Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده ولی‌فقیه در گیلان با بیان اینکه انقلاب اسلامی طلایی‌ترین دوران زنان ایرانی را رقم زده است گفت: انقلاب اسلامی هویت زن مسلمان را در دنیا احیا کرده است. ۰۴ اسفند ۱۳۹۷ - ۲۰:۳۵ استانها گیلان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از رشت، آیت‌الله رسول فلاحتی عصر امروز در دیدار با اعضای بسیج جامعه زنان سپاه قدس گیلان در رشت اظهار داشت: بزرگترین هدف انقلاب، تمدن‌سازی اسلامی بود که بتوانیم در سایه آن مطالبات کتاب خدا و اهل بیت(ع) را تامین کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده ولی‌فقیه در گیلان با بیان اینکه نخستین بخش تمدن‌سازی اسلامی دگرگونی حکومت شاهنشاهی بود گفت: دیکتاتورها ذره‌ای برای کرامت انسانی ارزش قائل نیستند و خیانت‌های زیادی در دوران پهلوی در ایران اتفاق افتاد که بدترین آن از بین رفتن هویت زن مسلمان ایرانی بود.

وی با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی باعث احیا شدن هویت زن مسلمان در دنیا شد خاطرنشان کرد: اندیشه فمنیستی و زندگی در سایه حکومت لیبرال غربی در دوران پهلوی باعث از بین رفتن هویت زن مسلمان ایرانی شد اما انقلاب اسلامی جایگاه زن را به‌درستی در جامعه تبیین کرد.

مرگ ناشی از بیماری‌ روانی در مردان بیشتر از زنان /پایش ملی سلامت روان در سال 98مصادیق خشونت علیه زنان به اصلاحات نیاز داردگیلان دارای رتبه نخست بیمه زنان در سطح کشور است

آیت‌الله فلاحتی اظهار داشت: "مرضیه هاشمی" و "ادواردو آنیلی" دو نمونه از کسانی هستند که تحت تاثیر انقلاب اسلامی و با مطالعه، اسلام آوردند و شیعه شدند؛ این دو نمونه نشان‌دهنده عظمت انقلاب اسلامی ایران هستند.

امام جمعه رشت با بیان اینکه زن مسلمان امروزی فرصت دارد که آرمان‌گرا و مطالبه‌گر باشد افزود: انقلاب اسلامی فرصت خوبی برای حضور زن در جامعه به‌وجود آورده و زنان می‌توانند ضمن حضور فعال در جامعه به عفت و حجاب خود پایبند باشند.

وی با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی طلایی‌ترین دوران زنان ایرانی است تصریح کرد: عاملی که باعث می‌شود یک مادر فرزندش را در راه خدا بدهد اما آرامش داشته باشد این است که زن مسلمان هویتش را یافته و می‌داند که در حکومت اسلامی زندگی می‌کند.

آیت‌الله فلاحتی با بیان اینکه در حال حاضر 2 هزار مرکز و سایت علیه جمهوری اسلامی به‌ویژه مذهب شیعه به طور شبانه‌روزی کار می‌کنند خاطرنشان کرد: به تعبیر مقام معظم رهبری همه این دشمنی‌ها به خاطر اقتدار و عظمت نظام اسلامی است.

نماینده ولی‌فقیه در گیلان افزود: متاسفانه رسانه ملی در زمینه ترویج فرهنگ حجاب و عفاف بسیار ضعیف عمل کرده و متولیان فرهنگی ما نیز در این زمینه دغدغه‌مند نیستند؛ بعضی از نمایندگان مجلس در تبلیغات انتخاباتی خود از هنجارشکنی‌ها حمایت می‌کنند تا رای بیاورند و این باعث تاسف است.

وی با بیان اینکه دشمن با ابزارهای گسترده در پی از بین بردن فرهنگ عفاف و حجاب در جامعه است گفت: مانع حکومتی در برابر ما نیست و فقط اراده ضعیف و محافظه‌گری باعث به وجود آمدن این شرایط شده است؛ برای ما بسیار سخت است که هر روزه شاهد ترویج بی‌عفتی و ولنگاری در خیابان‌ها باشیم‌.

انتهای پیام/ن

R7877/P/S6,71/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۶۲۳۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سپاه پاسداران بازوی توانمند ولایت‌فقیه

  سعید تجلیلی طی پیامی نوشت: دوم اردیبهشت‌ماه، سالروز تشکیل شجره طیبه‌ای است که نشان‌دهنده نگاه دوراندیش و حکیمانه بنیان‌گذار کبیر انقلاب اسلامی ایران حضرت امام خمینی (ره) در تأسیس نهاد مقدس سپاه پاسداران به‌عنوان یکی از نهادهای باصلابت مردمی و انقلابی در نظام جمهوری اسلامی ایران است.
 
 سپاه پاسداران در سایه روحیه انقلابی و معنویتی که از سرچشمه جوشان دل منور و روح مصفای آن امام عزیز پیوسته می‌جوشید و بیش از همه، جوانان رزمنده و خالص سپاه و بسیج را سیراب می‌کرد، توانست در اولین گام اساسی خود نقش تعیین‌کننده‌ای در دفع تجاوزات ایادی استکبار به کشور عزیزمان ایران اسلامی ایفا کند.
 
 پاسداران جان‌برکف، در طول همه‌سال‌های بعد از دفاع مقدس نیز به‌عنوان حافظان امنیت و آسایش، تمام تهدیدها را به جان خریدند و فتنه‌ها و توطئه‌های داخلی و خارجی را نقش‌برآب ساخته‌اند و به بهای جان خود، نظام مقدس اسلامی را در کنار سایر نیروهای مسلح کشور از گزند آسیب‌ها، در امان نگه داشتند.
 
 کارنامه پرثمر سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در همه عرصه‌های دفاعی و مقاومت، فرهنگی، اقتصادی، اجتماعی، عمران، آبادانی و محرومیت‌زدایی، نشان‌دهنده جدوجهد این نیروی مردمی در راستای تحقق رسالت بزرگی است که از بدو تأسیس بر عهده گرفته و باگذشت این سال‌ها، همچنان بر اجرای دقیق آن تحت زعامت امامین انقلاب اهتمام دارد.
 
 سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در بیش از چهار دهه گذشته همواره به‌عنوان بازوی توانمند ولایت‌فقیه، در راستای اقتدار، امنیت و توسعه کشور خوش درخشیده است.

 وعده صادق و اقدام عزتمندانه و مقتدرانه غیور مردان سپاه در حمله موشکی اخیر به اهداف نظامی رژیم غاصب صهیونیستی، بار دیگر باعث غرور و شعف ملت شریف ایران و مسلمانان جهان شد.
 
 اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره امام راحل (ره)، شهدای گران‌قدر و به‌ویژه شهیدان پاسدار و سید شهدای مقاومت سردار شهید حاج‌قاسم سلیمانی، سالروز تأسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را به فرماندهان محترم نیروی زمینی سپاه قرارگاه شهید سجاد، سپاه شهرستانی پاسداران شریف و مخلص شهرستان سراوان تبریک عرض نموده و امیدوارم با اتکال به خداوند متعال در راستای تحقق رسالت خویش تا آزادسازی قدس شریف، تحت فرماندهی حکیمانه رهبر معظم انقلاب (مدظله‌العالی) همواره پیروز و سربلند باشید.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • انقلاب اسلامی ایران بر جریان‌های استعماری دنیا مسلط شد
  • سپاه پاسداران بازوی توانمند ولایت‌فقیه
  • دیدار نماینده ولی فقیه در لرستان با پاسداران
  • امام جمعه رشت: بسیاری از مردمان دنیا امروز دلداده سپاه هستند
  • مسلمان شدن ۳۰ زن استرالیایی با الهام از مقاومت زنان غزه
  • امام جمعه رشت : بسیاری از مردمان دنیا امروز دلداده سپاه هستند
  • سپاه تجلی ایثار و فداکاری است
  • هشدار نماینده ولی فقیه به اعضای شورای اسلامی شهر ارومیه/ برای جبران عقب افتادگی‌ها از حواشی بپرهیزید
  • پیام تبریک نماینده ولی فقیه در لرستان به مناسبت سالروز تأسیس سپاه
  • حجاب مقوم عاملیت زن مسلمان