Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جهان نيوز»
2024-04-23@20:28:33 GMT

کشف یک تن و ۲۹۰ کیلوگرم مواد مخدر در قم

تاریخ انتشار: ۴ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۸۶۱۵۸۴

کشف یک تن و ۲۹۰ کیلوگرم مواد مخدر در قم

به گزارش جهان نيوز  به نقل از پایگاه خبری پلیس، عبدالرضا آقاخانی با اشاره به اهتمام پلیس قم نسبت به برخورد با باندهای قاچاق مواد مخدر، اظهار کرد: با توجه به اینکه برخورد با عاملان اصلی مواد مخدر از دغدغه‌های مردم است، پلیس قم در سال 97 علیه شبکه‌ها و باندهای قاچاق مواد مخدر سالی طوفانی را آغاز کرد که در سال 98 نیز این امر با شدت بیشتر استمرار خواهد داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی با بیان اینکه پلیس مبارزه با مواد مخدر استان در جمع آوری معتادان متجاهر مصمم است، تصریح کرد: پلیس قم امنیت توزیع کنندگان مواد مخدر سلب کرده است، در سال جاری 150 عملیات علیه باندها و شبکه‌های قاچاق مواد مخدر در استان اجرا و بیش از 6 تن و 500 کیلوگرم انواع مواد مخدر اعم از تریاک، حشیش و هروئین کشف شده است.

فرمانده انتظامی استان قم دلیل عمده این کشفیات را قرار داشتن استان قم در محور مواصلاتی دانست و تصریح کرد: انتقال مواد مخدر بیشتر از مبدأ استان‌های جنوبی به مقصد مرکز و استان‌های شمالی صورت گرفته که توسط پلیس مبارزه با مواد مخدر استان قم کشف شده است.

آقاخانی با بیان اینکه امسال کشف مواد مخدر در استان قم نسبت به سال گذشته 5 درصد افزایش داشته است، بر ضرورت آگاه سازی بیش از پیش خانواده‌ها نسبت به آفت‌های مواد مخدر تاکید کرد.

فرمانده انتظامی استان با تذکر و اخطار به قاچاقچیان و توزیع کنندگان مواد مخدر، گفت: استان قم استانی زنده و پویاست و این اطمینان را به مردم می دهیم که نگذاریم به پویایی استان خدشه وارد شود.

سردار آقاخانی با اشاره به کشف یک تن و 290 کیلوگرم انواع مواد مخدر طی بهمن ماه سال جاری در قم، گفت: در این ارتباط 3 باند تهیه و توزیع مواد مخدر متلاشی، 8 دستگاه خودرو توقیف و 15 نفر نیز دستگیر شدند.

منبع: جهان نيوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jahannews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جهان نيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۶۱۵۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۲ کیلوگرم مواد مخدر شیشه در فهرج

سرهنگ احمدپور گفت: صبح امروز مامورین پلیس مبارزه با مواد مخدر فهرج طی کنترل خودرو‌های عبوری در محور فهرج-زاهدان موفق شدند از یک دستگاه خودرو سواری پژو ۴۰۵ مقدار ۲ کیلوگرم مواد مخدر از نوع شیشه کشف کنند.

وی افزود: در همین رابطه یک نفر متهم که راننده خودرو بود نیز دستگیر و برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شد.

سرهنگ احمدپور فرمانده انتظامی شهرستان فهرج با اشاره به اینکه برای مبارزه با سوداگران مرگ با هیچ احدی تعارفی نداریم اضافه کرد، با کسانی که از این طریق جوانان ما را مبتلا و به کام مرگ می‌کشانند مبارزه خواهیم کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • کشف حدود ۸۸ کیلوگرم تریاک با طعم هندوانه در قم
  • کشف حدود ۸۸ کیلوگرم تریاک با تلاش پلیس قم
  • کشف بیش از ۵۰ کیلوگرم حشیش در شیراز
  • کشف ۲ کیلوگرم مواد مخدر شیشه در فهرج
  • کشف ۵۶ کیلو حشیش از یک‌ منزل
  • کشف و ضبط ۷۷ کیلوگرم مواد مخدر در راه‌های مواصلاتی استان همدان
  • کشف بیش از ۴۲۶ کیلوگرم انواع مواد مخدر در غرب تهران در یک ماه گذشته
  • کشف ۱۷ کیلوگرم تریاک از مخفیگاه قاچاقچی سابقه‌دار
  • کشف ۵۱۲ کیلوگرم مواد مخدر در سراوان
  • کشف ۵۱۲ کیلوگرم مواد مخدر در"سراوان"