Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، سردار محمد شرفی عصر شنبه در بازدید از کشفیات فرماندهی انتظامی شرق استان تهران در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه رسانه همیشه یاور پلیس بوده است تا اظهار داشت: رسانه‌ها باید در روزهای پایانی سال اطلاع رسانی مطلوب تری داشته باشند و هشدارهای ایمنی پلیس را به مردم اطلاع رسانی کنند.

شرفی با بیان اینکه باید ساختارهای یگان امداد در شرق استان تهران تقویت شود تا در خدمت‌گزاری به مردم موفقیت های بیشتری داشته باشد افزود: این تقویت جز برنامه‌های کلی ناجا برای یگان‌های امداد است که به آن جامه عمل پوشانده خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه میانگین حضور پلیس در وقوع جرم بین ۷ الی ۱۰ دقیقه است از طراحی منظومه های گشت پلیس خبر داد و گفت: همه معاونت‌ها در این برنامه حضور خواهند داشت تا زمان حضور پلیس در محل جرم کاهش خواهد پیدا کند.

رئیس پلیس پیشگیری ناجا در خصوص پیشگیری از جرایم در زمان ایام نوروز و ساعت نبود مردم در منازل نیز اظهار داشت: مردم در تحویل فرش‌ها به قالیشویی‌ها اطمینان لازم و کافی را داشته باشند و استعلامات لازم را از منابع آگاه انجام دهند تا در روزهای پایانی سال دچار مشکل نشوند و همچنین در خصوص حمل پول توسط شهروندان برای خرید در پایان سال خانواده‌ها باید دقت کنند و از مراکز معتبر خریداری کنند و رمز کارت‌های بانکی را در اختیار دیگران قرار ندهند و در صورت مشاهده افراد مشکوک به پلیس ۱۱۰ اطلاع دهند.

شرفی عملکرد پلیس شرق استان تهران در حوزه‌های مختلف از قبیل قتل، سرقت مسلحانه، سرقت از بانک و وقوع جرم و کشفیات کالا قاچاق و کالاهای ممنوعه بسیار مطلوب دانست و گفت: با توجه به پیشرفت های صورت گرفته در علم و فناوری امکانات و تجهیزات خوبی را با توجه به پیش بینی های انجام شده در اختیار پلیس شرق استان قرار داده و در جذب نیروی انسانی کار آمد در حوزه علم و فن آوری بسیار موفق بوده و از نواحی ممتاز محسوب می شود.

کد خبر 4550373

منبع: مهر

کلیدواژه: فرماندهی شرق استان تهران ورامین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۶۲۲۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدت زمان حضور زائران عمره و تمتع/ تأمین ارز حجاج

به گزارش خبرنگار مهر، سید عباس حسینی، در حاشیه مراسم اعزام اولین گروه زائران ایرانی به حج عمره، در جمع خبرنگاران، افزود: ۲۴ اردیبهشت پرواز حج آغاز می‌شود و عدد زائرین ایرانی ۸۷ هزار و ۲۵۰ نفر است و مقدمات سفر زائران در حوزه تغذیه، حمل و نقل و موضوعات پروازی انجام شده است.

وی گفت: مدت حضور زائران عمره ۱۰ روز است که ۵ روز در شهر مدینه و ۵ روز در مکه مشرف خواهند شد. در حج تمتع نیز متوسط حضور زائران حدود ۳۳ روز است.

حسینی افزود: دولت در زمینه تخصیص ارز همکاری خوبی با سازمان حج و زیارت داشته و ارز مورد نیاز حجاج تهیه شده است.

کد خبر 6084961

دیگر خبرها

  • حضور در مساجد جهت حل مشکلات مردم در کوتاهترین زمان ممکن
  • سرمربی تیم فوتسال فرش‌آرا مشهددر لیگ عراق
  • انسداد مقطعی محور سوادکوه در مازندران
  • نماینده مجلس: ۱۰ نفر رئیسی را محاصره کرده و یک منظومه شمسی دیگر برای او تصویر می‌کنند
  • مدت زمان حضور زائران عمره و تمتع/ تأمین ارز حجاج
  • نماینده مجلس: ۱۰ نفر رئیسی را محاصره کرده و یک منظومه شمسی دیگر برای او تصویر می کنند / با ۴۰۰ محافظ به این شهر و آن شهر می روند بعد می گویند به میان مردم رفتیم
  • کشف ۱۰۳۱ سیارک جدید با ۳۷۰۰۰ تصویر تلسکوپ هابل
  • بررسی بهره برداری از ظرفیت‌های مردمی در کاهش آسیب‌های اجتماعی
  • کاهش زمان انتظار در ایستگاه‌های خط واحد شهر یزد
  • هوشمندسازی در کاهش تلفات از اولویت‌های پلیس راهور