Web Analytics Made Easy - Statcounter

بر اساس این اطلاعیه، از پیگیری کنندگان اخبار حوزه صنعت خودرو خواسته شده است با توجه به اینكه اخیرا برخی از رسانه‌ها و پایگاه‌های خبری اقدام به درج اخبار نادرستی کرده‌اند كه صحت آنها توسط خودروسازان تائید نشده است، برای دستیابی به اخبار صحیح در ارتباط با گروه صنعتی ایران خودرو به پایگاه اطلاع‌رسانی این شرکت مراجعه کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



دراین اطلاعیه آمده است: شركت ایران خودرو هیچ یك از اطلاعاتی كه از طریق مبادی غیر رسمی منتقل و منتشر می شود، مانند خبر منتشره مربوط به تعیین قیمت 207 صندوقدار، برخی مصاحبه‌های مجعول منسوب به معاونان این شرکت را بدون ذكر منبع اصلی، اعلام مدل جدید 98 برای خودروها و همچنین انتشار خبر شرایط فروش با قیمت‌های غلط قبل از اعلام شركت ایران خودرو را تائید نمی کند.

در این اطلاعیه تاکید شده است‌ مخاطبان و مشتریان محترم، برای كسب اطلاعات در خصوص شرایط فروش، محصولات و سایر موضوعات مرتبط با این گروه صنعتی فقط باید از طریق وبگاه رسمی ایران خودرو اقدام نمایند.

در پایان این اطلاعیه آمده است، انتشار اخبار كذب و ناصحیح در شرایط كنونی نه تنها كمكی به بهبود اوضاع اطلاع‌رسانی نمی‌كند بلكه آسیبی جدی و جبران ناپذیر به صنعت خودروسازی وارد نموده و تشویش اذهان عمومی را نیز به دنبال دارد.
 

منبع: جهان نيوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jahannews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جهان نيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۶۱۴۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعدام هولناک 400 فلسطینی در بیمارستان شفا غزه

 

بین الملل تابناک: جنگ غزه در شرایطی وارد صد و نود و دومین روز خود شده است که پس از پایان توافق آتش بس بین حماس و اسرائیل، حملات رژیم صهیونیستی علیه مردم غزه آغاز شده و همچنان ادامه دارد و دورنمای مشخصی برای پایان جنگ وجود ندارد. 

 

اعدام هولناک 400 فلسطینی در بیمارستان شفا غزه

دفتر اطلاع رسانی دولت فلسطین در نوار غزه اعلام کرد: «رژیم اشغالگر ۴۰۰ فلسطینی را در بیمارستان الشفاء اعدام کرده است و امروز توانستیم ۹ جسد دیگر را کشف کنیم.»

 دفتر اطلاع رسانی دولت فلسطین در نوار غزه در بیانیه‌ای پس از انتشار فیلم مربوط به کشف یک گور دسته جمعی در نزدیکی بیمارستان «الشفاء» اعلام کرد رژیم اشغالگر ۴۰۰ تن را در بیمارستان الشفاء اعدام کرد که امروز ۹ جسد کشف شده است.

مدیر دفتر اطلاع رسانی دولت فلسطین در نوار غزه به الجزیره گفت: «تعدادی از بیماران در میان اجساد بودند که آنها را از محوطه مجتمع الشفاء پیدا کردیم.»

وی تأکید کرد برخی از اجساد با تجهیزات پزشکی که همراه بیماران بود، دفن شده‌اند

 

دیگر خبرها

  • اهداف ايران خودرو در سال جهاد اقتصادي
  • سرآسیایی تا اطلاع ثانوی محروم شد
  • کمیته‌های شورای اطلاع رسانی استان بوشهر پویا و فعال‌تر شوند
  • اعدام هولناک 400 فلسطینی در بیمارستان شفا غزه
  • هدف‌گذاری بهبود ۴۰ درصدی کیفیت قطعات خودرو در زنجیره تامین
  • وزیر سابق اطلاع رسانی پاکستان: بت شکست ناپذیری رژیم صهیونیستی شکسته شد
  • آخرین وضعیت پروازی فرودگاه‌های استان کرمان
  • دستگیری زورگیران اتوبان صدر؛ چه کسی شلیک کرد؟
  • استقبال از پویش ملی زندگی با آیه ها
  • ۳ هزار قتل عام از آغاز جنگ غزه