Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-25@02:07:05 GMT

سمند حامل تریاک در نی ریز متوقف شد

تاریخ انتشار: ۴ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۸۶۱۸۷۱

سمند حامل تریاک در نی ریز متوقف شد

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، سرهنگ سید خالد یوسفی فرمانده انتظامی نی ریز بیان کرد: مأموران ایست و بازرسی این شهرستان هنگام گشت زنی در محور‌های مواصلاتی به یک دستگاه سمند مظنون شدند که راننده خودرو به محض مشاهده مأموران اقدام به فرار کرد.

وی ادامه داد: پس از طی مسافتی تعقیب و گریز، خودرو متوقف و در بازرسی از آن ۱۰ کیلوگرم تریاک که به صورت ماهرانه‌ای در خودرو جاسازی شده بود کشف شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرهنگ یوسفی با بیان اینکه راننده برای سیر مراحل قانونی به مقر انتظامی انتقال داده شد، تصریح کرد: شهروندان می‌توانند خبر‌ها و گزارش‌های خود را درخصوص فعالیت قاچاقچیان از طریق تماس با تلفن ۱۱۰ به نیروی انتظامی اطلاع دهند.

انتهای پیام/چ

قاچاق مواد مخدر در نی ریز

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اعتیاد نیروی انتظامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۶۱۸۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۷۰ هکتار از اراضی ملی در استهبان رفع تصرف شد

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ حسین اکبرپور بیان کرد: در پی دریافت گزارشی مبنی بر تصرف ۷۰ هکتار از اراضی ملی در بخش رونیز روستای ماهفرخان شهرستان استهبان، بررسی موضوع در دستور کار مأموران قرار گرفت.

وی افزود: مأموران انتظامی پس از هماهنگی قضائی و با همکاری عوامل اداره محیط زیست و منابع طبیعی زمین‌های تصرف شده را از چنگ زمین‌خواران رهاسازی کردند.

فرمانده انتظامی استهبان ارزش زمین‌های رفع تصرف شده را برابر نظر کارشناسان، ۷۰۰ میلیارد ریال عنوان کرد و گفت: در این خصوص ۲ نفر دستگیر و پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.

سرهنگ اکبرپور بر همکاری همه مردم و دستگاه‌های نظارتی برای مقابله با هرگونه زمین‌خواری، قاچاق و فعالیت‌های اقتصادی غیرقانونی تاکید کرد و از شهروندان درخواست کرد در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک مراتب را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

کد خبر 6086913

دیگر خبرها

  • دستگیری زن اردبیلی که شوهر سابقش را با چاقو کشت
  • کشف هزار و ۹۰۰ لیتر سوخت قاچاق در نهبندان
  • ۶۶ کیلوگرم تریاک در اندیمشک کشف شد
  • ۶۶ کیلوگرم مواد مخدر در اندیمشک کشف شد
  • کشف ۶۶ کیلوگرم تریاک در اندیمشک
  • ۷۰ هکتار از اراضی ملی در استهبان رفع تصرف شد
  • بیش از ۴ هزار عدد قرص غیر مجاز در شازند کشف شد
  • ۱۰ تن عسل فاقد مجوز کشف شد
  • کشف بیش از ۹ لیتر سوخت قاچاق در نهبندان
  • کشف ۸ کیلوگرم تریاک در ابهر