Web Analytics Made Easy - Statcounter

رضا رضایی روز شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا با اشاره به بازدید خود از پنج پروژه روستایی شهرستان رامهرمز ، اظهار داشت: پروژه آنتنی های رامهرمز در مجموع به طول 42 کیلومتر از جمله طرح های راهسازی با اهمیت در این منطقه هستند.
وی تصریح کرد: آنتنی های بخش مرکزی رامهرمز به طول 21 کیلومتر در حال حاضر 40 درصد پیشرفت فیزیکی دارد که اعتبار در نظر گرفته شده برای آن 40 میلیارد ریال است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


این مقام مسئول در اداره کل راه و شهرسازی استان ، هزینه ساخت این پروژه را از محل اعتبارات وزارت نفت اعلام کرد.
وی همچنین به راه روستایی بخش شرقی این شهرستان اشاره کرد و گفت: در این محدوده 21 کیلومتر راه روستایی با اعتبار 40 میلیارد ریال و پیشرفت فیزیکی 40 درصد در حال تکمیل است .
رضایی خاطرنشان کرد: هزینه ساخت و تکمیل این پروژه ها از محل اعتبارات وزارت نفت اختصاص یافته و باید تاکید کرد که پروژه های راهسازی روستایی از اهمیت ویژه برای رونق و توسعه مناطق محروم برخوردار است و بر همین اساس تکمیل و بهره برداری این طرح ها با جدیدیت دنبال می شوند.
این عضور شورای برنامه ریزی استان در ادامه نیز با بیان اینکه از جاده در حال ساخت آبشار به باوج در بخش مرکزی رامهرمز به طول پنج کیلومتر بازدید شد،گفت: این پروژه تا کنون 50 درصد پیشرفت فیزیکی دارد که با تکمیل آن بخش مرکزی شهرستان را به بخش ابوالفارس متصل می کند.
مدیرکل راه و شهرسازی خوزستان همچنین گفت: پروژه مسیر ارتباطی روستای 'مشلوش' به 'مقامس' به طول 3.5 کیلومتر و با هشت میلیارد ریال اعتبار ، در مرحله زیرسازی آسفالت است.
رئیس شورای هماهنگی راه و شهرسازی استان یادآور شد: با برنامه ریزی های صورت گرفته پیش بینی می شود این پروژه نیز تا خردادماه سال آینده زیر ترافیک می رود.
بر اساس این گزارش، افزون بر 11هزار کیلومتر راه روستایی در خوزستان وجود دارد که از این مجموع 65 درصد آسفالته است.
با توجه به تولید 14میلیون و 200هزار تن انواع محصولات کشاورزی در خوزستان و نقش مناطق روستایی این استان در این خصوص راه های دسترسی روستایی نقشی اساسی در عرضه این محصولات به بازار مصرف دارند.

9931/6002
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: 40 سالگی انقلاب کنفرانس مونیخ بودجه 98 ترافیک راه و شهرسازی استان محصولات کشاورزی مدیرکل راه و شهرسازی وزارت نفت 40 سالگی انقلاب کنفرانس مونیخ بودجه 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۶۱۵۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲۰۰۰ میلیارد تومان پروژه راهداری در استان بوشهر اجرا شد

محمدهادی رستمیان در بازدید از پروژه‌های راهداری در استان بوشهر اظهار داشت: توسعه طرح‌های راه سازی در استان بوشهر از اولویت‌های بخش عمرانی است.

وی، حجم اعتباری ۹۹ قرارداد راهداری استان بوشهر در سال قبل را معادل دو هزار میلیارد تومان عنوان کرد و افزود: این میزان سرمایه گذاری در طرح‌ها نسبت به سال ماقبل آن بیش از ۲دو برابر افزایش یافته است.

عبدالکریم اخترشناس مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان بوشهر نیز از تکمیل ۱۷۵ کیلومتر طرح بهسازی راه‌های روستایی استان خبر داد و اظهار داشت: عزم جدی دولت سیزدهم محرومیت‌زدایی در روستاهاست و در این راستا شبکه راه سازی استان بوشهر توسعه یافته است.

 وی با بیان اینکه ۹۸ درصد راه‌های روستایی بالای ۲۰ خانوار استان بوشهر تکمیل شده است، گفت: میانگین برخورداری راه مناسب روستایی بالای ۲۰ خانوار در کشور ۸۱ درصد و این رقم در استان بوشهر ۹۸ درصد است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان بوشهر با بیان اینکه سال قبل طرح‌های مهم راه سازی در روستا‌های بالای ۵۰ خانوار اجرا تکمیل شد، افزود: اکنون همه روستا‌های بالای ۵۰ خانوار استان بوشهر دارای راه مناسب هستند و امسال اولویت تکمیل راه‌های روستایی بالای ۲۰ خانوار در اولویت قرار گرفته است. اکنون طرح‌های راه سازی در ۷ روستای بالای ۲۰ خانوار استان بوشهر درحال اجراست که با تکمیل آنها همه روستا‌های استان از راه مناسب بهره‌مند می‌شوند.

اخترشناس از اجرای ۳۸ پروژه راهداری با اعتبار ۴۰۰ میلیارد تومان در استان بوشهر خبر داد و خاطرنشان کرد: اعتبارات اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان بوشهر در دولت سیزدهم رشد قابل توجهی یافته است به‌گونه‌ای که معاملات متوسط و بزرگ در سال ۱۴۰۰ حدود ۳۶۷ میلیارد تومان بود و سال قبل افزایش بیش از دو برابری یافته است.

باشگاه خبرنگاران جوان بوشهر بوشهر

دیگر خبرها

  • ویزیت رایگان اردو‌های جهادی در مناطق محروم روستایی بخش کوهسار سلماس 
  • اختصاص ۳۵۰۰میلیارد ریال از محل مولدسازی به پروژه‌های ورزشی اردبیل
  • اجرای ۶۱ طرح رفع تنش آبی روستایی به همت سپاه عاشورا
  • تکمیل طرح های نیمه تمام حوزه درمان درجنوب شرق تهران در اولویت است
  • تکمیل ۱۶ مدرسه نیمه تمام فضای آموزشی درسطح شهر ستان مرندو یامچی
  • افزایش بیش از ۲ برابری اعتبارات عمرانی ورزش اردبیل
  • پروژه‌های نیمه تمام گیلان تعیین تکلیف شود
  • ۲۰۰۰ میلیارد تومان پروژه راهداری در استان بوشهر اجرا شد
  • اختصاص اعتبارات ویژه برای تکمیل پروژه‌های نیمه تمام دربستان آباد
  • تاکید نماینده مردم اردکان بر تکمیل پروژه‌های نیمه تمام حوزه بهداشت