Web Analytics Made Easy - Statcounter

استاندار: وقتی که مدیران غرق در قانون گریزی شود دیگر نمیشود کاری کرد درمقابل قانون هرکسی تخلف کرد باید با اوبرخورد شود از هر طیفی که باشد این گونه منش وجهت ما به سمت عدالت می رود، ما نباید چالاکی را از مدیران بگیریم باید میدان را برای کسانی که می خواهند به مردم خدمت کنند آماده کنیم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  به نقل از صبح زاگرس؛ صبح امروز آیین تکریم و معارفه مدیرکل بازرسی استان در سالن اجتماعات اداره کل دادگستری برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


استاندار کهگیلویه و بویراحمد در این جلسه گفت: برکسی پوشیده نیست که هرچه یک نظام و اداره خالی از فساد باشد نظام و آن حاکمیت قوام بیشتری دارد، درحوزه اجرایی که دولت است ما باید ساز و کاری را تعبیه کنیم که چندین ویژگی داشته باشد، اول اینکه خود گفتمان مجموعه نظارت ما حاکی از سلامت رفتار وصداقت درگفتار باشد اخلاق انسانی یک امر فراگیر است، پالایش قوانین نظارتی بسیار مهم است که از نظر انباشت مواد غذایی جزء کشور های اول هستیم ما باید مدام مدیران را رصد کنیم تا از دور زدن قانون پیشگیری شود.

 

علی محمد احمدی بیان کرد: وقتی که مدیران غرق در قانون گریزی شود دیگر نمیشود کاری کرد درمقابل قانون هرکسی تخلف کرد باید با اوبرخورد شود از هر طیفی که باشد این گونه منش وجهت ما به سمت عدالت می رود، ما نباید چالاکی را از مدیران بگیریم باید میدان را برای کسانی که می خواهند به مردم خدمت کنند آماده کنیم.



وی افزود: انتظار داریم ساختارهای نظارتی ما بتوانند مشکلات مردم و زندگی آنان را حل کنند و خدمتگزاران خوبی برای مردم باشند.

 

مسئول شورای ائمه جمعه استان گفت: بازرس اگر مانند پزشکی حاذق وارد نشود و آمار را ارائه ندهد سبب می شود جامعه بیمار شودو فساد واردسازوکارها شود.

 

حجت الاسلام پناهی بیان کرد: کارخوب سخت است شاید کسی به او بربخورد که من این صحبت ها را می کنم اما کار بازرس کل دقت است و نباید تابع جوغالب شود اگر دقت و بی طرفی صورت گرفت عملکردی می شود که نمود پیدا می کند .

 

وی اظهار کرد: وای به حال مسئولی که باید برخورد کند و بخاطر روابط قومی و جناحی و حزبی برخورد نمی کند، کاری کنید که عموم مردم راضی شوند امام علی (ع)  فرمودند: کارمردم خوب پیش نمی رود مگر کسانی که ساخت و پاخت نمی کنند زمام امور را بدست گیرند.

 


پناهی ادامه داد: کسی که اهل ذلت نباشد، نترسد و شجاع باشد، کسی که موازین عدل را رعایت کند من باافتخار تمام می گویم که ائمه جمعه جوان استان ما هستند اما پرونده های مختلفی از افراد می آید  که ظلم شده است یک وقتی این ظلم اثبات نشده است اما جایی دیگر وقتی تخلفی ثابت شده  چه توجیهی دارید؟  آقایان و مسئولین حاضر در جلسه همه  درجلسه حضور دارید حرف خوب بلدهستیم  چقدر عمل کرده ایم؟

 


وی افزود: چرا بایدکسانی که قصد سوء به جان حجت الاسلام مزارعی کردندپیگیری کردن آن ها اینقدر  باید طولانی  شود؟ اگر قاضی امنیت نداشته باشد چگونه  از عدالت دفاع کند؟ پرونده هایی که قاضی القضات  مزارعی رو کرد مردم را خوشحال کرد، اگر شما تابع توصیه ها  شدید خیلی سخت است بحث پتروشیمی دراستان در دو شهرستان قرار شد باشد یکی گچساران که جای بسیار مناسبی است  آقای استاندار اما یک پتروشیمی دیگر  در منطقه کلا چو  ایجاد کردید که ای کاش ایجاد نمی شد.

 

 پناهی ادامه داد: در کار باید عزم و اراده وشجاعت  باشد، کار به جای باریک که  می رسد باید تذکر داد  اگر صدایم را امروز در اینجا بالابردم این صدای مردم است  مدیر پاک دست زیاد داریم وباید همه به فکر معیشت و وزندگی مردم باشیم.

                                                      ---     انتهای پیام/


 

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۶۰۹۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بانوی ورزش ایران: جایزه ای که از مردم بگیری چیز دیگری است

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما؛ ناهید کیانی ملی پوش تکواندو ایران در مورد کسب عنوان برترین بانوی ورزش ایران با رای مردمی گفت: وقتی منتخب مردم باشی یک چیز دیگر است من قهرمان جهان شدم تا مردم خوشحال بشوند وقتی دیدم مردم  هم  مرا دیدند بیشتر خوشحال شدم تلاش می‌کنم در المپیک نماینده شایسته‌ای برای ایران باشم و  قول میدم همه توانم را برای کسب مدال طلا بگذارم.

وی در مورد نقش پدر و مادرش در موفقیت‌های ورزشی اش گفت: پدر و مادر من هیچوقت برای من محدودیت نگذاشتند در مورد درس و ورزش و به من اختیار دادند که علاقه ام را دنبال کنم و من هم تا آخر عمرم این را فراموش نمی‌کنم.

دیگر خبرها

  • اجرای طرح ایستگاه قانون در استان همدان
  • اتمام حجت معاون قضایی دادگستری کرمان پیرامون اجرای مصوبات بلا اقدام و ترک فعل‌های مدیران
  • بانوی ورزش ایران: جایزه ای که از مردم بگیری چیز دیگری است
  • «فراجا» در موضوع حجاب میان اهمال و قانون‌گریزی تفاوت قایل است
  • قانون عفاف و حجاب قانونی و شرعی است که باید همه به آن پایبند باشند
  • حقوق شهروندان برای کسب درآمد شهرداری پایمال نشود
  • چه کسانی کاندیدای رهبری نظام بعد از امام بودند و چند رأی بدست آوردند؟ /وقتی متمم قاون اساسی با حکم ۲ رهبر به تصویب رسید!
  • کارمندان دولت حتما بخوانند/ ساعت کاری ادارات از این تاریخ تغییر می‌کند؟
  • اثرات ساعات کاری طولانی بر سلامت دوران میانسالی
  • مدام به کسب سهمیه المپیک فکر می کنم/ تجربه ندارم اما ناامید نیستم