Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایلنا، یوسف وکیا بازیکن تیم نفت مسجد سلیمان پس از تساوی بدون گل مقابل پرسپولیس گفت: فکر نمی‌کنم تیم ما تا الان بد بازی کرده باشد فقط بازی با تراکتور خوب نبودیم و باید از هوادارانمان تشکر کنم با اینکه ما خوب نتیجه نگرفته‌ایم اما آنها همیشه ما را تشویق می‌کنند. البته بد شانس هم هستیم، اگر توپ‌هایمان وارد دروازه شود نتایج بهتری می‌گیریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وکیا در خصوص مشکلات مالی نفت مسجد سلیمان گفت: مشکلات ما برای همه واضح است، ما مشکل داریم اما کم‌کاری نمی‌کنیم. از این تیم هیچکس حمایت نمی‌کند، فقط هیأت مدیره باشگاه از تیم حمایت می‌کند و آقای مرزبان خودش دنبال کارها می‌رود.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: نفت مسجد سلیمان یوسف وکیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۶۰۹۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نصرتی: دوست داریم سهمیه آسیا بگیریم

به گزارش "ورزش سه"، محمد نصرتی، سرمربی موقت تیم تراکتور، پیش از بازی با نساجی در ابتدا با اشاره به سالگرد درگذشت پیشکسوت فوتبال مازندران گفت: جا دارد سالگرد آقای نادر دست نشان را تسلیت بگویم. انشالله روحشان شاد باشد، آقا نادر از مربیان بنده بودند زمانی که در تیم ملی نوجوانان بودم.

او در مورد بازی اظهار داشت: در این چند روز بچه‌ها تمرینات خوبی انجام دادند و آماده این بازی هستیم. بازی سختی است و نساجی از حمایت هوادارانش برخوردار است و شرایط در جدول هم طوری است که آنها چیزی برای از دست دادن ندارند. ما هم سعی کردیم در این موقعیت کوتاه، با بچه‌ها در مورد مسائل روحی-روانی و تاکتیکی صحبت کنیم.

مربی تراکتور با اشاره به حضور زنوزی در تمرین گفت: شخص آقای زنوزی در تمرین آمدند و با بچه‌ها صحبت کردند و این بسیار روحیه‌بخش بود. قطعا بازیکنان با روحیه خوب این بازی را انجام خواهند داد. امیدوارم بازی خوب و جذابی باشد و انشالله برنده این بازی هم ما باشیم و بتوانیم فاصله‌مان را با صدر جدول کمتر کنیم. از طرفی سپاهان هم بازی معوقه را بُرد و آمد بالای ما و ما برای گرفتن سهمیه مجبوریم همه بازیها را ببریم و نماینده ایران باشیم.

نصرتی در مورد غایبان تیمش به عنوان مصدوم و محروم عنوان کرد: ما دو بازیکن مصدوم که از قبل داریم، مصدومیتشان مرتفع نشده و عارف آقاسی هم به دلیل چهار کارته شدن در اختیار نداریم.

دیگر خبرها

  • سرپرست استقلال: مشکل تیم ما مالی است
  • نویدکیا: نیمه دوم با کیفیت بازی کردیم
  • نصرتی: دوست داریم سهمیه آسیا بگیریم
  • برد عالی برای پرسپولیس به دست آمد/ بازیکنانم عالی کار کردند
  • کنایه‌های تندوتیز هاشمی‌نسب به محمدحسین میثاقی
  • برگزاری ۱۸۰ آزمون سراسری در سال / بودجه و مکان مشکل برگزاری آزمون‌های تماما الکترونیک + فیلم
  • مرگ دردناک جوان ۲۴ ساله در آب های اطراف مسجد سلیمان / جسد از آب بیرون کشیده شد
  • مورایس: سپاهان شایسته بُرد در شهرآورد اصفهان بود
  • واکنش اسبقیان به ادعای وزیر اقتصاد در مورد مسائل مالی فدراسیون فوتبال+فیلم
  • روسیه: به دنبال حق رقابت در المپیک هستیم