Web Analytics Made Easy - Statcounter

معترضان جلیقه زرد همزمان با برگزاری پانزدهمین شنبه متوالی اعتراضی خود، تلاش می‌کنند تا خشونت و یهودی ستیزی را در صفوف این جنبش اعتراضی کم کنند.

به گزارش ایسنا، به نقل از خبرگزاری آسوشیتدپرس، صدها تن از معترضان امروز (شنبه) در بنای یادبود طاق نصرت و در اعتراض به سیاست‌های دولت که آن را به نفع ثروتمندان می‌دانند، تجمع می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این اعتراضات در میان چندین اقدام برنامه ریزی شده برای روز شنبه در سراسر پاریس و سایر شهرها بوده است.

حمایت‌ها از اعتراضات جلیقه زردها در هفته‌های اخیر در حالی کاهش یافته که این جنبش دچار گسستگی شده و وقوع خشونت‌ها در آن ادامه دارد.

اعلامیه آنلاین از سوی سازمان دهندگان این جنبش، خواستار برگزاری راهپیمایی امروز به صورت صلح آمیز و با هدف ایستادگی در مقابل یهودی ستیزی شده است.

دیدگاه‌های افراط گرایانه برخی از معترضان باعث توهین‌های یهودی ستیزانه به یک فیلسوف برجسته فرانسوی در حاشیه اعتراضات هفته گذشته در پاریس شد.

منبع: تابناک

کلیدواژه: فرانسه جلیقه زردها اعتراض

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۶۰۶۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام برندگان پانزدهمین روز مسابقه زندگی با آیه‌ها

دریافت 45 MB

به گزارش خبرنگار مهر، برندگان پانزدهمین روز مسابقه زندگی با آیه‌ها در چهارمحال و بختیاری اعلام شد.

بمانعلی سعیدی فر از شهرستان فلارد_شهر مال خلیفه، زهرا رحیمی از شهرستان فارسان_شهر پردنجان، مریم ماندگاری از شهرستان بروجن_روستای امام قیس، سیده رعنا دادور از شهرستان کوهرنگ_روستای سرآقاسید و فاطمه نوروزی از شهرستان فارسان_شهر چلیچه برندگان روز پانزدم مسابقه زندگی با آیه‌ها است.

لازم به ذکر است؛ برندگان برای گرفتن کارت هدیه یک میلیون تومانی خود با در دست داشتن کارت ملی، در وقت اداری به ادارات تبلیغات اسلامی شهرستان‌های تابعه مراجعه فرمایند.

کد خبر 6063836

دیگر خبرها

  • ببینید| چرا اعتراضات سیاسی در اکباتان متفاوت بود؟
  • اعلام برندگان پانزدهمین روز مسابقه زندگی با آیه‌ها
  • اعتراضات گسترده علیه دولت مجارستان
  • حامیان فلسطین سخنرانی بایدن را قطع کردند
  • سخنرانی بایدن از سوی معترضان حامی فلسطین مختل شد
  • تجمعات اعتراضی در پاریس به خاطر حواشی المپیک
  • کاپیتان سابق آلمان: فرانسه مدعی اصلی یورو است
  • تجمع اعتراضی مردم گرگان به جنایات رژیم صهیونیستی
  • سطر سطر زندگی با آیه‌ها/مسابفه پانزدهمین روز ماه رمضان در کردستان
  • پانزدهمین روز مسابقه زندگی با آیه‌ها