Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبکه خبر»
2024-04-16@15:05:52 GMT

افزایش ورود کالاها به بندر آبادان

تاریخ انتشار: ۴ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۸۶۱۹۷۸

رئیس کل گمرک: واردات 25 قلم كالاهای اساسی در 11 ماه امسال در مقايسه با سال های گذشته نه تنها كاهش نيافته بلكه به لحاظ وزنی افزايش يافته است. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، مهدی ميراشرفی در نشست دادستانی تهران كه درباره نحوه تأمين و توزيع گوشت وارداتی برگزار شد با بيان اين مطلب افزود: در 11 ماه امسال 137 هزار تن گوشت گرم و منجمد وارد شده كه اين آمار غير از واردات دام زنده و مواد پروتئيني و مرغ بوده و ميانگين ماهانه واردات 12 هزار و 500 تن گوشت بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 ميراشرفي افزود: هم اكنون 600 تا 700 كانتينر گوشت در گمرك وجود دارد كه وجود اين تعداد كانتينر كاملاً طبيعي است و در گمرك هر كالايي كه وارد شود پس از اخذ مجوزها، ترخيص خواهد شد.
وي گفت: قبل از تحريم ها ميانگين مدت زماني كه كالا از كشتي پياده و در گمرك اظهار مي شد 20 روز بود اما هم اكنون اين مدت به 40 روز افزايش پيدا كرده است. رئیس کل گمرک با تکذیب خبر کاهش واردات کالاهای اساسی گفت:  امسال يك ميليون تن بيشتر از پارسال كالاهاي اساسي وارد كشور شده است و در خصوص آمار نهاده هاي دامي در بحث ذرت در 11 ماهه امسال 17 درصد افزايش نشان مي دهد.

ميراشرفي افزود: 95 درصد گوشت از بندر شهيد رجايي وارد مي شود و براساس آخرين آمار هم اكنون 600 كانتينر گوشت در اين گمرك است كه 300 كانتينر آن به پشتيباني امور دام اختصاص دارد .

وي گفت: وقتي بحث انتقال ارز با مشكل مواجه مي شود اسناد مالكيت به دست وارد كننده نمي رسد و در اين شرايط كالا مال فروشنده خارجي است.
ميراشرفي افزود: 99 درصد گوشت هايي كه به گمرك وارد مي شود از مسير سبز گمرك عبور مي كند و كمتر از چند ساعت در گمرك مي ماند و 2 تا 3 روزه مجوز دامپزشكي آنها اخذ مي شود.
وي گفت: حدود 10 كانتينر گوشت از مهر و شهريور در گمرك مانده كه به دليل مشكلات انتقال پول يا مجوز مقرراتي است و نبايد اين گونه القا كرد كه از مهر و شهريور در گمرك گوشت وجود دارد و گمرك ترخيص نكرده بلكه اين مشكل مربوط به عدم اخذ مجوزها و يا اسناد خريد توسط صاحب محموله گوشت است .
رئيس كل گمرك افزود: هزينه برقي كه كانتينرها بايد در بنادر پرداخت كنند بيش از نفعي است كه بخواهند آن را نگهداري و يا سودجويي كنند.
ميراشرفي گفت: در بحث صادرات دام زنده از 7 خرداد امسال ممنوعيت اعمال شده است.  دانلود

منبع: شبکه خبر

کلیدواژه: واردات کالا گمرک بندر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبکه خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۶۱۹۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هنر تبدیل کانتینر به خانه ای 36 متری که مایل به ترک آن نخواهید بود! (+فیلم و عکس)

عصر ایران - کابینی (Cabini) یک خانه پیش ساخته با طراحی ماژولار، جمع و جور و به راحتی قابل حمل و نقل است که توسط شرکت رومانیایی تی اف لاواندا (TF Lavanda) ساخته می شود. این خانه کوچک به دوستداران طبیعت اجازه می دهد تا شانس ارتباط با فضای باز را داشته و همچنین از راحتی فضایی مدرن لذت ببرند.

کابینی دارای ساختار فولادی با نمای چوبی و سیمانی است و در ساخت آن از مواد مدرن با کیفیت بالا استفاده شده است. این خانه دارای پنل های خورشیدی و سقف سبز ضد آب است. با مساحت 36 متر مربع، کابینی می تواند میزبان سه نفر برای تجربه یک زندگی مستقل از شبکه برق در دل طبیعت باشد.

خانه کابینی شرکت تی اف لاواندا از دو حجم روی هم قرار گرفته شکل می گیرد. این طراحی دو تراس ایجاد می کند که هر کدام به محیط طبیعی اطراف در جهات مختلف دید دارد. تراس پانورامیک بالایی با چوب ساج اندود شده و از چوب و حفاظ شیشه ای ساخته شده است. استفاده از شیشه های بزرگ در نماها ارتباط بین فضاهای درونی و بیرونی خانه را تقویت کرده و نزدیکی به طبیعت را هرچه بیشر افزایش می دهد.

تجربه زندگی مدرن در دل طبیعت

فناوری ساخت کابینی مسیر طبیعت را دنبال می کند و تکنیک هایی را در بر می گیرد که جدید نیستند، اما در طول سال ها قابل اعتماد بودن خود را ثابت کرده اند. این امر در ترکیب با استانداردهای بالای مواد مورد استفاده و طراحی جمع وجور، اطمینان حاصل می کند که تعمیر و نگهداری از خانه کم هزینه و ساده باشد.

تیم تی اف لاواندا این خانه را روی یک فریم فلزی همراه با چوب و پنل های فیبر سیمانی می سازند که نمایی با قابلیت تهویه ایجاد کرده و می تواند در رنگ های مختلف عرضه شود. برای عایق بندی فضای داخلی از پشم سنگ 15 سانتیمتری و فوم پی آی آر 5 سانتیمتری استفاده می شود.

افزون بر این، پنجره ها از آلومینیوم با شیشه های سه جداره با سایه بان های سبک فروشگاهی ساخته شده اند. سقف ضد آب دارای یک غشای پی وی سی است که امکان ایجاد یک سقف سبز یا گسترش با پنل های خورشیدی و فتوولتائیک را فراهم می کند.

گزینه های سفارشی سازی به خانه کابینی اجازه می دهد با سامانه صوتی داخلی، کاغذدیواری های مختلف، سامانه سایه بان خودکار، سامانه هشدار با حسگرهای حرکت، پارکت سه لایه، گرمایش از کف، یا پنل های الکتریکی با کنترل بی سیم یکپارچه شود.

اطلاعات پروژه:

نام: کابینی

معمار: تی اف لاواندا

مساحت: 36 متر مربع

 

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: خانه ای که 3 ساعته آماده می شود/ شروع قیمت از یک میلیارد و دویست (+فیلم و عکس)

دیگر خبرها

  • ارزش دلاری صادرات گمرک لرستان ۱۵۴ درصد افزایش یافت
  • ۴۰ درصد معلمان امسال وارد نظام دوری می شوند |‌ جزئیات درباره این شیوه به کار گیری معلمان
  • افزایش ۲۴درصدی ارزش صادرات از گمرک جلفا
  • بزرگترین آب شیرین‌کن خوزستان در آبادان وارد مدار می‌شود
  • چشم انداز روشن صادرات در خراسان شمالی
  • آگاهی مردم از اصول استاندارد کالاها افزایش پیدا کند
  • عوارض ۲۵ قلم کالای وارداتی شامل گوشت و خودرو ابلاغ شد
  • هنر تبدیل کانتینر به خانه ای 36 متری که مایل به ترک آن نخواهید بود! (+فیلم و عکس)
  • صادرات ۲۲ هزار تن کاه حبوبات از بنادر آبادان
  • روش تعیین افزایش نرخ حمل ونقل کالاها ناکارآمد است