Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روز شنبه روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی و امام جمعه بیرجند در پیام حجت الاسلام و المسلمین سید علیرضا عبادی آمده است:
بسم‌‌الله‌الرحمن‌الرحیم
إذا مات العالم ثلم فی الإسلام ثَلمة لایسدّها شیء
با تأسف و اندوه فراوان، خبر رحلت فقیه مجاهد و اسوه‌ی اخلاق مرحوم حضرت آیت الله آقای حاج شیخ محمد مومن رضوان‌الله علیه را دریافت کردم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این عالم عالیقدر از جمله‌ی شخصیت‌های وارسته ای بود که در سراسر عمر بابرکت، گام های زیادی در ترویج و نشر اسلام ناب محمدی و معارف نورانی اهل بیت علیهم السلام برداشته است.
نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی اظهار داشت: جایگاه رفیع ایشان در حوزه علمیه و همچنین مجلس خبرگان رهبری از آغاز تشکیل این مجلس تاکنون و شورای نگهبان نشانه‌ی حرمت و مقام علمی و عملی او در چشم علمای بزرگ و اساتید انقلابی و روحانیون کشور است.
وی افزود: اینجانب فقدان این عالم پرهیزگار را به ساحت قدس ولی الله الاعظم عجل‌الله فرجه الشریف، مقام معظم رهبری، مراجع عظام، حوزه‌های علمیه، شاگردان آن فقیه عالی قدر، فرزندان مکرشان و عموم ارادتمندان به ایشان تسلیت گفته و غفران و رحمت الهی را برای آن فقید سعید مسالت دارم.
آیت الله محمد مومن عضو مجلس خبرگان رهبری و از فقهای شورای نگهبان که از مدتی پیش در بستر بیماری بود، پنجشنبه شب هفته گذشته دعوت حق را لبیک گفت.
وی سال 1316 در شهر قم متولد شد و از سال 62 به عنوان فقیه شورای نگهبان به عضویت این شورا درآمد. این فقیه شورای نگهبان، نماینده پنج دوره مجلس خبرگان رهبری بود.
پیکر آیت ‌الله مومن نماینده مردم قم در مجلس خبرگان رهبری امروز (شنبه) با حضور اقشار مختلف مردم، طلاب، روحانیون و همچنین شخصیت های کشوری و لشکری تشییع و در حرم مطهر حضرت معصومه (س) به خاک سپرده شد.
3028
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: 40 سالگی انقلاب کنفرانس مونیخ بودجه 98 امام جمعه اهل بیت علیهم السلام حرم مطهر حضرت معصومه حوزه علمیه شورای نگهبان 40 سالگی انقلاب کنفرانس مونیخ بودجه 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۶۲۲۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وعده صادق بخش کوچکی از توانمندی نظامی ایران بود

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد با بیان اینکه امروز نیروهای نظامی ایران در اوج اقتدار هستند گفت:عملیات وعده صادق بخش کوچکی از توانمندی نظامی ایران بود. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از یزد، آیت‌الله محمدرضا ناصری، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد به مناسبت 29 فروردین، روز ارتش با کارکنان ارتش در استان یزد دیدار کرد. 

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد در این دیدار با بیان اینکه ارتش یکی از اعضای بزرگ خانواده انقلاب است که در بدو پیروزی انقلاب اسلامی و حتی قبل از آن، دچار تحول شد و در مسیر انقلاب قدم برداشت. 

وی با تاکید بر اینکه عملیات وعده صادق بخش کوچکی از توانمندی نظامی ایران بود عنوان کرد: اکنون ارتش و سپاه و نیروهای نظامی و انتظامی ما آگاه هستند که خدمت آنها از چه ارزشی برخوردار است و خوب می دانند که هدف آنها دیگر حفظ تاج و تخت طاغوت ها نیست بلکه حفظ امنیت مردم و کشور است. 

ناصری ادامه داد: تکلیف داریم که در مسیر حاکمیت خدا پیش برویم و وظیفه ما خدمت در جامعه اسلامی است و ایمان داریم که هر چه انجام می دهیم، برای حفظ سعادت خود و جامعه انجام می دهیم. 

وی ادامه داد: ارتش برای حفظ منافع مردم، کشور، دین و دنیا و آخرت خود قدم برداشته و ثمرات بزرگ این خدمات هم در دنیا و هم آخرت مشخص خواهد شد. 

امام جمعه یزد بر لزوم تقویت هرچه بیشتر ارتباط میان نیروهای نظامی تاکید کرد و گفت: همین وحدت سبب پیروزی شده بنابراین هم باید این رویه حفظ شود و هم به تقویت آن کمک شود. 

 ناصری، آموزش را از ارکان اصلی در حوزه دفاعی دانست و اظهار کرد: با توجه به اینکه یزد پایگاه ارتش ندارد، آموزش نیروهای ارتش در این استان باید مدنظر باشد.

انتهای پیام/781

دیگر خبرها

  • پیام رئیس مجلس در پی درگذشت دکتر پرویز داوودی
  • دیدار جمعی از شعرای استان البرز با امام جمعه کرج
  • پیام تسلیت رئیس مجمع تشخیص مصلحت در پی درگذشت دکتر پرویز داوودی
  • وعده صادق بخش کوچکی از توانمندی نظامی ایران بود
  • پیام تسلیت منتخب مردم استان در ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری به مناسبت عروج محمد کیانی
  • محسن مهرعلیزاده عزادار شد /پیام سیدمحمد خاتمی
  • پیام تسلیت نماینده ولی فقیه در استان در پی درگذشت حاج محمد کیانی
  • انتصاب امام جمعه موقت جدید سمنان
  • پیام تسلیت رئیسی در پی درگذشت پدر شهیدان دهنوی
  • پیام نماینده مردم لرستان در مجلس خبرگان رهبری در پی عملیات غرورآفرین و مهم «وعده صادق»