Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، پنجمین دوره این مسابقات طی روزهای پنجشنبه و جمعه، ​​دوم و ​​سوم اسفند ماه با حضور مسئولین فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی و مسئولین منطقه آزاد زرندیه در میان استقبال پرشور هواداران رشته اتومبیلرانی در یک هوای صاف و آفتابی برگزار شد.

در روز نخست رانندگان در کلاس های مختلف به ثبت تایم پرداختند و با محاسبه زمان عبور خودروها از ۴۰۰ متر (محاسبه زمان بدون ری اکشن) نفرات برتر هر کلاس برای حضور در رقابت های روز جمعه انتخاب شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اما در روز دوم و دور نهایی مسابقات که در ۸ کلاس مختلف برگزار شد ​، نفرات برتر هر کلاس، پس از انجام رقابتی نزدیک و پرهیجان معرفی و در مراسم اختتامیه ای باشکوه احکام و کاپ های قهرمانی نفرات برتر به آنان اهداء شد .

از نکات قابل توجه این مرحله از مسابقات رکورد شکنی دو نفر از شرکت کنندگان در کلاس آزاد بود، ابتدا سامان خنجری توانست برای اولین بار در طول تاریخ برگزاری مسابقات درگ در ایران، با زمان ۹/۶۳۶ رکورد مسابقات را به نام خود ثبت کند، سپس ابولفضل مرادی توانست با ثبت زمان ۹/۹۹۹ ثانیه بعد از سامان خنجری بایستد و هر دو شرکت کننده با ثبت این رکوردها ورود خود را به باشگاه زیر ده ثانیه ای درگ در جهان اعلام کردند.

همچنین برای اولین بار کلاس ۲۰۶ اختصاصی بانوان برگزار شد و بانوان اتومبیلران نیز در این روز به صورت اختصاصی با یکدیگر به رقابت پرداختند و توانایی خود را برای حضور در این مسابقات به معرض آزمایش گذاشتند.

شایان ذکر است این مرحله آخرین راند از مسابقات سال ۱۳۹۷ بود که پس از جمع بندی امتیازات پنج مرحله انجام شده نفرات برتر سال در کلاس های مختلف معرفی می شوند.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: ایران جهان رقابت برنا هرمزگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۶۱۰۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مظفری راهی مرحله نهایی مسابقات شد


به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما؛ در رقابت‌های دو‌ومیدانی جوانان قهرمانی آسیا و در دور مقدماتی ماده ۸۰۰متر محمد حسام مظفری نماینده کشورمان موفق شد با ثبت زمان ۱:۵۲.۷۲ دقیقه ضمن کسب عنوان سوم در گروه خود راهی مرحله نهایی این مسابقات شود.

دیگر خبرها

  • نفرات دعوت شده به مرحله دوم انتخابی تیم ملی کاراته مشخص شدند
  • مظفری راهی مرحله نهایی مسابقات شد
  • حریف ایران در نیمه نهایی مشخص شد
  • قهرمانی نخبگان گیلان در لیگ برتر شطرنج بانوان کشور
  • زمان پایان لیگ تنیس روی میز مشخص شد
  • برنامه بازی‌ های مرحله یک‌چهارم نهایی جام ملت‌های فوتسال آسیا مشخص شد
  • حریف فوتسال ایران در مرحله یک چهارم نهایی مشخص شد
  • حریف ایران در مرحله یک چهارم نهایی مشخص شد
  • حریف ایران در مرحله یک چهارم نهایی مشخص شد | برنامه ادامه مسابقات
  • حریف ایران در مرحله یک چهارم نهایی مشخص شد/ برنامه ادامه مسابقات