Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا ، رامین صادقی روز شنبه در جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان اردبیل ضمن ارائه گزارشی از وضعیت صنایع استان بر لزوم جذب سرمایه گذار داخلی و خارجی و حمایت از سرمایه گذاران درسطح استان تاکید کرد.
او افزود: بر اساس قوانین و مقررات موجود کشور هر چه در توان داریم به لحاظ اشتغال زایی و افزوده شدن بر تعداد شاغلان استان در تمام بخش ها از جمله در صنایع تبدیلی و تمام گروه های صنعتی و تولیدی از جمله صنایع پوشاک و مواد غذایی از واحدهای تولیدی و صنعتی استان حمایت خواهیم کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی اظهار داشت: استان اردبیل با توجه به قابلیت عمده در بخش کشاورزی باید بیشتر مورد توجه قرار گرفته و مشکلات مربوط به واحدهای تولیدی ، صنعتی و صنایع تبدیلی در بخش نهاده های کشاورزی هم مورد بررسی قرار بگیرد.
صادقی بیان کرد: برخی واحدهای تولیدی مربوط به اشتغال فراگیر روستایی و نیز پرداخت تسهیلات ارزان قیمت به واحد های کوچک زود بازده هم با مشکل مواجه هستند که در این باره تصمیمات خوبی برای اجرا مصوب و ابلاغ شده است.
او گفت: مشکلات تعداد 17 تولیدی و صنعتی مروبط به سازمان های صنعت ، معدن و تجارت و جهاد کشاورزی و کار و تعاون هم در دستور کار است و ضروری است بانک های عامل در پرداخت تسهیلات اهتمام جدی داشته باشند.
صادقی افزود: مدیران بانک های عامل استان از جمله بانک های ملی ، ملت ، تجارت ، کشاورزی ، صادرات ، توسعه تعاون ، بانک صنعت و معدن و صندوق کار آفرینی استان در آستانه سال جدید باید همکاری خوبی برای حل مسائل و مشکلات مالی واحدهای تولید و صنعتی استان داشته باشند.
7110/6018
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: 40 سالگی انقلاب کنفرانس مونیخ بودجه 98 اشتغال بخش کشاورزی صنعت و معدن قوانین و مقررات کشاورزی 40 سالگی انقلاب کنفرانس مونیخ بودجه 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۶۲۱۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انعقاد قرارداد تسهیلات ۴۵۰ هزار واحد مسکونی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس،عباس حسینی از ساخت ۱۴۰ هزار و ۴۴۲ واحد مسکونی به مبلغ ۸۳۷ هزار و ۸۳۲ میلیارد ریال با تسهیلات بانک مسکن در سال گذشته خبر داد و گفت: از ابتدای دولت سیزدهم تاکنون،  قرارداد تسهیلاتی نزدیک به ۴۵٠ هزار واحد مسکونی با صرف یک میلیون و ٨٠۶ هزار و ٢٢٨ میلیارد ریال توسط بانک مسکن منعقد شده است.
مدیرعامل بانک مسکن گفت: پارسال سقف تسهیلات ساخت مسکن بانک برای هر واحد در شهرهای تهران، اصفهان، شیراز، مشهد، تبریز، کرج، اهواز، بندرعباس، بوشهر، قم، ساری و رشت ٧۵٠ میلیون تومان، سایر مراکز استان‌ها و شهرهای بالای ۲۰۰ هزار نفر جمعیت ۶۵٠ میلیون تومان و سایر شهرها ۶٠٠ میلیون تومان بوده است.
وی، سیاست‌های اعتباری بانک را در حمایت از به‌کارگیری فناوری‌های نوین ساخت‌وساز و حمایت از سازندگان حرفه‌ای برای ساخت مسکن باکیفیت و استاندارد با تاکید بر معماری اصیل ایرانی اسلامی عنوان کرد و گفت: سقف تسهیلات در سال جاری به سازندگانی که از روش‌های نوین ساخت و فناوری استفاده می‌کنند در شهرهای تهران، اصفهان، شیراز، مشهد، تبریز، کرج، اهواز، بندرعباس، بوشهر، قم، ساری و رشت، مراکز استان‌ها و سایر شهرها به ترتیب یک میلیارد تومان، ٩٠٠ و ٨٠٠ میلیون تومان تعیین شده است که به مرور و متناسب با پیشرفت فیزیکی پروژه‌ها پرداخت می‌شود.
حسینی ادامه داد: حمایت از دانش‌بنیان‌ها برای ساخت‌وساز بر پایه روش‌های نوین باعث شده است که در سال ١۴٠٣، پرداخت تسهیلات به واحدهای مسکونی احداثی در قالب صنعتی سازی، ساختمان‌های سبز و واحدهای احداثی با استفاده از مصادیق کاهش مصرف انرژی در اولویت قرار گیرند و مشوق‌هایی در این زمینه در نظر گرفته شده است.
برای حمایت از معماری ایرانی- اسلامی، واحدهای مسکونی احداثی در چارچوب معماری ایرانی –اسلامی همانند واحدهای احداثی بر پایه روش‌های نوین دارای مشوق‌های تسهیلاتی هستند.

دیگر خبرها

  • صادرات ۹ میلیارد دلاری استان تهران
  • یک واحد تولیدی راکد بعد از ۱۰ سال در دشتستان احیا شد
  • ارائه تسهیلات ۹۰ درصدی در گمرک قزوین
  • ابتکار جدید یک هسته فناور در سوددهی واحدهای صنعتی
  • بازگشت ۴ هزار واحد تولیدی به چرخه صنعت
  • بررسی مشکلات چند واحد تولیدی در شهرک صنعتی بوکان
  • فاز توسعه ۶۰ هکتاری شهرک صنعتی اردبیل آماده بهره‌برداری است
  • انعقاد قرارداد تسهیلات ۴۵۰ هزار واحد مسکونی
  • اجرای طرح «نفوذ دانش در واحدهای تولیدی کشاورزی» در استان فارس
  • ۳۰۰ هزار تراکتور باید نوسازی شود