Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایلنا، مجید عبدالهی با اعلام این خبر گفت: شیوه‌نامه نحوه هزینه‌کرد اعتبارات آموزشی شهرداری‌‌‌ها و دهیاری‌‌ها به منظور ساماندهی، تسهیل و انتظام‌بخشی هزینه‌کرد اعتبارات آموزشی شهرداری‌‌‌ها و دهیاری‌ها که در بخشنامه بودجه شهرداری‌‌ها و دهیاری‌‌ها به آن اشاره شده، تهیه و به استان‌‌ها ابلاغ شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه مطابق بخشنامه بودجه شهرداری‌‌ها و دهیاری‌‌ها هر ساله سهمی از اعتبارات شهرداری‌‌ها و دهیاری‌‌ها به امر آموزش تخصیص می‌یابد، اظهار داشت: بنابراین لزوم ساماندهی و هماهنگ‌‌‌سازی و رعایت چارچوب‌‌‌های قانونی بر نحوه هزینه‌‌‌کرد این اعتبارات ضروری است.

این مقام مسئول اضافه کرد: بر همین اساس مرکز مطالعات برنامه‌‌‌ریزی شهری و روستایی،‌ شیوه‌نامه نحوه هزینه‌کرد اعتبارات آموزشی شهرداری‌‌ها و دهیاری‌‌های کشور را تهیه و تدوین کرده و شهرداری‌‌ها و دهیاری‌‌ها باید حداقل دو، سوم اعتبارات آموزش و پژوهش خود را در امر آموزش کارکنان شهرداری‌‌ها و دهیاری‌‌ها هزینه کند. 

عبدالهی افزود: به موجب این شیوه‌‌نامه، شهرداری‌‌ها و دهیاری‌‌ها وفق بودجه مصوب خود مکلفند سهم اعتبارات آموزشی خود را طبق سازوکارهای تعیین شده در شیوه‌‌نامه با همکاری استانداری‌ها هزینه کند.

وی ادامه داد: همچنین در این شیوه‌‌نامه مسئولیت نظارت بر نحوه هزینه‌کرد اعتبارات آموزشی در سطح استان برعهده معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری و در سطح ملی مرکز مطالعات برنامه‌ریزی شهری و روستایی سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور تعین شده است.

رییس مرکز مطالعات برنامه‌‌ریزی شهری و روستایی سازمان شهرداری‌‌ها و دهیاری‌‌های کشور یادآور شد: این شیوه‌‌‌نامه از تاریخ ابلاغ، ملاک عمل در نحوه هزینه‌کرد اعتبارات آموزشی شهرداری‌‌ها و دهیاری‌‌‌های کشور خواهد بود.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: سازمان شهرداری ها و دهیاری ها سازمان شهرداری ها و دهیاری های وزارت کشور سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۶۰۶۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهرداری‌ها در انتظار سهم خود از مالیات

مشاور امورمجلس سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌ها گفت: سهم سازمان سازمان شهرداری‌ها و دهیاری کشور از محل ارزش گمرکی کالا‌های وارداتی از نیمه دوم سال ۱۴۰۱ تاکنون پرداخت نشده و باتوجه به مشکلات و کاهش درآمد شهرداری‌ها نیازمند سریع پرداخت سهم سازمان هستیم. - اخبار اجتماعی -

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری تسنیم، ‌امید کاظمی؛ مشاور امورمجلس سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌ها با اشاره به جلسه کمیسیون امور داخلی کشور و شورا‌ها گفت: در هفته جاری جلسه‌ای در کمیسیون امورداخلی کشور و شورا‌ها در خصوص بررسی نحوه اجرای مواد 38، 39 و 42 قانون مالیات بر ارزش افزوده با حضور دستگاه‌های زیربط برگزار شد.

مشاور امورمجلس سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور افزود: با توجه به پیگیری‌های کمیسیون امور داخلی کشور و شورا‌ها در خصوص عدم پرداخت سهم سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور مقرر شد موضوع مجدداً از طریق همین کمیسیون جهت پیگیری در دستور کار قرار بگیرد.

شهرداری‌های استان اصفهان اولویت طرح‌ها را مشخص کنند

وی خاطرنشان شد: سهم سازمان سازمان شهرداری‌ها و دهیاری کشور از محل ارزش گمرکی کالا‌های وارداتی از نیمه دوم سال 1401 تاکنون پرداخت نشده و باتوجه به مشکلات و کاهش درآمد شهرداری‌ها نیازمند سریع پرداخت سهم سازمان هستیم.

کاظمی اظهار کرد: برنامه دولت حمایت و توانمند‌سازی شهرداری‌ها از طریق کمک به اعتبارات شهرداری و تأمین مورد نیاز ماشین آلات است که با تدابیر صورت گرفته اقدامات خوبی در این راستا صورت گرفته است.

مشاور سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور در پایان گفت: باتوجه به جلسات کارشناسی و پیگیری‌های صورت گرفته در مجلس شورای اسلامی، ‌امیدواریم مشکلات منابع پایدار درآمدی سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور مرتفع شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • شهرداری‌ها در انتظار سهم خود از مالیات
  • ۳۶ هزار میلیارد ریال اعتبار مالیات بر ارزش افزوده در زنجان هزینه شد
  • شیوه ناپسند برخی از آزمایشگاه‌ها برای فرار از ورشکستگی!
  • نحوه پرداخت عوارض آلایندگی به شهرهای استان بوشهر صحیح نیست
  • هزینه کرد شهرداری این شهر بدون ابلاغ بودجه، غیرقانونی است
  • آئین‌نامه نظام آراستگی شهرداری قم ابلاغ شد
  • شیوه‌نامه کنگره «شهدای غریب در اسارت» تدوین شد
  • هزینه کرد شهرداری مشهد بدون ابلاغ بودجه، غیرقانونی است
  • شیوه‌نامه صلاحیت علمی اساتید به صلاحیت علمی- حرفه‌ای تغییر کرد
  • ابلاغ دستورالعمل نحوه تدوین مقررات محیط کسب‌وکار