Web Analytics Made Easy - Statcounter

استاندار خوزستان گفت: شایعات رفتنم را نه تایید و نه تکذیب می‌کنم. من سرباز جمهوری اسلامی هستم و هر کجا که جمهوری اسلامی تشخیص دهد که می‌توانم قدمی بردارم در خدمت آن هستم. ۰۴ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۹:۱۴ استانها خوزستان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اهواز، غلامرضا شریعتی امروز در جمع خبرنگاران درباره شایعات رفتنش از استانداری خوزستان اظهار داشت: تائید و یا تکذیب این خبر باید توسط دیگران انجام شود و در عین حال کسی که قرار است از اداره جایی برداشته شود خود او در این امر دخیل نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: خبری از رفتن نیست اما به هرحال برای این شایعات نیز بگذاریم عده‌ای خوش باشند. صحبتی از رفتن نیست اما افرادی می‌گویند که تصمیم رفتن شریعتی به سازمان تامین اجتماعی در روز یکشنبه اتخاذ می‌شود ولی خبر ندارند که سازمان تامین اجتماعی در حوزه اختیارات دولت نیست و شانی جداگانه دارد.

استاندار خوزستان بیان کرد: سازمان تامین اجتماعی سازمان عمومی غیردولتی است و تصمیمات این سازمان توسط هیئت امناء آن اخذ می‌شود و نه در دولت.

خوزستان|مرکز جراحی مجتمع درمانی شهید عمویی با اعتباری ‌30 میلیارد ریال احداث شد‌مخازن جدید نفت در مناطق جنوبی خوزستان ‌کشف شد‌آغاز عملیات تولید شکر در خوزستان به روایت دوربین تسنیم‌

وی تصریح کرد: شایعات رفتنم را نه تایید و نه تکذیب می‌کنم. من سرباز جمهوری اسلامی هستم و هر کجا که جمهوری اسلامی تشخیص دهد که می‌توانم قدمی بردارم در خدمت آن هستم. شاید فردا جمهوری اسلامی تشخیص دهد که جایی فرماندار باشم و یا اصلا هیچ مسئولیتی نداشته باشم؛ این را نیز می‌پذیرم.

شریعتی تاکید کرد: بنده در خدمت دولت و جمهوری اسلامی هستم و هر چه این دو تشخیص دهند انجام خواهم داد. ممکن است در جایی تشخیص بنده با تشخیص دولت و یا جمهوری اسلامی متفاوت باشد اما من به تشخیص آن دو تمکین کرده‌ام و اکنون نیز تمکین می‌کنم. هرچه تشخیص مسئولان ذیربط جمهوری اسلامی باشد را سمعا و طاعتا می‌پذیرم.

انتهای پیام/ن

R41468/P/S6,57/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۶۱۳۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش روسیه به کمک ۶۰ میلیارد دلاری آمریکا به اوکراین | اوکراین ۵۰۰ هزار سرباز از دست داده است

به گزارش همشهری آنلاین، «سرگئی شویگو» وزیر دفاع روسیه در نشست وزرا بیان کرد: نیروهای روسیه ابتکاری در خط مقدم دارند تا رقبای خود را به عقب برانند. این فشار موجب می‌شود تا نیروهای کی‌یف به مواضع دفاعی روسیه نرسند. «سرگئی شویگو» وزیر دفاع روسیه در نشست وزرا بیان کرد: نیروهای روسیه ابتکاری در خط مقدم دارند تا رقبای خود را به عقب برانند. این فشار موجب می‌شود تا نیروهای کی‌یف به مواضع دفاعی روسیه نرسند.

طبق گزارش راشا تودی، وزیر دفاع روسیه با اشاره به کمک جدید واشنگتن به کی‌یف به ارزش بیش از ۶۰ میلیارد دلار گفت: این اقدام برای جلوگیری از فروپاشی نیروهای اوکراینی در نظر گرفته شده است، اما این پول تاثیر چشمگیری در میدان نبرد نخواهد گذاشت زیرا بیشتر این بودجه به تولید نظامی آمریکا سرازیر خواهد شد.

وی افزود: مقامات آمریکایی با بدبینی اظهار می‌کنند که اوکراینی‌ها برای منافع آمریکا در جنگ با روسیه کشته خواهند شد.

البته وزیر دفاع روسیه مستقیما اشاره نکرد که منظورش اظهار نظرات کدام مقامات آمریکایی است اما مقامات آمریکایی و اوکراینی پیشتر استدلال کرده‌اند پرداخت پول به اوکراین برای جنگ با روسیه «بهتر» از درگیری مستقیم آمریکا با روسیه است.

سرگئی شویگو در پایان ضمن تشکر از ظرفیت‌ تولید صنایع دفاعی روسیه، تاکید کرد: سامانه موشکی «پانتسیر» کارایی خود را ثابت کرده است و عرضه آن در سال ۲۰۲۴ دو برابر خواهد شد. افزون بر این، اولین مدل‌های سامانه پدافند هوایی اس-۵۰۰ در سال ۲۰۲۴ به نیروهای روسیه تحویل داده می‌شود. هم‌چنین، نیروهای مسلح روسیه شدت حملات خود را به مراکز لجستیکی و پایگاه‌های ذخیره تسلیحات غربی در اوکراین افزایش خواهند داد. نیروهای مسلح روسیه تا رسیدن به اهداف عملیات ویژه به انجام وظایف خود ادامه خواهند داد.

او در قسمت دیگری از اظهاراتش گفت: رژیم کی‌یف در ضدحملاتی که توسط مربیان ناتو آماده شده بود، نتوانست به اهداف خود دست یابد. ناتو هم‌چنین در تلاش است تا فعالیت خود را در قطب شمال افزایش دهد و این ائتلاف مجموعه‌ای از رزمایش‌های ناتو را با شبیه‌سازی «تجاوز روسیه» با مشارکت ۹۰ هزار پرسنل برگزار می‌کند.

شویگو درخصوص دستاوردها و پیشروی‌های روسیه بیان کرد: در نتیجه عملیات رزمی فعال، نیروهای نظامی روسیه مناطق پرجمعیت پروومایسکه، بوهدانیوکا و نوومیخایلیوکا در دونتسک را آزاد کردند. منطقه کنترل بردیچی و هئورهیوکا در حال گسترش است.

کد خبر 846758 منبع: جوان برچسب‌ها خبر ویژه روسیه - اوکراین روسیه

دیگر خبرها

  • واکنش باشگاه پرسپولیس به شایعات در خصوص نقل‌وانتقالات
  • تغییر ورزشگاه بازی استقلال ملاثانی-سپاهان با نظر شورای تأمین
  • واکنش عجیب و رازآلود همسر مهدی قایدی به شایعات اخیر؛ مخاطب ستاره معصومی کیست؟
  • دکترین هسته ای ایران تغییر می کند؟
  • واکنش روسیه به کمک ۶۰ میلیارد دلاری آمریکا به اوکراین | اوکراین ۵۰۰ هزار سرباز از دست داده است
  • دیدار استاندار ایالت پنجاب پاکستان با رئیس جمهوری اسلامی ایران
  • مقام حزب الله: آینده پس از «طوفان الاقصی» و پاسخ ایران دستخوش تغییر خواهد شد
  • واکنش سخنگوی وزارت خارجه به شایعات «سلاح هسته‌ای»: در دکترین نظامی‌مان نیست | فیلم
  • عملیات «وعده صادق» افسانه شکست‌ناپذیری مستکبرین را در هم شکست
  • بررسی ابعاد پاسخ مقتدارانه سپاه پاسداران در گفت و گوی خبری سیمای آذربایجان غربی