Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - تهران - ايرنا - رييس سازمان بازرسي کل کشور با بيان اين که حدود 10 هزار کانتينر قطعات يدکي خودرو در گمرکات مناطق آزاد وجود دارد، گفت: اين کانتينرها تا قبل از عيد ترخيص و مشکلات خودروسازان تا حدودي رفع مي شود.

به گزارش خبرنگار سياسي ايرنا، قاضي ناصر سراج روز شنبه در حاشيه نشست ساماندهي سامانه هاي قاچاق کالا و ارز در جمع خبرنگاران افزود: امروز صبح با رييس کمرگ ايران جلسه اي درباره باقطعات يدکي داشتيم که قرار شد حدود 10 هزار کانتينر موجود در مناطق آزاد تا قبل از عيد ترخيص شود و در اين جلسه مديران عامل ايران خودرو و سايپا حضور داشتند و با آنان صحبت کردم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وي اظهار داشت: مديران عامل ايران خودرو و سايپا مطالبي در رابطه با کمبود نقدينگي مطرح کردند که از حيث نقديندگي هم با بانک ها صحبت کردند تا مشکلات خودرو سازان برطرف شود.
قاضي سراج خاطر نشان کرد: با ترخيص کانتينرهاي قطعات يدکي تا قبل عيد مشکلات مرتفع مي شود.
وي درباره حاشيه بازار و دير تزريق کردن خودرو به بازار اظهار داشت: مي گويند چون خودرو را دير تزريق مي کنند قيمت ها اضافه و حاشيه بازار ايجاد مي شود که خودرو سازان اين قضيه را صحيح ندانستند.
رييس سازمان بازرسي کل کشور در پاسخ به اين سووال که آيا تخلفاتي از سوي مسوولان خوردوسازي صورت گرففته است؟ گفت: با توجه به تحريم ها در رد و بدل کردن پول مشکلات جدي وجود دارد اما سازمان بازرسي در سايپا و ايران خوردو مستقر است و همه موضوعات را پيگير مي کند.
سيام** 7329**1751**1535
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۶۱۲۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بررسی مسائل و مشکلات محلات حاشیه نشین شهر یزد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز یزد، در جلسه‌ای باحضور فاطمه کارگران بافقی سرپرست دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری و محمد باقر پارسائیان عضو شورای اسلامی شهر یزد و سایر دستگاه‌های دارای ماموریت پیرامون مسائل و مشکلات محلات حاشینه نشین شهر یزد در محل شورای اسلامی شهر یزد برگزار شد.
 
در این جلسه ابتدا مسائل و مشکلات توسط مردم محله ارائه و پیشنهاد‌هایی مطرح و همچنین سرپرست دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری افزود: سازمان‌ها با همکاری بیشتر درمنطقه حضور داشته باشند و مردم محلی نیز با شناسایی ظرفیت‌های داخل محله مشکلات محله را احصا و به مسئولین منتقل نمایند.

دیگر خبرها

  • برنامه ریزی برای تسریع در تعیین تکلیف خودرو‌های رسوبی
  • ۴۵ فقره سرقت در پرونده سارق خودرو و محتویات خودرو
  • چگونه از خرید لاستیک، روغن و فیلتر تقلبی خودرو در امان باشیم؟ | لوازم یدکی اصل را از اینجا تهیه کنید
  • طرح ویژه بازرسی از بازار لاستیک خودرو
  • حل مشکلات اصلی بانوان را نباید به حاشیه راند
  • شناسایی و دستگیری سارقان قطعات خودرو در مشهد
  • بهترین زمان تعویض تسمه تایم هایما S7 + علائم خرابی
  • بررسی مسائل و مشکلات محلات حاشیه نشین شهر یزد
  • وعده سازمان بازرسی منطقه ۳ برای رفع مشکلات تولیدکنندگان
  • تلاش خود را برای رفع مشکلات تولیدکنندگان به کار می‌گیریم