Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-23@16:17:28 GMT

رقابت های شطرنج قهرمانی گیلان پیگیری شد

تاریخ انتشار: ۴ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۸۶۱۱۳۱

رقابت های شطرنج قهرمانی گیلان پیگیری شد

رشت - ایرنا - رقابت های شطرنج قهرمانی استان گیلان با انجام هفته دهم در رشت پیگیری شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا در جریان این رقابت ها و در مهمترین بازی های برگزار شده این دور، تیم شطرنج باشگاه پیشگام قلعه (الف) که در صدر جدول این مسابقات قرار دارد با نتیجه سه و نیم بر نیم تیم شطرنج شهرداری املش را شکست داد تا همچنان صدرنشین این مسابقات باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


همچنین در دیگر دیدارهای برگزار شده ، باشگاه شطرنج پیشگام (الف) با نتیجه سه و نیم بر نیم برابر هوش برتر نوخاله به برتری رسید و دیدار تیم های شطرنج شهدای بازکیاب گوراب لاهیجان با هیات شطرنج شلمان با نتیجه مساوی 2 بر 2 خاتمه یافت.
در سایر بازی های برگزار شده از هفته دهم این رقابت ها نیز تیم شطرنج نخبگان (الف) با نتیجه سه و نیم بر نیم تیم آبفای گیلان را مغلوب کرد ، دیدار تیم های شطرنج صدف رامسر و قلعه تولمات با نتیجه مساوی 2 بر 2 پایان یافت و تیم شطرنج عرفان جماعتی فومن با نتیجه چها بر صفر نوجوانان شطرنج آستارا را شکست داد.
همچنن در سایر دیدارهای انجام شده رقابت های شطرنج گیلان، تبم مهگل نور البرز با نتیجه چهار بر صفر آب منطقه ای گیلان را شکست داد و تیم شطرنج شهدای سراوان با نتیجه سه بر یک برابر مجتمع اقامتی پاسارگاد لنگرود پیروز شد.
در دیگر دیدارهای هفته دهم این رقابت ها نیز، بازی تیم های شطرنج شهرداری خشکبیجار با سازمان نظام مهندسی گیلان با نتیجه مساوی 2 بر 2 خاتمه یافت، باشگاه پیشگام قلعه (ب) با نتیجه سه و نیم بر نیم برابر کانون منطقه آزاد انزلی به برتری رسید و تیم های شطرنج آبفای گیلان(الف) و کانون شطرنج رودسر به نتیجه مساوی دست یافتند.
تا پایان هفته دهم رقابت ها شطرنج قهرمانی گیلان، باشگاه پیشگام قلعه (الف) همچنان در صدر جدول قرار دارد، باشگاه شطرنج پیشگام (الف) دوم است، تیم های شطرنج صدف رامسر و شهدای بازکیاب گوراب لاهیجان نیز به ترتیب در رتبه های سوم و چهارم قرار دارند.
7285/2007

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ورزش شطرنج گيلان رشت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۶۱۱۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رسمی؛ اینتر با قهرمانی در سری آ به ستاره دوم رسید

اینتر زودتر از میلان به ستاره دوم رسید

طرفداری | اینتر پس از یوونتوس دومین تیم ایتالیایی شد که به ستاره دوم می رسد.

اینتر در هفته سی‌وسوم سری آ در فصل ۲۰۲۳/۲۴ میلان را با نتیجه 2-1 شکست داد و رسما قهرمان سری آ شد. نراتزوری با این قهرمانی به بیستمین اسکودتوی خود رسید و در نتیجه از فصل بعد ۲ ستاره روی لوگوی خود خواهد داشت. علاوه بر سال ۲۰۲۴، قهرمانی در سال های ۱۹۱۰، ۱۹۲۰، ۱۹۳۰، ۱۹۳۸، ۱۹۴۰، ۱۹۵۳، ۱۹۵۴، ۱۹۶۳، ۱۹۶۵، ۱۹۶۶، ۱۹۷۱، ۱۹۸۰، ۱۹۸۹، ۲۰۰۶، ۲۰۰۷، ۲۰۰۸، ۲۰۰۸، ۲۰۱۰ و ۲۰۲۱ نیز به نام افعی ها ثبت شده است. گفتنی است در ایتالیا هر تیم به ازای هر ۱۰ قهرمانی، مجاز به استفاده از یک ستاره طلایی رنگ بالای لوگوی خود خواهد بود.

از دست ندهید ????????????????????????

باخت دیوید تیلور، دردسر تازه برای حسن یزدانی تصاویر سه‌بعدی علیه ژاوی: توپ یامال گل نشده بود! باورنکردنی؛ لالیگا تکنولوژی خط دروازه ندارد کامنت تمسخرآمیز وینیسیوس؛ فکر کردی بلینگامی؟

دیگر خبرها

  • اینتر با قهرمانی در سری آ به ستاره دوم رسید
  • رسمی؛ اینتر با قهرمانی در سری آ به ستاره دوم رسید
  • یزدانی: تصمیمی برای حضور در وزن المپیکی نگرفتم
  • یزدانی تغییر وزن می‌دهد؟ تصمیم کشتی‌گیر ملی پوش ایران
  • مطالبات مردم را تا نتیجه نهایی پیگیری می‌کنیم
  • قهرمانی اسنوکر جهان؛ نماینده ایران مغلوب ترامپ شد
  • قهرمانی نوروزی در مسابقات شطرنج کشوری
  • رقابت ۱۳ نفر برای ریاست فدراسیون شطرنج
  • نشست پیگیری مصوبات دورنخست سفر رییس جمهور به گیلان
  • نشست پیگیری مصوبات سفر دورنخست رییس جمهور به گیلان