Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-03-28@23:01:59 GMT

آقای کمدین مشهور در سن 48 سالگی خودکشی کرد+ عگس

تاریخ انتشار: ۴ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۸۶۱۲۲۶

آقای کمدین مشهور در سن 48 سالگی خودکشی کرد+ عگس

رکنا: برودی استیونز کمدین آمریکایی در سن ۴۸ سالگی خودکشی کرد.

برودی استیونز بیشتر به خاطر انرژی مثبتی که در بازی‌ها و اجرا‌های خود نشان می‌داد، معروف بود. هیچگاه کسی تصور نمی‌کرد که او دست به چنین کاری بزند؛ به همین علت بسیاری از کمدین‌ها و مشاهیر آمریکایی در صفحات مجازی خود نسبت به خودکشی استیونز واکنش نشان دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استوینز در فیلم‌ها و نمایش‌های بسیار زیادی فعالیت کرده بود که از جمله آن می‌توان به دو قسمت فیلم سینمایی "خماری" در سال ۲۰۰۹ اشاره کرد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، این بازیگر همچنین در برنامه‌های تلویزیونی مثل "جیمی کیمل" که توسط مجری اسکار اجرا می‌شد و همچنین برنامه "اخیرا چلسی" حضور داشت. از دیگر آثار وی می‌توان به پدر آمریکایی، زمان ماجراجویی، بامزه باش یا بمیر اشاره کرد.

او برای اولین بار در برنامه کمدی خود به نام "برودی استیونز؛ لذت ببرید!" در سال ۲۰۱۳ شرکت کرد و آخرین فعالیت‌های او در فیلم‌های کوتاه "نزدیک پاییز" و "تن‌هایی درکنار هم" رقم خورد.

این خودکشی در بین ستارگان آمریکایی برای اولین بار نیست که اتفاق می‌افتد؛ سال‌ها پیش نیز کمدین مشهور آمریکایی به نام رابین ویلیامز در سن ۶۳ سالگی خودکشی کرده بود.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

حوادث اختصاصی رکنا را اینجا بخوانید:

منبع: رکنا

کلیدواژه: فیلم سینمایی بازیگر فیلم سینمایی بازیگر خودکشی بازیگر کمدین آمریکایی کمدی عکس فیلم جوان من مرد دستگیری خانواده زن رئیس پلیس ازدواج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۶۱۲۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصاویر جالب از تیری آنری در 12 سالگی؛ شم گلزنی بالای ستاره فرانسوی در کودکی / فیلم

به تازگی ویدیویی از 12 سالگی تیری آنری و شم گلزنی بالای ستاره فرانسوی در این سن منتشر شده است.

دانلود (3.2MB)

دیگر خبرها