Web Analytics Made Easy - Statcounter

اردبیل - ایرنا - معاون پژوهشی و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی واحد اردبیل از ایجاد سامانه مطالعه پایان‌ نامه ‌های دانشجویی در دانشگاه آزاد اسلامی واحد اردبیل خبر داد.

به گزارش ایرنا ، فرزاد ستاری روز شنبه در گفت و گو با خبرنگاران افزود: این سامانه برای اجرای طرح‌ های بهبود مستمر و به منظور افزایش سهولت دسترسی به پایان‌ نامه ‌ها و امکان مطالعه آن از سوی دانشجویان و استادان از داخل دانشگاه ایجاد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


او تشریح کرد: در مرحله اول بیش از پنج هزار و 410 فایل پایان ‌نامه بارگذاری شده و علاوه بر این ، اداره کتابخانه ‌ها نیز برای تسهیل دسترسی چند دستگاه کامپیوتر مخصوص بهره‌ برداری از این سامانه در کتابخانه دانشکده فنی مستقر کرده است.
ستاری افزود: با این سامانه دانشجویان به راحتی پایان‌ نامه‌ ها را جستجو کرده و هر مطلبی که می نویسند برای همه قابل مشاهده است.
او تاکید کرد: در فاز اول تمامی پایان‌ نامه‌ بارگذاری شده ، قابل دسترسی و خواندن است و در فاز دوم تمام پایان‌ نامه ‌ها نشر آزاد خواهد بود که پایان‌ نامه ‌ها را می توان مطالعه و چاپ کرد.
ستاری افزود: در دسترسی آزاد، پایان‌ نامه ‌ها از خارج از دانشگاه توسط عموم قابل جستجو و مطالعه خواهد بود و به افراد بیرون از دانشگاه، محققان و صاحبان صنایع کمک می‌کند اگر سوالی داشتند براحتی با دانشگاه ارتباط برقرار کنند.
معاون پژوهشی و فناوری واحد اردبیل در خصوص موضوع پایان‌ نامه ‌ها گفت: در موضوعات مختلف در تمام رشته‌ های کارشناسی ارشد و دکتری واحد اردبیل پایان ‌نامه ‌ها در سامانه بارگذاری شده و این کار اولین ‌بار در واحد اردبیل انجام شده و پس از اخذ مجوز سازمان مرکزی فاز دوم هم اجرا می ‌شود.
عضو هیات علمی واحد اردبیل به عصر تکنولوژی اشاره کرد و افزود: با این روش می توان پاسخگوی دانشجویان نسل جدید شد زیرا امروز دانشجویان به روش‌ های نوین مطالعه علاقه دارند تا انتقال دانش با سرعت و صحت انجام شود.
ستاری اظهار داشت: دانشجویان و اساتید می توانند از طریق اینترنت دانشگاه و رایانه‌ های اداری و همراه از این سامانه استفاده کنند.
وی مزایای استفاده از این سامانه را در خودکنترلی پایان ‌نامه ‌ها ذکر کرد و گفت: این سامانه نشان می‌ دهد که استادان در چه موضوعاتی متمرکز هستند و کیفیت کار پایان‌ نامه ‌های دانشجویی مشخص می‌ شود و باعث خودکنترلی در کیفیت خواهد شد.
ستاری با بیان اینکه این سامانه باعث می ‌شود امکان ارجاعات به پایان ‌نامه ‌های کار شده در دانشگاه افزایش یابد، اضافه کرد: بزودی سامانه دیگری نیز افتتاح می‌شود که در آن پروپوزال قبل از اینکه به مرحله اجرایی برسد در بین گروه های مرتبط با موضوع مساله چه داخل دانشگاه و چه خارج دانشگاه قابل اشتراک و نقد می‌ شود.
6018/6016

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فرهنگي دانشگاه پايان نامه اردبيل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۶۲۳۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زمان ثبت نام وام شهریه دانشجویی دانشگاه علمی کاربردی اعلام شد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از دانشگاه جامع علمی کاربردی، سلیمان عباسی با بیان اینکه ثبت نام وام شهریه دانشجویی دانشگاه جامع علمی کاربردی از اول اردیبهشت آغاز می شود. اظهار داشت: دانشجویان متقاضی جهت ثبت نام وام شهریه دانشجویی تا ۳۱ اردیبهشت ماه می توانند درخواست خود را در سامانه پکپارچه صندوق رفاه دانشجویان به نشانی https://refah.swf.ir ثبت نمایند.

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه جامع علمی کاربردی افزود: متقاضیان دریافت وام شهریه دانشجویی پس از ثبت درخواست خود و تایید نهایی مرکز آموزش علمی کاربردی و واحد استانی، مدارک لازم را جهت تشکیل پرونده و اخذ وام شهریه به مرکز آموزش محل تحصیل خود ارائه نمایند. لازم به ذکر است مبلغ وام شهریه به ازای هر نیم سال تحصیلی ۳۰ میلیون ریال می باشد.

کد خبر 6080762

دیگر خبرها

  • برتری نشریات دانشجویی واحد رودهن میان سایر واحد‌های دانشگاهی
  • حوزه فرهنگ نیازمند طراحی‌های کاربردی برای مقابله با شرایط انحرافی دشمن است
  • مبلغ استفاده دانشجویان از سامانه نان برای پایان نامه ۲ برابر است
  • صبوری مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه بوعلی سینا شد
  • امضای تفاهم‌نامه همکاری بین دانشگاه آزاد رودهن و یک شرکت صنعتی
  • امضای تفاهم‌نامه همکاری بین دانشگاه آزاد رودهن و شرکت صنعتی
  • اشتغال دانشجویان در واحدهای بزرگ تولیدی بر مبنای توانایی/ پایان‌نامه‌ها را کاربردی کردیم
  • زمان ثبت نام وام شهریه دانشجویی دانشگاه علمی کاربردی اعلام شد
  • انتشار پایان‌نامه‌های برتر تقاضا محور برای مهار تورم و رشد تولید از دانشگاه شهرکرد
  • مطالعه و کاوش در ۵ محوطه باستانی استان اردبیل