Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ، سرهنگ"علی حسین رختیانی" گفت: در ۴۸ ساعت گذشته طرح ارتقاء امنیت اجتماعی با هدف برخورد با توزیع کنندگان مواد محترقه در سطح شهرستان مانه و سملقان اجرا شد.

وی با اشاره به اینکه ماموران انتظامی این فرماندهی در اجرای این طرح موفق شدند تعداد ۷ هزار و ۶۰۰ عدد انواع مواد محترقه را کشف و ضبط کنند، افزود: این تعداد مواد محترقه در یکی از مناطق حاشیه‌ای جاساز شده بود که با کار اطلاعاتی و عملیاتی پلیس کشف شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته وی تحقیقات پلیس در رابطه با دستگیری عاملان اصلی نگهداری این مواد محترقه همچنان ادامه دارد.

انتهای پیام / ف

کشف مواد محترقه در مانه و سملقان

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نیروی انتظامی حوادث

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۶۰۸۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری ۵۴ خرده فروش مواد مخدر در خدابنده

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای زنجان؛ سرهنگ غنیمتی گفت: طرح عاصفات با هدف پاکسازی نقاط مختلف خدابنده از وجود معتادان متجاهر و خرده فروشان مواد مخدر با حضور عوامل پلیس مبارزه با مواد مخدر این شهرستان به اجرا درآمد.


وی افزود: در نتیجه اجرای این طرح ۳۶ توزیع کننده مواد مخدر و ۱۸ معتاد متجاهر دستگیر شدند.


فرمانده انتظامی خدابنده بابیان اینکه همه متهمان به مرجع قضائی و معتادین متجاهر به کمپ معرفی شدند، ادامه داد: هدف از اجرای این طرح، ناامن کردن فضا برای سوداگران مرگ و مخلان امنیت است و این طرح به صورت مداوم در دستور کار پلیس قرار دارد.

دیگر خبرها

  •  انواع ظروف یکبار مصرف درب دار پلاستیکی در آرمانی 724
  • ۳۷ هزار نخ سیگار قاچاق در بجنورد کشف شد
  • انهدام باند جعل مدارک تحصیلی و آموزشی
  • کشف بیش از ۴۲۶ کیلوگرم انواع مواد مخدر در غرب تهران در یک ماه گذشته
  • مراقب کلاهبرداران اخذ مدارک تحصیلی باشید
  • مراقب کلاهبرداران اخذ مدارک تحصیلی و آموزشی باشید
  • دستگیری ۵۴ خرده فروش مواد مخدر در خدابنده
  • دستگیری عاملان توزیع مواد مخدر در شهرستان اشنویه
  • کشف ۷۳ فقره انواع سرقت در گلستان/ دستگیری ۳۵۴ متهم تحت تعقیب
  • ۱۴۸ کیلو گرم انواع مواد مخدر در آذربایجان شرقی کشف شد