Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بسیج نیوز»
2024-04-25@02:08:03 GMT

دوره آمادگی المپیاد در نوروز 98 برگزار می‌شود

تاریخ انتشار: ۴ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۸۶۱۷۴۵

دوره آمادگی المپیاد در نوروز 98 برگزار می‌شود

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج، موسسه خدمات علمی و آموزشی رزمندگان اسلام با سابقه ای درخشان در حوزه المپیاد و اداره باشگاه دانش پژوهان بسیج، باز هم با هدف کمک به دانش پژوهان نخبه ایران اسلامی و گسترش عدالت آموزشی در سراسر کشور به عرصه ی المپیاد گام نهاده است تا با ارائه خدماتی متفاوت، شرایطی ایجاد نماید که دانش آموزان مستعد در سراسر کشور بتوانند به نخبگان موثر فردای کشور تبدیل شوند و کشور عزیزمان ایران اسلامی را به اوج قله های پیشرفت برسانند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در همین راستا و پس از برگزاری آزمون آزمایشی مرحله اول توسط باشگاه ، موسسه خدمات علمی آموزشی رزمندگان اسلام با همکاری سازمان بسیج دانش آموزی ، دانشگاه علم و صنعت ایران و مجموعه آموزشی انرژی مثبت اقدام به برگزاری اردوی آمادگی مرحله دوم المپیاد نموده است.

این دوره جهت آمادگی مرحله دوم المپیاد های کشوری وزارت آموزش و پرورش در دو سطح مقدماتی و پیشرفته و در هفت رشته( ریاضی ، فیزیک ، کامپوتر ، نجوم ، شیمی ، زیست و ادبی ) ، از تاریخ 6/1/98 لغایت 11/1/98 در محل دانشگاه علم و صنعت ایران برگزار خواهد شد.

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۶۱۷۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری دوره آموزشی زیست عفیفانه در مشهد

  به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی دبیر علمی سومین دوره زیست عفیفانه گفت: این طرح به همت معاونت آموزش زنان و خانواده ریاست جمهوری با همکاری وزارت آموزش و پرورش با حضور ۲۰۴ معلم، از استان‌های تهران، همدان، گیلان، گلستان و البرز برگزار شده است. سمانه امینی با اشاره به بخش‌های آموزشی این دوره افزود: کلاس‌های فرزندپروری، رسانه و نوجوان، پند بیهوده و برادران دروغین توسط اساتید دانشگاه‌های تهران، فردوسی مشهد و محققان بنیاد پژوهش‌های آستان قدس رضوی آموزش داده می‌شود.  وی گفت: دوره اول و دوم این طرح، مرداد و آبان ماه با حضور ۲۰۰ نفر برگزار شده بود.

دیگر خبرها

  • تجلیل از برگزیدگان المپیاد زبان فارسی دانش آموزان لبنانی
  • بررسی طرح ساماندهی المپیاد‌های دانش‌آموزی
  • آموزش حضوری ارز دیجیتال در تهران
  • نخستین دوره المپیاد ملی آموزش هنر در آذربایجان غربی برگزار می شود
  • مراقبین سلامت کردستان در دوره‌های توانمندسازی شرکت کردند
  • برگزاری دوره آموزشی برای ۴۰۰ نفر از مربیان و داوران دادرس
  • برگزاری دوره آموزشی زیست عفیفانه در مشهد
  • اختتامیه دوره آموزشی متنا در علی آباد کتول برگزار می شود
  • برگزاری المپیاد دانش آموزی و دانشجویی صنعت فرش دستباف گلستان
  • مرحله استانی دوازدهمین دور المپیاد آماده هلال احمر فارس برگزار شد