Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش مهر به نقل از آسوشیتدپرس، ژنرال «آصف غفور» سخنگوی ارتش پاکستان اعلام کرد: پاکستان و ایران در حال بررسی حصارکشی در مرز مشترکشان هستند تا از این طریق از هرگونه فعالیت گروه‌ های تروریستی جلوگیری شود.

سخنگوی ارتش پاکستان در این باره گفت: با حصارکشی در مرز مشترک، نمی گذاریم هیچ طرف ثالثی روابط دوستانه و برادرانه میان ۲  کشور را با فعالیت‌ های مخرب خود به هم بزند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گفتنی است، در جریان حمله با خودروی انتحاری به اتوبوس حامل پرسنل سپاه در استان سیستان و بلوچستان در جنوب شرقی ایران، ۲۷ نفر به شهادت رسیدند.

گروهک تروریستی «جیش‌ الظلم» بعد از این حمله تروریستی، با انتشار بیانیه‌ای، رسما مسئولیت این حمله را به عهده گرفت.

بسیاری از کشورها از جمله کویت، جمهوری آذربایجان، عراق، سوریه، لبنان، هند، سوریه، پاکستان این حمله تروریستی را محکوم کرده‌اند.

اتحادیه اروپا نیز از این حادثه ابراز تاسف کرده است.

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۶۱۲۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پاکستان بار دیگر افغانستان را به حمایت از تروریسم متهم کرد

وزیر دفاع دولت اسلام‌آباد در شبکه ایکس اظهار داشت که افغانستان منبع تروریسم علیه پاکستان است. - اخبار بین الملل -

به گزارش دفتر منطقه‌ای خبرگزاری تسنیم، «خواجه محمد آصف» وزیر دفاع پاکستان اعلام کرد با وجود تلاش‌های اسلام‌آباد اما حکومت طالبان پیشرفتی در زمینه مبارزه با تروریسم نداشته است.

وی افزود افغانستان منبع تروریسم علیه پاکستان است.

خواجه آصف با انتشار پیامی در ایکس تاکید کرد با توجه به افزایش حوادث تروریستی، نیاز به تغییر اساسی در وضعیت مرزها احساس می‌شود.

وزیر دفاع پاکستان افزود مرزهای ما با افغانستان با مرز سنتی تمام جهان متفاوت است و در شرایط کنونی که حکومت طالبان همکاری نمی‌کند بنابراین اسلام‌آباد مجبور نیست که تمام قوانین و قراردادهای بین‌المللی را در این مرز اجرا کند.

طالبان: پاکستان از مهاجرین به‌عنوان ابزار فشار استفاده نکنداتهام افغانستان به پاکستان در همکاری با داعشپاکستان: به‌دنبال منازعه با افغانستان نیستیم

وی پیش از این نیز در شبکه ایکس نوشته بود «پاکستان قاطعانه می‌خواهد که با تمام منابع، تروریسم را از خاکش ریشه‌کن کند. این اتفاق فارغ از این که کابل گروه‌های تروریستی را در خاکش مهار می‌کند یا خیر، روی خواهد داد».

با این حال، حکومت طالبان همواره ضمن رد فعالیت تحریک طالبان پاکستان از خاک افغانستان تاکید کرده است افغانستان نباید به دلیل مشکلات امنیتی در پاکستان سرزنش شود، عوامل این ناکامی‌ها باید در داخل پاکستان جستجو شود.

انتهای پیام/.

 

دیگر خبرها

  • تحریم‌های آمریکا مانع روابط بانکی و توسعه تجاری اسلام‌آباد-تهران است
  • پاکستان: سیاست اسلام‌آباد در پیشبرد پروژه گازی با ایران روشن است
  • پاکستان: موضع روشنی در قبال طرح انتقال گاز از ایران داریم
  • سیاست اسلام‌آباد در پیشبرد پروژه گازی با ایران روشن است
  • پاکستان بار دیگر افغانستان را به حمایت از تروریسم متهم کرد
  • طالبان حمله به شهروندان چینی در پاکستان را محکوم کرد
  • پشت پرده حمله به شهروندان چینی در پاکستان چیست؟/ دولت نوپا در اسلام آباد با بحران امنیتی دست به گریبان شد
  • اسلام‌آباد نیازمند واردات گاز ایران با خط لوله آی‌پی است
  • حمله انتحاری به مهندسان چینی در پاکستان
  • حمله انتحاری به مهندسان چینی در پاکستان/ پکن بیانیه صادر کرد