Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس کل دادگستری سیستان و بلوچستان گفت: در ارتباط با حادثه تروریستی محور خاش- زاهدان تاکنون ۱۳ تن دستگیر شدهاند که دو نفر آنها زن هستند. ۰۴ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۸:۴۵ استانها سیستان و بلوچستان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از زاهدان، به نقل از روابط عمومی دادگستری سیستان و بلوچستان، حجت‌الاسلام ابراهیم حمیدی با اشاره به آخرین وضعیت پرونده دستگیرشدگان حادثه تروریستی محور «خاش- زاهدان» اظهار داشت: طی چند روز گذشته چندین دستگیری داشتیم که بعضی از آنان متهم، برخی مظنون و برخی نیز ارتباط شان با حادثه کاملا مشخص است که در حال حاضر پرونده قضایی آنان درحال پیگیری است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیسکل دادگستری سیستان و بلوچستان افزود: باید تحقیقات اولیه و نهایی انجام شود تا بتوانیم به طور کلی درباره دستگیرشدگان این حادثه صحبت کنیم.

وی با اشاره به اینکه تاکنون 13 تن در این ارتباط دستگیر شدهاند، بیان کرد: در رابطه با خانمهای دستگیر شده در ارتباط با حادثه تروریستی محور خاش- زاهدان نیز باید اشاره کنیم که تحقیقات لازم انجام گرفته و یکی از آنان در حال حاضر آزاد شده است.

وی با تاکید بر اینکه دستگاه قضا با جدیت پیگیر این حادثه است، تصریح کرد: تحقیقات روی این پرونده ادامه دارد و تا دستگیری تمامی عوامل تاثیر گذار در پرونده و برچیده شدن تروریست ها ادامه پیدا می‌کند.

انتهای پیام/ ع

R7843/P1494/S6,65/CT12

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۶۱۰۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اتمام ساخت بزرگراه زابل -زاهدان تا پایان سال ۱۴۰۳

ایسنا/سیستان و بلوچستان مدیر کل راه وشهرسازی استان سیستان و بلوچستان با اشاره به تاثیر ساخت بزرگراه در محور زابل- زاهدان بر توسعه استان از طریق کریدور شمال - جنوب و نیز کاهش تلفات جاده‌ای بر عزم این اداره کل بر تکمیل و بهره برداری از این پروژه مهم راهسازی تا پایان سال ۱۴۰۳ خبر داد.

عطاء اله اکبری در گفت وگوبا ایسنا- افزود: سال ۱۳۹۹ قول دادیم که ساخت بزرگراه را در این محور سیستان و بلوچستان تا پایان سال ۱۴۰۳ به اتمام برسانیم که خداوند این توفیق خدمت‌ را داد که بتوانیم با تلاش‌ گسترده علاوه بر ۱۱۰ کیلومتر باند دوم دو پل بزرگ نهراب و شیله را در این مسیر به اتمام برسانیم.

وی ادامه داد: دستاوردهای اخیر در این محور ترانزیتی استان در حالی محقق شد که همزمان در تمام مسیرهای بین شهری و بین استانی تکمیل شبکه بزرگراهی با همت مضاعف به منظور جبران عقب ماندگی های تاریخی این بخش استان مورد توجه قرار گرفت.

مدیر کل راه و شهرسازی استان سیستان و بلوچستان تاکید کرد: دشوارترین بخش ساخت بزرگراه در محور زابل- زاهدان حدفاصل سه راهی دشتک تا تاسوکی بود که کمبود منابع آبی، طوفان های سهمگین شن و دمای بالای ۵۰ درجه کار را سخت و طاقت فرسا کرده بود، ولیکن با تدبیر دوشیفت و حتی سه شیفت کردن کار توانستیم به سرعت از منطقه بحرانی عبور کرده و طبق برنامه پروژه را به شهرسوخته برسانیم.

اکبری اضافه کرد: درحال حاضر نیز ساخت بزرگراه در قطعه دو محور زابل- زاهدان به عنوان تنها قطعه باقیمانده این محور بطول ۲۳ کیلومتر در دوجبهه کاری در حال ساخت و تکمیل شدن است، بطوری که همزمان هم از حدفاصل شهرسوخته تا پلیس راه زابل- زاهدان و نیز حد فاصل پلیس راه تا منطقه ورودی به دشت سیستان(لوتک) فرایند کار در حل انجام است.

وی اقدامات صورت گرفته در تکمیل و بهره برداری از ۲۸۰کیلومتر بزرگراه در محدوده شهرهای تحت پوشش این اداره کل در سه سال اخیر را مطلوب ارزیابی کرد و افزود: در شرایطی این اقدامات انجام گرفت که منابع مالی محدود و افزایش قیمت‌ها تاثیر بسزایی در سرعت عملیات راهسازی که به منابع زیادی نیاز دارد گذاشته است.

مدیر کل راه و شهرسازی استان سیستان و بلوچستان با بیان اینکه هزینه ساخت یک کیلومتر بزرگراه در این استان در حال حاضر به بیش از ۴۰ میلیارد تومان رسیده است، گفت: پروژه های راهسازی این اداره کل در تمامی محورهای تحت پوشش در حالی فعال است که بدهی پیمانکاران از ۱۴۰۰ میلیارد تومان فراتر رفته است.

اکبری با اشاره به نگاه دولت سیزدهم به توسعه سیستان و بلوچستان تصریح کرد، دولت عزم خود را جزم کرده است تا شبکه کریدور اصلی این استان رادر قالب باند دوم تکمیل نماید به‌گونه ای که با چنین رویکردی سال گذشته نخستین شهر استان (نصرت آباد) به مرکز آن متصل شد و سالجاری نیز با یاری خداوند و دعای مردم در حق خدمتگزاران خویش دومین شهر و منطقه استان که سیستان باشد به زاهدان متصل خواهد شد.

وی تاکید کرد: همچنین در تداوم این رویکرد تا سه سال آینده استان سیستان و بلوچستان به صورت بزرگراه به استان خراسان جنوبی متصل خواهد شد و این فرآیند برای استان کرمان نیز برنامه‌ ریزی دقیق شده است.

مدیر کل راه و شهرسازی استان سیستان و بلوچستان تصریح کرد: دولت بر این مهم مصمم است و ما نیز تلاش داریم با وجود موانع پیش رو و نیز کمبود منابع مالی متناسب با حجم سنگین کار و نیز بدهی به پیمانکاران این فرصت مناسب را از دست ندهیم.

اکبری از نگاه ویژه وزیر راه وشهرسازی و معاونین وی به توسعه سریع سیستان و بلوچستان در کنار حمایت و همراهی ارزشمند استاندار، نمایندگان مردم درمجلس شورای اسلامی، مسئولان قضایی، نظارتی، امنیتی، ادارات کل، پیمانکاران و مشاوران که برای توسعه این بخش استان کمک یار اداره کل‌ راه وشهرسازی بودند، قدردانی ‌کرد.

وی ابدر پایان گفت: با همین شتاب اگر حرکت‌ کنیم در سه سال آینده پرونده عقب ماندگی شاخص بزرگراهی استان با سایر استان‌ها که ۳۰سال مردم این خطه را رنج می داد بسته خواهد شد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • انتظار جدی مردم از مسئولان امنیتی سیستان و بلوچستان
  • توسعه سیستان و بلوچستان مدیرانی با عزم پولادین می‌خواهد
  • تشدیدفعالیت سامانه بارشی درسیستان وبلوچستان
  • ساخت بزرگراه زابل -زاهدان تا پایان سال ۱۴۰۳ به پایان می‌رسد
  • اتمام ساخت بزرگراه زابل زاهدان تا پایان سال ۱۴۰۳
  • اتمام ساخت بزرگراه زابل -زاهدان تا پایان امسال
  • تکمیل بزرگراه زابل-زاهدان تا پایان ۱۴۰۳
  • اتمام ساخت بزرگراه زابل _ زاهدان تا پایان ۱۴۰۳
  • اتمام ساخت بزرگراه زابل -زاهدان تا پایان سال ۱۴۰۳
  • رشد بسیار خوبی در حوزه فضای آموزشی سیستان و بلوچستان داشته ایم