Web Analytics Made Easy - Statcounter

ساعت 24- یک سخنگوی وزارت خارجه آمریکا ادعا کرد: فشار بر ایران را زیاد می‌کنیم تا به یک توافق همه‌جانبه برسیم!

یک سخنگوی وزارت خارجه آمریکا امروز شنبه در مصاحبه‌ با شبکه تلویزیونی «سی‌ان‌ان» در اظهاراتی مضحک ادعا کرد: به رویکردی در قبال ایران نیاز داریم که مردم را از دنباله روی حکومت بازدارد!

این مقام وزارت خارجه آمریکا که نامش فاش نشده است، مدعی شد: می خواهیم فشار بر ایران را زیاد کنیم تا بتوانیم به یک توافق همه جانبه با تهران دست یابیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

راهبرد رسانه‌ ای وزارت خارجه آمریکا در زمینه ایران، حمایت از راهبرد کلی ترامپ است. راهبرد دولت ترامپ اعمال فشار حداکثری بر ایران به حدی است که رفتار زیان‌ آور این کشور تغییر کند!

اظهارات سخیف این دیپلمات بی نام و نشان آمریکائی در حالی مطرح می شود که «یوکیا آمانو» مدیرکل آژانس بین المللی انرژی اتمی دیروز جمعه در چهاردهمین گزارش خود، پایبندی تهران به برجام را تایید کرد.

مهر

منبع: ساعت24

کلیدواژه: وزارت خارجه آمریکا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۶۱۸۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرانسه: به درخواست اردن پهپادهای ایران را رهگیری کردیم

به گزارش «تابناک» به نقل از خبرگزاری آناتولی، «کریستوف لمیون» معاون سخنگوی وزارت خارجه فرانسه پنجشنبه در کنفرانسی خبری گفت: فرانسه به درخواست اردن موشک‌ها و پهپادهایی را که در طول شب شنبه تا یکشنبه برای هدف قرار دادن اسرائیل شلیک شده بودند، رهیگری کرد.

وی ادعا کرد: ما یک پایگاه هوایی در اردن داریم و حریم هوایی اردن توسط این پرتاب‌ها نقض شد. این چیزی است که رئیس جمهوری فرانسه گفته است و من از سخنان او استفاده می‌کنم.

سخنگوی وزارت خارجه فرانسه افزود: ما به امنیت اسرائیل متعهد هستیم. اما در این مورد، رهگیری موشک‌ها و پهپادها به درخواست اردن انجام شد که حریم هوایی‌اش نقض شده بود.

ایمن الصفدی وزیر خارجه اردن بامداد سه‌شنبه با تائید این موضوع که کشورش در رهگیری تعدادی از پهپادهای پرتاب‌ شده توسط ایران علیه رژیم صهیونیستی در عملیات تنبیهی «وعده صادق»، به این رژیم کمک کرده است، گفت: با هرچیزی که وارد آسمان ما شود، مقابله می‌کنیم.

دیگر خبرها

  • سخنگوی وزارت خارجه تحریم‌های نفتی آمریکا علیه ونزوئلا را محکوم کرد
  • واکنش ایران به وتوی قطعنامه فلسطین از سوی آمریکا
  • سخنگوی وزارت خارجه، وتوی قطعنامه عضویت فلسطین در سازمان ملل را به شدت محکوم کرد
  • کنعانی: آمریکا بازیگر بی‌طرف و کنشگر مسئولی در جامعه جهانی نیست
  • کنعانی وتوی قطعنامه عضویت کامل فلسطین در سازمان ملل توسط آمریکا را محکوم کرد
  • ایران وتوی قطعنامه عضویت کامل فلسطین در سازمان ملل توسط آمریکا را محکوم کرد/ سخنگوی وزارت خارجه: آمریکا بازیگر بی‌طرف و کنشگر مسئولی در جامعه جهانی نیست
  • فرانسه: به درخواست اردن پهپادهای ایران را رهگیری کردیم
  • آمریکا باز هم قطعنامه عضویت فلسطین را وتو می‌کند
  • ایران پاسخ اتهامات آمریکا اتحادیه اروپا و گروه 7 پس از تنبیه اسرائیل را داد/ سخنگوی وزارت خارجه: تا زمانی که اراده‌ای برای توقف جنایات رژیم اسرائیل و نقض فاحش مقررات بین‌المللی توسط صهیونیست‌ها نباشد، چشم انداز روشنی در مسیر صلح پایدار متصور نیست
  • پیام سخنگوی وزارت خارجه به مناسبت روز ارتش