Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری برنا از خراسان جنوبی، در این مسابقات 110 بوکسور در قالب ۸ تیم از شهرستان های بیرجند ، فردوس ، سرایان ، نهبندان و قاین به مدت 2 روز در سالن ورزشی مروت بیرجند با هم رقابت کردند.

در پایان تیم بوکس شایان به مربیگری احمد رجب پناه و محمدعلی قربانی با شش مدال طلا قهرمان شد.

تیم های بوکس مبارزان به مربیگری امیر ثنایی فر با ۵ طلا و باشگاه ایران آریا با مربیگری علی علیزاده با ۳ طلا در رده های دوم و سوم ایستادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: ایران بوکس خراسان جنوبی رقابت مدال طلا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۶۲۲۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آماده‌باش و پشتیبانی ۶ شعبه هلال‌احمر خراسان‌جنوبی به دنبال هشدار سیلاب در بیرجند و خوسف

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای خراسان جنوبی محمدعلی کاووسی، گفت: بنابر اعلام هواشناسی شدت بارندگی‌ها امروز در شهرستان‌های بیرجند و خوسف وجود دارد. 

 وی افزود: بنابراین علاوه بر تیم‌های عملیاتی شهرستان بیرجند و خوسف تیم‌های سیلاب شهرستان‌های قائن، سربیشه سرایان و نهبندان نیز در حالت آماده باش به جهت احتمال وقوع سیلاب هستند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی گفت تیم‌های عملیاتی قائن و سربیشه پشتیبان شهرستان بیرجند و تیم‌های عملیاتی سرایان و نهبندان پشتیبان شهرستان خوسف هستند. 

کاوسی گفت: همچنین در حال حاضر ۴ نفر در جاده خوسف_ معدن قلعه‌زری، در سیلاب گیر افتاده‌اند و یک تیم از شهرستان خوسف به محل اعزام شده و در حال امدادرسانی هستند. 

وی ضمن توصیه به مردم در برابر خطرات سیل و روان‌آب‌ها گفت: راه‌های دسترسی شهرستان خوسف به روستاها مختل شده و از مردم درخواست داریم تا از سفرهای غیرضرور و تردد در مسیر رودخانه‌های محلی پرهیز کنند.

دیگر خبرها

  • امضای تفاهم نامه طرح فیبر نوری در بیرجند
  • امضای تفاهم نامه اجرای طرح ملی فیبر نوری منازل و کسب و کار‌ها
  • راه‌های دسترسی شهرستان خوسف به روستاها مختل شد
  • آماده‌باش هلال‌احمر خراسان‌ جنوبی به دنبال هشدار سیلاب در بیرجند و خوسف
  • آماده‌باش و پشتیبانی ۶ شعبه هلال‌احمر خراسان‌ جنوبی در بیرجند و خوسف
  • آماده‌باش و پشتیبانی ۶ شعبه هلال‌احمر خراسان‌جنوبی به دنبال هشدار سیلاب در بیرجند و خوسف
  • کشف جسد مردی در بیرجند
  • گلچینی از گل و گیاه ۵ استان کشور در نمایشگاه بین‌المللی بیرجند
  • گشایش نمایشگاه گل و گیاه در بیرجند
  • گلچینی از گل و گیاه در نمایشگاه بین‌المللی بیرجند