Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-23@14:30:03 GMT

علی دایی: شرکت سایپا ۵۰۰۰ کارمند اضافه دارد

تاریخ انتشار: ۴ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۸۶۰۷۶۵

در روزهایی که همه به قیمت خودرو اعتراض دارند دایی هم به جمع معترضان گروه خودرو سازی سایپا پیوسته است. البته او می‌گوید چطور است که شرکت سایپا در 15 دقیقه میلیاردها تومان ماشین می‌فروشد ولی از پس پرداخت 2 میلیارد مطالبات بازیکنانش بر نمی‌آید.

به گزارش تابناک ورزشی به نقل از «آزادی»، علی دایی که تیم‌اش چند روزی است در اعتصاب به سر می‌برد امروز و در کنفرانس خبری پیش از بازی با تراکتورسازی حسابی از خجالت مدیران سایپا درآمد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرمربی تیم فوتبال سایپا که به تازگی در دور انتخابی لیگ قهرمانان آسیا هم حذف شده این حذف را به وضعیت مالی عجیب تیم‌اش ربط داده است.

او درباره مشکلات تیمش گفت: بازیکن جوانی که با ما سفر آمده، نمی‌توانست دو شکلات ۲۰ دلاری بخرد. تا زمانی که مشکلات حل شود، تمرین نمی‌کنیم اما هیچ‌کس پاسخ‌گو نیست. درویش هم که دید کاری از دستش برنمی‌آید، استعفا داد. باشگاه جزئی از خانواده سایپاست اما برخلاف افکار عمومی، خیلی وقت است که کارخانه ما را تنها گذاشته است.

سرمربی سایپا درباره حضور در باشگاه‌هایی با مشکل مالی گفت: دلیلش سیستم نادرستی است که در ادارات و ارگان‌ها برقرار است. ما هزار بار گفتیم که از تیم‌هایی که در لیگ برتر، یک و دو شرکت می‌کنند، تضمین لازم گرفته شود. وقتی تضمین گرفته نمی‌شود، این اتفاقات رخ می‌دهد. در اثر ندانم‌کاری، کلی از تیم‌ها نابود شده است. مشکل از مدیریت کل است. فوتبال دیده می‌شود اما خیلی جاها که دیده نمی‌شود هم این مشکلات وجود دارد.

دایی درباره صحبت‌های درویش مبنی بر اینکه تمام زحمات باشگاه بر دوش علی دایی است، گفت: این لطف درویش بوده وگرنه ببخشید، یک نفر به تنهایی نمی‌تواند کاری کند. یک دست تا به حال صدا داشته است؟ اگر دو دست باشد، صدا می‌دهد. ما یک کار گروهی انجام می‌دهیم. اگر ورزشکار انفرادی بودم، می‌دانستم خودم هستم و خودم. باشگاه بیش از ۸۰ نفر کارمند دارد. خنده‌ام می‌گیرد چون در این مدت، هر کسی آمده افراد خودش را آورده است. نمی‌شود که یک باشگاهی مانند سایپا در یک سال و نیم، پنج مدیرعامل عوض کند.

او افزود: من یک نمونه کوچک می‌گویم. باشگاه سایپا بالای ۸۰ نفر کارمند دارد، چند ورزشکار دارد؟ شاید برای هر دو نفر یک کارمند دارد. باشگاه را می‌توان با پنج نفر هم اداره کرد. من در همه دنیا بودم و می‌دانم چطور می‌توان اداره کرد. شاید برخی ناراحت شوند اما همین کارخانه سایپا، ۵۰۰۰ نفر کارمند اضافه دارد. مگر می‌شود یک ربع سایت را باز می‌کند، چند صد میلیارد خرید شود ولی نمی‌تواند دو میلیارد پول به باشگاه بدهد. یک ماه دیگر باید ۲۰ درصد بازیکنان را بدهد. در این شرایط آقای درویش مگر می‌تواند کاری کند؟ در شرایطی که بالای دستش کاری نمی‌کند، این کار را کرد. متأسفانه همه این مشکلات، پدر تیم ما را درآورده است.

منبع: تابناک

کلیدواژه: علی دایی علی دایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۶۰۷۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازداشت کارمند یکی از ادارات دولتی در قائم شهر

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مازندران، رئیس کل دادگستری مازندران از بازداشت کارمند یکی از ادارات دولتی شهرستان قائمشهر به اتهام اعمال نفوذ برخلاف حق و مقررات قانونی با سوء استفاده از روابط خصوصی با مامورین دولتی، کلاهبرداری، تحصیل مال از طریق نامشروع، اخذ رشوه و تصرف غیرقانونی در اموال دولتی خبر داد.    عباس پوریانی افزود: متهم با ادعای نفوذ در دادسرا و اداره دامپزشکی شهرستان قائمشهر، وعده کارسازی و رفع پلمب یک واحد صنفی با سوء استفاده از جایگاه اداری، در یک پرونده مرتبط با جرائم بهداشتی را داده بود.   وی ادامه داد: متهم در مرحله اول، مبلغی رشوه از فرد مذکور اخذ نموده و در ادامه نیز تعدادی سکه تمام بهار آزادی مطالبه کرد که با رصد دقیق اطلاعاتی و صدور دستور قضایی، متهم درحین ارتکاب جرم و پس از اخذ سکه ها، توسط مامورین حفاظت و اطلاعات دادگستری مازندران دستگیر و سکه‌های مذکور از متهم کشف و ضبط شد.   رئیس کل دادگستری مازندران خاطرنشان کرد: در این راستا پس از تشکیل پرونده قضایی، متهم پس از تفهیم اتهام و اقرار به جرائم ارتکابی، با صدور قرار مناسب، روانه زندان شد.   پوریانی با بیان اینکه تحقیقات تکمیلی برای بررسی زوایای دیگر پرونده در حال انجام است، تصریح کرد: برخورد دستگاه قضایی استان با هرگونه فساد، سریع، قاطع و بازدارنده خواهد بود.

دیگر خبرها

  • ۵۰۰۰ میلیارد تومان عوارض آلایندگی کجا هزینه شد؟/اجرای پروژه محیط زیستی که ٣٠ سال طول کشید؟
  • ورود ۵۰۰۰ اتوبوس نو تا پایان سال به شهر تهران
  • گوگل در دفاع از رژیم صهیونیستی ۲۰ کارمند دیگر خود را اخراج کرد
  • چرا مدیریت خودروسازان دولتی محکوم به واگذاری به بخش خصوصی است؟
  • نماینده پارلمان عراق: ترکیه ۵۰۰۰ بار حاکمیت عراق را نقض کرده است
  • ساماندهی پارک موتورسیکلت‌ها در خیابان لاله‌زار جنوبی
  • بازداشت کارمند یکی از ادارات دولتی در قائم شهر
  • کارمند یکی از ادارات دولتی در قائمشهر بازداشت شد
  • بازداشت کارمند یکی از ادارات دولتی در مازندران
  • غول پوشاک ورزشی ۷۴۰ کارمند خود را اخراج کرد