Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-25@16:38:20 GMT

150 قطعه پرنده زینتی قاچاق در خرمشهر کشف شد

تاریخ انتشار: ۴ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۸۶۰۶۹۶

150 قطعه پرنده زینتی قاچاق در خرمشهر کشف شد

آبادان - ایرنا - فرمانده مرزبانی خوزستان گفت: 150 قطعه پرنده زینتی قاچاق توسط ماموران هنگ مرزی در خرمشهر کشف شد.

به گزارش ایرنا به نقل از سایت پلیس سردار عبداله نظرپور روز شنبه افزود:ماموران هنگ مرزی خرمشهر در پی کسب خبری مبنی بر قاچاق پرندگان زینتی در سطح حوزه استحفاظی، بلافاصله بررسی دقیق موضوع، شناسایی و دستگیری قاچاقچی را در دستور کار خود قرار دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: ماموران با اعزام به محل در یک عملیات غافلگیرانه موفق به دستگیری یک قاچاقچی و کشف 150 قطعه پرنده زینتی از نوع مرغ عشق شدند.
فرمانده مرزبانی استان خوزستان در ادامه با تاکید بر حفاظت از محیط زیست و گونه های بومی منطقه گفت: هرگونه ورود و خروج پرندگان و گونه‌های جانوری باید از طریق مبادی قانونی انجام گیرد.
در نیمه دوم سال جاری بیش از 8هشت هزار پرنده زینتی کمیاب از نوع بلبل خرمایی، طوطی، کاسکو و مرغ عشق توسط مرزبانان خوزستان کشف و به آغوش زیست بوم خوزستان بازگشتند.
7100/6068

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي هنگ مرزي خرمشهر پرندگان زينتي

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۶۰۶۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۱۷ دستگاه ماینر قاچاق در یزد

 به گزارش خبرگزاری صداوسیمامرکز یزد، سرهنگ سیدمحمدطاهر موسوی بیان داشت: در پی کسب خبری مبنی بر نگهداری و استفاده غیرمجاز از دستگاه‌های استخراج ارز دیجیتال قاچاق در شهرستان یزد موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران کلانتری ۱۶ امامشهر قرار گرفت. 
وی افزود: بلافاصله ماموران به محل اعزام و پس از هماهنگی با مرجع قضایی در بازرسی از این ساختمان موفق شدند، ۱۷ دستگاه ماینر را کشف کنند. 
جانشین انتظامی استان یزد گفت: ماینر‌ها جمع آوری و پرونده قضایی تشکیل شد.

دیگر خبرها

  • نجات صد‌ها پرنده کمیاب زینتی از چنگال قاچاقچیان در سیستان و بلوچستان
  • رهایی پرندگان کمیاب زینتی از دست قاچاقچیان در مرزهای سیستان و بلوچستان
  • کشف محموله پرندگان کمیاب و میمون از قاچاق در مرز بلوچستان
  • شناسایی ۱۶ متهم فراری در خرمشهر
  • تالاب انزلی، میزبان بیش از هزار پرستوی دریایی
  • آشیانه ساختن پرستو‌های دریایی در تالاب بین المللی انزلی
  • کشف ۱۷ دستگاه ماینر قاچاق در یزد
  • تقدیر حفاظت محیط زیست اشنویه از دانش آموز حافظ حیات وحش
  • تلف شدن ۴۰ پرنده سبز قبا به دلیل تخلف کندوداران
  • انواع مرغ ماهی خوار در ایران + بررسی خصوصیات آن ها