Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-04-19@02:27:55 GMT

روش ریمل زدن انواع مژه‌ها

تاریخ انتشار: ۴ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۸۶۲۱۳۳

روش ریمل زدن انواع مژه‌ها

ریمل زدن در زیبایی چشم ها بیشترین تاثیر را دارد البته اگر روش صحیح انتخاب ریمل خوب و نحوه ریمل زدن را بدانید، ریمل زدن بستگی به نوع مژه های شما دارد که کوتاه، بلند، پرپشت یا کم پشت هستند. برای انتخاب ریمل باید با توجه با نوع مژه هایتان ریمل بخرید مثلا اگر مژه هایتان کم پشت است ریمل حجم دهنده بگیرید.



اگر مژه های کوتاه دارید:

خانم هایی که مژه های کوتاهی دارند باید از ریمل های ژله ای و بلند کننده استفاده کنند، این نوع ریمل ها میکروفیبرهایی دارند که باعث بلندتر شدن مژه ها میشوند همچنین برس اینگونه ریمل ها موهای بسیار نازکی دارد که میتواند مژه های بسیار ریز را نیز پوشش دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



برای خانم هایی که مژه های کوتاه دارند ریمل های رنگی اصلا مناسب نیست و میتواند مژه هایشان را کوتاه تر نشان دهد، فقط باید از ریمل های مشکی استفاده کنید. هنگام ریمل زدن باید ریمل را ابتدا به آرامی به نوک مژه ها بزنید و پس به کل مژه ها.



اگر مژه های بلند دارید:

کسانی که مژه های بلندی دارند باید از ریمل های حجم دهنده استفاده کنند تا مژه های پر و بلندی داشته باشند بهتر است برس ریمل درشت باشد. چون مژه هایتان بلند است میتوانید از ریمل های رنگی هم استفاده کنید.

هنگام ریمل زدن باید ریمل را از ریشه تا نوک مژه به آرامی بکشید و آنقدر تکرار کنید تا مژه هایتان حسابی پر شود.



اگر مژه های کم پشتی دارید:

ریملی انتخاب کنید که به مژه هایتان حجم دهد، ریمل های حجم دهنده و پرپشت کننده کاری میکنند که مژه هایتان پر پشت و ضخیم شوند. برای جلوگیری از ریزش مژه ها از ریمل هایی استفاده کنید که ویتامین B5 و روغن انگور دارند. اگر مژه هایتان خیلی کم پشت است حتما از خط چشم همراه ریمل استفاده کنید.

اگر مژه های پرپشتی دارید:

خانم هایی که مژه های پرپشتی دارند هدف شان از ریمل زدن فقط مرتب کردن مژه ها است، باید برس ریمل تان درشت باشد اما موهای نازکی داشته باشد. قبل از ریمل زدن کمی پودر به مژه ها بزنید تا چشمان زیباتری داشته باشید.     منبع:نمناک

منبع: پارسینه

کلیدواژه: مد و زیبایی آرایش چشم ریمل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۶۲۱۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع ۵ هزار و ۳۰۰ تن انواع کود شیمیایی در فامنین

منصور خزایی در تشریح وضعیت کود شیمیایی شهرستان گفت: از ابتدای سال زراعی جاری تاکنون ۵ هزار و ۳۰۰ تن انواع کود شیمیایی پایه و سرک در فامنین تامین و توزیع شده است.

او با اشاره به اینکه میزان کود توزیع شده شامل ۴ هزار و ۶۵۰ تن کود ازته، ۴۹۰ تن کود فسفاته و ۱۶۰ تن کود پتاسه برای کشت‌های زراعی است افزود: ۴ هزار و ۳۰۰ تن از کود‌های توزیع شده مربوط به سهمیه پاییزه بوده است.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان فامنین در ادامه گفت: توزیع کود از طریق سامانه پایش کود و با صدور حواله الکترونیکی توسط کارشناسان به عنوان کاربران سامانه انجام می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان همدان همدان

دیگر خبرها

  • کشف ۳۵۰ میلیون ریال کالای قاچاق در سنقروکلیایی
  • قیمت روز انواع سکه و طلا +جدول
  • آخرین وضعیت طلا و انواع سکه در بازار؛ نیم و ربع سکه چند شد؟ | جدول قیمت ها
  • تراشه‌ای که گوشت حلال را تشخیص می‌دهد
  • انواع چای و خواص آن را بشناسید (فیلم)
  • کشف بیش از ۴۱ هزار نخ سیگار قاچاق در خرمشهر
  • نایلون چیست ؟
  • کشف ۳ تن مواد مخدر در یک ماه گذشته +فیلم
  • توزیع ۵ هزار و ۳۰۰ تن انواع کود شیمیایی در فامنین
  • توزیع بیش از ۱۰۰ هزار تن انواع نهاده های دامی و کشاورزی در کرمانشاه