Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-24@11:02:31 GMT

تذکر نماینده سلماس در مورد کشاورزان آذربایجان غربی

تاریخ انتشار: ۴ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۸۶۱۷۱۶

تذکر نماینده سلماس در مورد کشاورزان آذربایجان غربی

نمانیده مردم سلماس در مجلس گفت: اگر امروز گوشت قرمز و مرغ گران شده و دامداری سنتی کم کم در حال تعطیل شدن است؛ به این دلیل است که آن حمایت‌هایی که ما تعریف کرده‌ایم، دست دامداران و کشاورزان را نگرفته است.

به گزارش ایسنا، شهروز برزگر نماینده مردم آذربایجان غربی در ابتدای جلسه‌ی نوبت شب امروز (شنبه) در تذکری شفاهی گفت: موضوعی که من می‌خواهم مطرح کنم در خصوص کشاورزان آذربایجان غربی و شهرستان سلماس است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استحضار دارید که چند سال اخیر مصوب کردیم که همه‌ی وام‌ها ارزان و آسان به دست کشاورزان و دامداران برسد. ولی قوانین سفت و سختی که وزارت کار و وزارت جهاد کشاورزی در نظر گرفته‌اند که آثار سوء آن را در جامعه می‌بینید.

برزگر افزود: اگر امروز گوشت قرمز و مرغ گران شده و دامداری سنتی کم کم در حال تعطیل شدن است؛ به این دلیل است که آن حمایت‌هایی که ما تعریف کرده‌ایم، دست دامداران و کشاورزان را نگرفته است.

این عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجه مجلس در ادامه‌ی تذکر خود گفت: مباحث و بخشنامه‌هایی نیز وجود دارد که موجب بسته شدن دست این عزیزان می‌شود. مثلاً: برای نگهداری احشام، قوانین سفت و سختی همچون چوبی بودن سقف مکان نگهداری وجود دارد. این قوانین باعث شده است که کشاورزان سنتی که بیش از ۸۰ درصد محصولات را تأمین می‌کنند، نتوانند از همه‌ی امکانات استفاده کنند.

وی در پایان خطاب به پزشکیان تاکید کرد: لازم است تا گروهی ویژه از طرف مجلس برای حل این مشکل تشکیل شود. با توجه به کمبودهایی که در سال ۹۸ در زمینه‌ی احشام، گوشت قرمز و لبنیات داریم، حل این مشکل ضروری است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: کشاورزان آذربایجان غربی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۶۱۷۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فردا قطعی برق در پلدشت

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی اعلام کرد :روز چهارشنبه مورخ ۰۵/ ۰۲/ ۱۴۰۳ به علت تعمیرات، از ساعت ۱۴ تا ۱۶ جریان برق مسیر میدان معلم از نمایندگی سایپا تا میدان امام حسین (بلوار بسیج) و خیابان سربازان گمنام خیابان پاسداران و کوچه‌های فرعی به مدت دوساعت قطع خواهد شد.

دیگر خبرها

  • بی توجهی دامداران و افزایش سرقت احشام در قم
  • پخت روزانه ۹ میلیون قرص نان در آذربایجان غربی
  • تذکر نماینده مردم شوش در مجلس به وزرای اقتصاد و ورزش
  • ثبت سومین سازش پرونده قتل در آذربایجان غربی
  • فردا قطعی برق در پلدشت
  • پربازدیدهای خبرگزاری صدا وسیمای آذربایجان غربی
  • قالیباف: پیش از تصویب جداول تخصیص‌های بودجه‌ای علی‌الحساب است
  • پیش از تصویب جداول، تخصیص‌های بودجه‌ای علی‌الحساب است
  • احداث ۱۸۰۰ کلاس درس با جذب ۱۱۰۰ میلیاردتومان اعتبار در آذربایجان‌غربی
  • توسعه خدمات، ظرفیت ها و توانمندیهای هلال احمربا مشارکت منتخبان مردم در مجلس