراتور‌ها چقدر به تعهدات خود عمل کردند؟/ مردم بهبود کیفیت اینترنت را احساس نمی‌کنند