Web Analytics Made Easy - Statcounter

نامزد انتخابات ریاست جمهوری سال ۲۰۲۰ آمریکا تأکید کرد: ده‌ها میلیون کارگر آمریکائی دستمزد بخور و نمیر دارند.

به گزارش مشرق، «برنی سندرز» سناتور ایالت «ورمونت» که اخیراً نیز نامزد انتخابات ریاست جمهوری سال ۲۰۲۰ در این کشور در رقابت با «دونالد ترامپ» شده است، در پیامی تویئتری اعلام کرد: ۸۰ میلیارد دلار در سال برای زندانی کردن ۲.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۲ میلیون نفری هزینه می کنیم که بخش عمده ای از آنها به نحو نامتناسبی، سیاه پوستان، لاتین‌ تبارها و آمریکایی‌ های بومی هستند.

بیشتر بخوانید:

واکنش سندرز به توهین ترامپ نامزد جدید انتخابات ۲۰۲۰ آمریکا +عکس

سناتور ایالت «ورمونت» در ادامه نوشت: ما به اصلاح واقعی و جامع در قوانین کیفری خود نیاز داریم. باید به جای سرمایه گذاری بر ساخت زندان های بیشتر، بر ایجاد شغل و تحصیل سرمایه گذاری کنیم.

وی در این خصوص افزود: ما ثروتمندترین کشور تاریخ جهان هستیم؛ نباید ۳۰ میلیون آمریکاییِ بدون هیچ دسترسی به بیمه درمانی داشته باشیم. ما نباید اقتصادی داشته باشیم که در آن حقوق ده ها میلیون کارگر در حد دستمزدهای بخور و نمیر باشد.

منبع: مهر

منبع: مشرق

کلیدواژه: بودجه 98 تحولات ونزوئلا گام دوم انقلاب آمریکا انتخابات ریاست جمهوری برنی سندرز ترامپ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۶۱۶۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز مهلت قانونی تبلیغات دور دوم انتخابات از ۱۳ اردیبهشت

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی،  حجت الاسلام یعقوبی در گفتگو با خبرنگار صدا و سیما با اشاره به اینکه انتخابات در این حوزه انتخابیه به دور دوم کشیده شده است، گفت: بر اساس جدول زمان بندی، زمان برگزاری انتخابات ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ اعلام شده است.

وی با بیان اینکه تبلیغات نامزد‌های انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی قبل از زمان شروع رسمی تبلیغات ممنوع است، افزود: تبلیغات به صورت مجازی و حقیقی در تمامی سایت‌ها و فضای اینترنت قبل از آغاز رسمی تبلیغات ممنوع است و با تخلفات این حوزه برخورد قانونی می‌شود.

حجت الاسلام یعقوبی مهلت قانونی تبلیغات نامزد‌ها را به مدت یک هفته و تا ۲۴ ساعت قبل از آغاز رأی گیری اعلام کرد.

دیگر خبرها

  • الکترونیکی بودن دور دوم انتخابات مجلس در آبادان
  • آغاز ثبت درخواست نامزد‌های مرحله دوم انتخابات برای استفاده از امکانات تبلیغاتی
  • آیا دستمزد پائین کارگران می‌تواند، جوابگوی مسکن، پوشاک و خوراک آنها باشد؟
  • تماشای مناظره از شبکه تهران
  • مبلغ حق مسکن کارگران افزایش می‌یابد
  • افزایش مبلغ حق مسکن؛ عیدی کارگران در هفته کارگر
  • علاقه مردم آمریکا به انتخابات به کمترین میزان خود در ۲۰ سال گذشته رسید
  • رونمایی از اسامی ۱۳ نامزد انتخابات ریاست فدراسیون شطرنج
  • رونمایی از اسامی ۱۳ نامزد انتخابات فدراسیون شطرنج
  • آغاز مهلت قانونی تبلیغات دور دوم انتخابات از ۱۳ اردیبهشت