Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-23@11:33:40 GMT

دمای هوا در استان گلستان ۶ درجه کاهش می‌یابد

تاریخ انتشار: ۴ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۸۶۰۷۱۶

دمای هوا در استان گلستان ۶ درجه کاهش می‌یابد

معاون توسعه و پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان گلستان گفت: با نفوذ سامانه هوای سرد دمای هوا در استان گلستان از فردا ۴ تا ۶ درجه‌ کاهش می‌یابد. ۰۴ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۸:۱۴ استانها گلستان نظرات - اخبار استانها -

محمدرضا رحمان‌نیا در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در گرگان با اشاره به نفوذ سامانه سرد و بارشی از فردا به استان اظهارداشت: امروز جوی آرام را در استان گلستان شاهد هستیم و انتظار این است که تا فردا این وضعیت جوی ادامه داشته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی از کاهش 4 تا 6 درجه‌ای دما در استان خبر داد و افزود: از فردا شب، سامانه مرطوب و ناپایدار به استان نفوذ می‌کند که احتمال بارش پراکنده را به همراه دارد که بر این اساس 4 تا 6 درجه دمای هوا کاهش می‌یابد.

ارومیه| سومین جشنواره برف و اسکی خوشاکو برگزار شدمسابقات اتومبیل‎رانی دو دیفرانسیل قهرمانی کشور در مسیرهای کوهستانی و برفی به روایت تصویرطبیعت برفی در ارتفاعات سردترین نقطه خراسان شمالی به روایت تصویر

معاون توسعه و پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان گلستان ادامه داد: همچنین در نواحی مرتفع، ریزش پراکنده برف و وزش باد شدید را خواهیم داشت.

معاون توسعه و پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان گلستان گفت: این سامانه جوی تا دوشنبه در استان گلستان فعال است. سه‌شنبه جو پایدار خواهد بود و در روز چهارشنبه هم با نفوذ سامانه بارشی در نواحی کوهستانی شاهد بارش باران هستیم.

رحمان‌نیا گفت: برای روز دوشنبه آسمان استان نیمه ابری تا تمام ابری و در برخی از نقاط بارش ملایم و پراکنده را شاهد خواهیم بود و ممکن است در نواحی مرتفع ریزش به صورت پراکنده برف باشد.

انتهای پیام/ن

R41471/P/S6,70/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۶۰۷۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رطوبت هوا در خوزستان افزایش می‌یابد

محمد سبزه زاری در گفت‌وگو خبرنگار مهر اظهار کرد: طبق بررسی نقشه‌های پیش‌یابی فعالیت سامانه بارشی ضعیف تا اواخر روز دوشنبه سبب رگبار و رعد و برق، وزش باد متوسط تا نسبتاً شدید گاهی تندباد لحظه‌ای به ویژه در مناطق شمالی، شرقی و ارتفاعات استان خوزستان خواهد شد.

وی اضافه کرد: بارش در دیگر نقاط استان خوزستان به صورت رگبارهای پراکنده و نقطه‌ای خواهد بود. همچنین از روز سه‌شنبه همچنان در ارتفاعات استان رگبارهای پراکنده و رعد و برق مورد انتظار است.

مدیرکل هواشناسی خوزستان خبر داد: تا فردا با توجه به جریانات جنوبی افزایش رطوبت و کاهش دید ناشی از آن در مناطق جنوبی، ساحلی و تا حدودی مرکز استان پیش بینی می‌شود.

سبزه زاری بیان کرد: از اواسط امروز تا اواخر چهارشنبه نیز وزش بادها در مناطق جنوبی، غربی و مرکزی خوزستان متوسط تا نسبتاً شدید خواهد بود و احتمال خیزش گرد و خاک محلی و موقتی در این مناطق نیز وجود دارد.

وی گفت: در شبانه روز گذشته آبادان با ۳۹ و ایذه با ۱۰.۷ درجه سانتیگراد به ترتیب گرم‌ترین و خنک‌ترین نقاط در خوزستان گزارش شده‌اند؛ همچنین در شبانه روز گذشته حداکثر دمای اهواز به ۳۸.۶ و حداقل به ۲۲.۴ درجه سانتیگراد رسیده است.

کد خبر 6084341

دیگر خبرها

  • پیش بینی آب و هوای تهران؛ دمای تهران از فردا کاهش می یابد
  • وزش باد و بارندگی شدید برای امروز عصر و کاهش ۱۰ درجه دما برای فردا در قم
  • کاهش محسوس دما طی روزهای سه شنبه و چهارشنبه در گلستان
  • تداوم فعالیت سامانه بارشی تا سه شنبه/دمای هوا افزایش می‌یابد
  • رطوبت هوا در خوزستان افزایش می‌یابد
  • بارش پراکنده باران همراه با وزش باد در قم
  • پیش بینی بارش های رگباری پراکنده در البرز/ دمای هوا کاهش می یابد
  • ورود سامانه بارشی جدید به کشور ؛ کاهش دمای هوا از فردا
  • ورود سامانه بارشی از عصر فردا به گیلان
  • وزش تندباد لحظه‌ای و رگبار پراکنده تا اواسط هفته در اصفهان/ ثبت دمای ۳۳ درجه در استان