Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-16@11:40:17 GMT

نام لاریجانی در لیست تاخیرکنندگان مجلس

تاریخ انتشار: ۴ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۸۶۱۴۸۷

نام لاریجانی در لیست تاخیرکنندگان مجلس

به گزارش خبرنگار مهر، در ابتدای جلسه نوبت شامگاهی جلسه علنی مجلس شورای اسلامی احمد امیرآبادی عضو هئیت رئیسه مجلس اسامی تاخیرکنندگان جلسه را قرائت کرد.

در جلسه نوبت سوم باید ساعت ۱۸.۳۰ دقیقه آغاز می شد در حالی که ساعت ۱۸.۵۰ دقیقه آغاز شد.

احمد امیرآبادی عضو هیات رئیسه مجلس که اسامی تاخیرکنندگان را قرائت می کرد نام علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی به عنوان تاخیرکننده جلسه علنی امروز قرائت کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مسعود پزشکیان نایب رئیس مجلس که ریاست جلسه را بر عهده داشت در اعتراض به این موضوع گفت: آقای لاریجانی جلسه هستند نباید قرائت می کردید.

امیرآبادی خطاب به وی گفت: اسم آقای لاریجانی در میان اسامی تاخیرکنندگان نوشته شده است و من کل لیست را بنا به وظیفه قرائت می کنم.

کد خبر 4550358

منبع: مهر

کلیدواژه: احمد امیرآبادی علی لاریجانی مجلس شورای اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۶۱۴۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مجلس با رفع بخشی از ایرادات شورای نگهبان به لایحه تجارت موافقت کرد

نمایندگان در نشست علنی امروز (دوشنبه، ۲۷ فروردین) مجلس شورای اسلامی ایرادات شورای نگهبان به لایحه تجارت را از مبحث پنجم تا دهم برطرف کردند.

بر اساس این گزارش، نمایندگان به بررسی ایرادات مبحث پنجم تا دهم پرداختند و مواد ۸۱۷ تا ۹۱۲ را تصویب کردند.

محمدمهدی مفتح نماینده مردم تویسرکان در مجلس در جریان بررسی ایرادات لایحه تجارت در تذکری خطاب به هیئت رئیسه گفت: بر اساس ماده ۱۶ آیین‌نامه داخلی، اعضای هیئت رئیسه در حضور نمایندگان سوگند یاد کردند و باید موظف به رعایت مفاد آیین‌نامه باشند.

وی ادامه داد: رأی‌گیری یکباره چندین ماده با هم درست نیست و مغایر آیین‌نامه است و باید ماده به ماده لایحه رأی‌گیری شود.

این نماینده مردم در مجلس خطاب به حجت‌الاسلام ذوالنوری که ریاست جلسه را برعهده داشت، افزود: شما علاوه بر اینکه نایب رئیس مجلس هستید رئیس هیأت نظارت بر رفتار نمایندگان نیز هستید و روز گذشته در مورد رأی‌گیری لایحه تذکر دادم، اما پاسخی دریافت نکردم و با این بهانه که وقت مجلس کم است نباید آیین‌نامه را زیر پا گذاشت.

حجت‌الاسلام والمسلمین ذوالنوری در پاسخ به تذکر این نماینده گفت: جلسه قبل که اداره صحن را برعهده داشتم تذکر را وارد دانستم و رأی‌گیری نکردیم و قرار بود در مورد آن بحث شود و تفسیر کلی این بود که، چون مطالب فصول لایحه به هم مرتبط است در حکم یک ماده رأی‌گیری می‌شود و کلیت هیأت رئیسه بر همین موضوع تأکید دارند و رئیس مجلس تأکید داشت که برای حفظ انسجام مجلس و هیئت رئیسه همین روند و مسیر را ادامه دهیم و روز گذشته هم ۷۱ درصد نمایندگان بر این تفسیر هیئت رئیسه صحه گذاشتند.

باشگاه خبرنگاران جوان سیاسی مجلس

دیگر خبرها

  • لیست تیم ملی بسکتبال آمریکا برای المپیک 2024 لو رفت
  • لیگ ملت‌ها: گزینه جنجالی ایران لیست داد
  • رفع بخشی از ایرادات شورای نگهبان به لایحه‌تجارت
  • موافقت مجلس با رفع بخشی از ایرادات لایحه تجارت
  • مجلس با رفع بخشی از ایرادات شورای نگهبان به لایحه تجارت موافقت کرد
  • اصلاح قانون مجازات اسلامی/اسامی غایبان و متاخران جلسه
  • ماراتن ریاست در بهارستان
  • اعلام لیست تیم ملی فوتسال/ کاپیتان به جام ملت‌ها نرسید
  • لیست مسافران فوتسال ایران برای جام ملت‌های 2024 آسیا
  • نامه یک نماینده مجلس به آملی لاریجانی