Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار برنا از آبادان، حسین حمیدپور شهردار آبادان ظهر امروز چهارم اسفند ماه سال جاری در مراسم کلنگ زنی فاز اول احداث شهرک بزرگ مسکونی الماس که در منطقه محروم علوانیه برگزار شد، در جمع مردم منطقه و مسوولین، اظهار کرد: اتفاقات خوبی که قرار بود پیش از این در آبادان رقم بخورد، هر چند با تاخیر اما در حال عملیاتی شدن است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او با بیان اینکه طبق آمار اعلام شده شهرستان آبادان جزو ۱۰ شهر نخست کشور در بخش بافت فرسوده است، گفت: این وضعیت کار ما را در انجام پروژه ها سخت کرده است و این موضوع بیانگر این است که طی سال‌های متمادی گذشته به جای بازسازی شهری،"درجا سازی" صورت گرفته است و امروز شاهد مشکلات ناشی از عدم انجام صحیح کارهای گذشته هستیم.

شهردار آبادان با عنوان اینکه شهرداری آبادان زمینه حضور سرمایه گذاری بخش خصوصی را فراهم کرده است، با دعوت از سرمایه گذاران به ویژه سرمایه گذاران بومی، اضافه کرد: دولت به تنهایی امکان ساخت و ساز شهرها را ندارد، برای خروج آبادان از رده شهرهای دارای بافت فرسوده فراوان، نیاز به همکاری جدی بخش خصوصی داریم و از سرمایه گذاران برای سرمایه گذاری در آبادان دعوت می کنیم.

حمید پور با بیان اینکه احداث این شهرک مسکونی از جمله پروژه های شاخص آبادان خواهد شد، افزود: باید با نگاه به ساماندهی بافت فرسوده و ساختن شهر به برنامه ریزی بپردازیم، پروژه احداث شهرک مسکونی الماس در سطح خوزستان نمونه است و نظیر آن تاکنون در هیچ یک از شهرهای استان انجام نشده است.

مدیر سامانه شهری آبادان با معرفی مجموعه شهرک بزرگ الماس اضافه کرد: این پروژه ۳۰ هزار متر مربعی دارای ۶۰۰ واحد مسکونی، ۱۰۰ واحد تجاری، فضای پارکینگی، سه هزار متر مربع بازارچه خرید، پارک و مجموعه های ورزشی، فضای سبز، بهداشتی، خدماتی و رفاهی احداث می شود.  

شهردار آبادان بیان کرد: یکی از دغدغه های کسانی که در آپارتمان زندگی می کنند ایزوله کردن صوتی است لذا سرمایه گذار در قرارداد بر رعایت این مسئله متعهد شده است.

حمید پور با بیان اینکه حرکت رو به رشد آبادان هر چند کُند و با تاخیر آغاز شده است اما این حرکت در گرو همکاری و همراهی مسوولین، مردم و بخش خصوصی به نتیجه می رسد.

لازم به ذکر است که پروژه شهرک بزرگ مسکونی الماس در وسعت ۳۰ هزار متر مربعی در منطقه محروم علوانیه آبادان کلنگ زنی شد.

پروژه شهرک بزرگ الماس با همکاری بخش خصوصی ساخته می‌شود و شهرداری آبادان و سازمان منطقه آزاد اروند در تأمین زیرساخت‌های لازم مشارکت می‌کنند.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

عکاس: محمد بن رشیدی

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: بخش خصوصی منطقه آزاد اروند شهرداری آبادان آبادان و خرمشهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۶۲۲۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خدمت بی منت بسیج جامعه پزشکی یزد

مودت مسئول تیم بسیج جامعه پزشکی استان یزد گفت: پزشکان متخصص اطفال، داخلی و زنان و زایمان در این تیم همراهی کردند.

وی افزود: طرح بسیج پزشکی با هدف حفظ و ارتقای تندرستی مردم به صورت مداوم با همراهی پزشکان بسیجی در مناطق مختلف روستایی استان انجام می‌شود.

مودت ادامه داد: با سفر یک روزه پزشکان به این دهستان، ۲۰۰ نفر به صورت رایگان ویزیت شدند.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • آماده‌سازی تمامی نیروگاه‌های کشور برای تولید حداکثری در تابستان/ تعمیرات نیروگاه‌ها تا نیمه اردیبهشت پایان خواهد یافت
  • ۱۵۰۰ واحد مسکونی برای محرومین در حاشیه شهر مشهد در حال ساخت است
  • رونق تولید و اشتغال‌زایی؛ ثمره سرمایه‌گذاری خطرپذیر شرکت صنایع پیشرفته رضوی در پروژه‌های فناورانه
  • پروژه‌های آماده‌سازی اراضی ۱.۵ میلیون واحد مسکونی در کشور آغاز شد
  • برنامه‌ریزی برای پویایی در ساخت‌وسازها، اولویت مهم شهرداری منطقه ۱۰ شیراز
  • خدمت بی منت بسیج جامعه پزشکی یزد
  • عملیات حفاری تونل گردنه الماس سرعت می‌گیرد
  • تأکید وزیر کشور برای زمینه سازی مشارکت مردم در سرمایه گذاری
  • خدمت بی منت بسیج جامعه پزشکی
  • افزایش همکاری ها محور گفتگوهای مقامات طالبان و چین