Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «نماینده»
2024-04-25@16:25:00 GMT

شیخ: روند جذب نیرو در شهرداری تهران می کند

تاریخ انتشار: ۴ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۸۶۱۸۶۸

شیخ: روند جذب نیرو در شهرداری تهران می کند

به گزارش «نماینده»، ابراهیم شیخ افزود: برابر برنامه سوم سالانه ۶ درصد کارکنان مازاد در درون ساختار تشکیلاتی باید کاهش پیدا کند و در ازای این کاهش نیروهای مازاد می‌توانیم ۱۵ درصد نیروی نخبه جدید متناسب نیازهای سازمان جذب داشته باشیم. در حقیقت به ازای هر شش نفر که از نیروهای مازاد کاهش پیدا می‌کنند می‌توانیم یک نفر جذب نیرو کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون توسعه منابع انسانی شهرداری تهران اضافه کرد: همه کسانی که واجد شرایط برای جذب باشد اطلاعاتشان در بانک اطلاعاتی شهرداری تهران ثبت شده است و در حقیقت برخلاف گذشته دیگر واحدها برای جذب نیروی اسم معرفی نمی‌کنند بلکه آن‌ها نیازهایشان را اعلام می‌کند و براساس تجربه و نیاز اعلام شده ما به سراغ بانک اطلاعاتی می‌رویم و کاندیداهای مورد نظر را پیدا می‌کنم. در مرحله بعد با برگزاری آزمون فرد مورد نظر انتخاب می‌شود.

وی تاکید کرد: ما در شهرداری تهران رویکرد متفاوتی داریم. در دوران مدیریت شهری جدید راه اندازی سامانه بازار کار داخلی شهرداری تهران - که عرضه و تقاضای نیروی انسانی را متوازن می‌کند- محقق شد. این سامانه برای اولین بار در کشور این امکان را فراهم می‌کند افرادی که دوست دارند در مجموعه شهرداری تهران در بخش دیگری به جز محل کار فعلی خود کار کنند در این سامانه اطلاعات خود را عرضه می‌کنند و با توجه به اعلام نیاز سازمان‌ها برای جذب نیرو می‌تواند از طریق این سامانه در بخش مورد علاقه خود مشغول به کار شوند.

منبع: نماینده

کلیدواژه: استخدام شهرداری تهران نماینده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت namayande.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «نماینده» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۶۱۸۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جمع‌آوری پسماندهای جزء ساختمانی در فازهای بعدی اپلیکیشن «اصپاک»

مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری اصفهان گفت: جمع‌آوری پسماندهای جزء ساختمانی برای خدمت‌رسانی مطلوب‌تر به شهروندان در دستور کار فازهای بعدی اپلیکیشن «اصپاک» قرار دارد.

غلامرضا ساکتی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: اصپاک سامانه جمع‌آوری پسماند در شهر اصفهان است که با هدف جمع‌آوری و ساماندهی مدیریت انواع پسماندها از آبان سال گذشته راه‌اندازی شده است.

وی با بیان اینکه جمع‌آوری پسماند خشک قابل بازیافت از نخستین گام‌های سامانه اصپاک است، افزود: با توسعه این نرم‌افزار جمع‌آوری پوسته میوه، پسماند الکترونیک، اقلام حجیم و وسایل مستعمل در فازهای بعدی به این اپلیکیشن افزوده شده است.

مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری اصفهان تصریح کرد: شهروندان می‌توانند در مقابل تحویل انواع پسماند در سامانه اصپاک، بر اساس امتیازی که از تحویل پسماند دریافت می‌کنند، از خدمات موجود در سامانه استفاده کنند.

ساکتی ادامه داد: انواع بیمه‌های آتش‌سوزی، بیمه حوادث، تخفیف خرید از فروشگاه‌های طرف قرارداد و تخفیف خدمات حمل‌ونقلی از جمله خدماتی است که شهروندان در ازای تحویل پسماند خشک در این سامانه دریافت می‌کنند.

وی با بیان اینکه جمع‌آوری پسماند جز ساختمانی به‌عنوان یک خدمت جدید در سامانه اصپاک اضافه خواهد شد، بیان کرد: با تلاش سازمان مدیریت پسماند شهرداری اصفهان، و برنامه‌ریزی‌های انجام شده برای توسعه سامانه اصپاک، جمع‌آوری پسماندهای جز ساختمانی نیز با هدف خدمت‌رسانی مطلوب‌تر به سامانه اضافه خواهد شد.

کد خبر 746126

دیگر خبرها

  • از تسریع در روند نوسازی تا هوشمندسازی ناوگان اتوبوس‌های شهری
  • شهردار مشهد: سامانه شمس برای ثبت ایده‌های شهری راه‌اندازی می‌شود
  • سامانه شمس برای ثبت ایده‌های شهری راه‌اندازی می‌شود
  • مشارکت مردم بندرانزلی در سامانه هوشمند تفکیک زباله از مبدا
  • رفع آب‌گرفتگی معابر در ۱۰ نقطه شهرکرد
  • ۱۵۰آبکشی معابرشهری زرند در پی بارش شدید باران
  • واگذاری املاک مازاد وزارت کار
  • افزایش ظرفیت‌های جدید سامانه ارتباطات مردمی ۱۳۷ شیراز
  • اعزام اولین کاروان سفر عمره مفرده از گیلان
  • جمع‌آوری پسماندهای جزء ساختمانی در فازهای بعدی اپلیکیشن «اصپاک»