Web Analytics Made Easy - Statcounter

کرمانشاه- ایرنا- استاندار کرمانشاه با اشاره به حمایت های همیشگی رئیس جمهوری از این استان، گفت: دولت هیچ گاه کرمانشاه را در روزهای سخت همانند زلزله تنها نگذاشته است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، هوشنگ بازوندعصر شنبه در جلسه شورای اداری استان کرمانشاه که در سرسرای شهدای دولت استانداری برگزار شد، اظهار داشت: پس از وقوع زلزله مهیب و ویرانگر 21 آبان سال گذشته که 10 هزار میلیارد تومان برای دولت بار مالی به همراه داشت، از شخص رئیس جمهوری گرفته تا بقیه وزرا و اعضای دولت بارها به کرمانشاه سفر و از مناطق زلزله زده بازدید کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد: دولت برای جبران بخش عظیمی از ویرانی های زلزله 880 میلیارد تومان اختصاص داد که حدود 95 درصد آن تخصیص یافته و مدیران استانی باید برای جذب آن تلاش بیشتری کنند.
بازوند همچنین با اشاره به بودجه استانی کرمانشاه در سال 97 که به 711 میلیارد تومان رسید، گفت: در مجموع و با احتساب اعتبارات مربوط به زلزله در سال جاری بالغ بر یک هزار و 590 میلیارد تومان برای کرمانشاه تصویب شد.
استاندار کرمانشاه خاطرنشان کرد: 337 میلیارد تومان اعتبار در قالب اسناد خزانه برای استان باقی مانده است که مدیران تا پایان سال مالی (31 تیر 98) فرصت جذب آن را دارند.

**میزبانی جشنواره پویانمایی فرصتی برای معرفی ظرفیت های استان است
وی در بخش دیگری از سخنانش کسب میزبانی جشنواره ملی پویانمایی را فرصتی مغتنم برای معرفی ظرفیت ها و توانمندی های استان کرمانشاه برشمرد و گفت: با برپایی هرچه بهتر این رویداد می توانیم کرمانشاه را به عنوان یک استان موفق به مردم کشور و حتی دنیا بشناسانیم.
بازوند گفت: رسانه ملی در حالی میزبانی جشنواره پویانمایی را به کرمانشاه داد که استان های دیگر نیز خواستار برپایی این رویداد مهم فرهنگی بودند ولی تلاش کردیم برای شاداب سازی روحیه هم شهروندان زلزله زده خود این میزبانی را کسب کینم که خوشبختانه اینگونه هم شد.
استاندار کرمانشاه با بیان اینکه قرار است سیمای 31 مرکز استانی دیگر مستندی از توانمندی های کرمانشاه ساخته و آن را پخش کنند، گفت: این خود یک امتیاز بزرگ برای معرفی هرچه بهتر استان است و به جشنواره ای در دل جشنواره پویانمایی تبدیل می شود.
وی همچنین با اشاره به جمله تاریخی رهبر معظم انقلاب مبنی بر اینکه کرمانشاه سینه ستبر و چهره زیبای کشور است، افزود: جشنواره پویانمایی فرصتی مناسب برای نشان دادن این چهره و قابلیت ها و ظرفیت های آن است.
بازوند همچنین همه دستگاه های اجرایی استان را مکلف کرد که تمام توان و امکانات خود را برای هرچه بهتر برگزار کردن جشنواره ملی پویانمایی به کار گیرند.
استاندار کرمانشاه در پایان با قدردانی از زحمات خانم ابتکار، گفت: ایشان در پست های مختلفی که حضور داشته اند همواره منشاء خیر و برکت بوده اند و به کرمانشاه نیز در سمت های گوناگون کمک های زیادی ارائه کرده اند که جای قدردانی دارد.
7458/8066

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي استاندار كرمانشاه هوشنگ بازوند شوراي اداري

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۶۱۹۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ده‌ها زلزله و پس‌لرزه تایوان را لرزاندند

به گزارش قدس آنلاین، این زلزله‌ها عمدتا در منطقه روستایی «هوالین» رخ داد. حدود ۲۰ روز پیش زلزله‌ای ۷.۲ ریشتری در این منطقه ثبت شد که جان دستکم ۱۴ نفر را گرفت و بیش از ۷۰۰ تن دیگر را زخمی کرد.

پس از آن پس‌لرزه‌های مختلفی در تایوان رخ داد که در ساعات اخیر تعداد آنها افزایش یافته و در مناطق مختلفی از جمله تایپه پایتخت تایوان احساس شده‌اند. تاکنون آماری از تلفات احتمالی زلزله‌ها و پس‌لرزه‌های اخیر منتشر نشده است.

زلزله ۶.۴ ریشتری سال ۲۰۱۶ در تایوان جان بیش از ۱۰۰ نفر را گرفت. همچنین در سال ۱۹۹۹ بیش از ۲ هزار نفر در تایوان بر اثر وقوع زلزله ۷.۳ ریشتری جان خود را از دست دادند.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • پیش‌بینی هفته‌ای بهاری برای استان کرمانشاه
  • پیش بینی هفته ای بهاری برای استان کرمانشاه
  • (ویدئو) زلزله‌ای به بزرگی ۶.۱ ریشتر تایوان را لرزاند
  • بزرگترین میدان گازی اروپا تعطیل شد
  • زلزله در بازار طلا و سکه/ کمر قیمت‌ها شکست
  • ده‌ها زلزله و پس‌لرزه تایوان را لرزاندند
  • برگزیده شدن دو اثر ایرانی در جشنواره فیلم کودکان هند
  • بهاباد امروز لرزید
  • نمایش «ملودی» در جشنواره انیمیشن «ورونژ»
  • راه اندازی خطوط اتوبوسرانی شمال به جنوب و شرق به غرب در کرمانشاه